Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naislevittäminen on suurimpia tasa-arvo-ongelmia nyky-Suomessa

Vierailija
21.04.2016 |

Kun nainen varaa julkisessa kulkuvälineessä paikkoja laittamalla käsilaukun viereensä. Tällä tavalla nainen käyttää valtaa ja vie tilaa muilta. Naislevittäminen on ällöttävää vallankäyttöä, jonka on loputtava!

Kommentit (10)

1/10 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka kehottaisit naista siirtämään sitä laukkuaan? Mun kokemukseni mukaan tosin valtaosa älyää tehdä sen pyytämättäkin kun bussi alkaa täyttymään.

Vierailija
2/10 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Jos vaikka kehottaisit naista siirtämään sitä laukkuaan? Mun kokemukseni mukaan tosin valtaosa älyää tehdä sen pyytämättäkin kun bussi alkaa täyttymään.

Uhrin syyllistämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Uhrin syyllistämistä.

Ai, sorry! My bad! 😂😂😂😂

Vierailija
4/10 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, tällekin keksitty viimein termi. Oli jo aikakin. Tämä onkin todellinen ongelma yhteiskunnassamme.

Vierailija
5/10 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä naista levittämään myös jalkojaan.

Vierailija
6/10 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Embody the Invisible kirjoitti:

Ahaa, tällekin keksitty viimein termi. Oli jo aikakin. Tämä onkin todellinen ongelma yhteiskunnassamme.

Vähättelyä.

Vierailija
7/10 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistämistä ja vähättelyä, molemmat tuli ensimmäisen neljän viestin aikana.

Vierailija
8/10 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli termistä ekana mieleen suklaalla levitettävä takalisto...

9/10 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä naista levittämään myös jalkojaan.

Mutta sittenhän naislevittäminen lisääntyisi entisestään ja saisi vielä uusia, entistä pervompia muotoja! Eihän sellaista voi hyväksyä mitenkään. Naislevittäminen johtaa yhteiskunnan moraaliseen rappioon!

Vierailija
10/10 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse matkustkin muutama viikko sitten paikkurilla. Eräältä pysäkiltä tuli muutama maahanmuuttajaperhe kyytiin. Huomasin, kuinka nuori nainen vaihtoi istumapaikkaansa ikkunapaikalta käytävänpuoleiselle paikalle, jotta hänen viereensä ei voisi kukaan istua. Itse tein juuri toisinpäin eli vaihdoin käytäväpaikalta ikkunapaikalle, kun huomasin bussin alkavan täyttyä.