Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin feikkiä kun teinitytöt/nuoret naiset alkaneet skeitata TYYLIN TAKIA

Vierailija
21.04.2016 |

Tiedättekö nämä uniikit lumipallot joilla on pastelliväriset hiukset, 90-luvun farkkutakki ja skeittilauta alla. Ainoastaan siksi että se on nyt niin ug-muotia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kruisereilla ja lonkuilla ei skeitata vaan kruisataan. Skeittaaminen on sitä perinteistä temppuilua.

Pitääkö sulta kysyä erikseen lupa, jos sitten haluaakin käyttää skeittilautaa paikasta toiseen siirtymiseen? Arvaa muuten, mihin meillä käytetään skeittilautaa? Se on rattaissa sisaruslautana. Ai kauheeta.

Vierailija
22/28 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni se oli muotia jo 90-luvulla. Miksi pojat sitten skeittaavat, jos eivät tyylin takia?

Oli 80-luvulla mun nuoruudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että liikkuvat.

Tää. En tajua miten aikuinen ihminen (?) viittii valittaa noinkin motoriikkaa kehittävästä harrastusilmiöstä. Hyvä vaan jos teinitytöt saadaan laumana liikkumaan, ihan sama onko syynä laumasieluisuus vai sattumanvarainen yhtenäinen päähänpisto.

Tehdään liikunnasta vieläkin coolimpaa! Seuraava askel olisi markkinoida vaikka futista. Seuratasolla tai sit ihan vaan omatoimisesti porukalla, miten skeittauskin toimii.

Mutta kun ei nämä erikoisuutta tavoittelevat tytöt edes kunnolla skeittaa kun pitää koko ajan miettiä miltä näyttää. Mun kämpän lähellä on skeittirampit syrjässä piilossa ihmisten katseilta. Olen kävellyt siitä useita kertoja ohi enkä ole kertaakaan nähnyt tyttöjä skeittaamassa siellä. Nämä tyylilleen uskolliset tytöt kun haluavat vain näyttäytyä muille. Siksi he skeittaavat vain kävelyteillä ja kaupungin kaduilla jotta kaikki näkisivät kuinka erikoisia he ovat pastellihiuksineen ja skeittilautoineen.

Hetkinen - miksi ramppi on ainoa paikka skeitata? Kyllähän esim. cruiserit ja lonkkarit on tarkoitettu lähinnä paikasta toiseen siirtymiseen, ei rampilla skeittaaminen ole ollenkaan ainoa tapa harrastaa. Koska muuten aiot vastata siihen, miksi skeittaavat pojat pukeutuvat yhtenäisesti?

Itse asiassa eivät pukeudu. Olen nähnyt kaikkea hiphoppareista punkkareihin skeittaamassa. Miehet harrastavat skeittausta jos tykkäävät siitä, eivätkä muuta pukeutumistaan skeittaamisen takia.

Kuitenkin suurin osa niistä skeittaavista pojista pukeutuu ihan samalla tavalla. Mulla oli 90-luvulla paljon kavereita, jotka skeittasivat, ja he naureskelivat, jos jollakulla oli vääränlaiset tossut tai lauta. Siinä sitä uniikkiutta sitten.

Vierailija
24/28 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kruisereilla ja lonkuilla ei skeitata vaan kruisataan. Skeittaaminen on sitä perinteistä temppuilua.

Pitääkö sulta kysyä erikseen lupa, jos sitten haluaakin käyttää skeittilautaa paikasta toiseen siirtymiseen? Arvaa muuten, mihin meillä käytetään skeittilautaa? Se on rattaissa sisaruslautana. Ai kauheeta.

Miten tämä nyt liittyi yhtään mihinkään? Voi sillä skeittilaudallakin kruisata, mutta ihan helvetin epämukavaa se on. Ja kruisata voi kuka vaan, skeittipuolella esiintyy tätä pissistelyä jonkin verran.

Vierailija
25/28 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt liittyi yhtään mihinkään? Voi sillä skeittilaudallakin kruisata, mutta ihan helvetin epämukavaa se on. Ja kruisata voi kuka vaan, skeittipuolella esiintyy tätä pissistelyä jonkin verran.

Oliko tuossa viestissäsi jotain pointtia?

Vierailija
26/28 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että skeittaavia tyttöjä pitää heti haukkua huomion hakuisiksi tai feikeiksi. Mä aloin skeittaa koska kyllästyin cruisaamiseen, seki oli vaan mukava tapa liikkuu. ihmiset vaa kateellisii ku ei oo rohkeutta alottaa uutta harrastusta...

Vierailija
27/28 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitå saatanan pahaa siinä nyt on?

Itse innostuin ja kokeilin skeittausta myöhäisteini-iällä, mutta jouduin luopumaan "coolista" harrastuksesta, koska pelkäsin satuttavani itseni... enkä skeittaillut missään ihmisten ilmoilla, olisin oikeasti halunnut oppia niitä temppuja mutta en kehdannut kauheasti mennä ulos kun olisin vaan nolannut itseni :(

Vierailija
28/28 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kaikille posereille!! Poserit sucks!!vituttaa eniten jo monta vuotta tää vans ilmiö kun ne vihdoin rantautu suomeen niin tääl stadissa näkee joka toisella vanssit ja kun kysyy niiltä miks sä Käytät vansseja niin vastaus on no kun kaikki muutkin käyttää haha ei voi kun nauraa posereille :D :D :D sentakii käytänkin vain conversseja!! Entinen skeittari vuodesta 84!!! Imekää poserit huiluuaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi