Naislevittäminen on suurimpia tasa-arvo-ongelmia nyky-Suomessa
Kun nainen varaa julkisessa kulkuvälineessä paikkoja laittamalla käsilaukun viereensä. Tällä tavalla nainen käyttää valtaa ja vie tilaa muilta. Naislevittäminen on ällöttävää vallankäyttöä, jonka on loputtava!
Kommentit (10)
N 43 kirjoitti:
Jos vaikka kehottaisit naista siirtämään sitä laukkuaan? Mun kokemukseni mukaan tosin valtaosa älyää tehdä sen pyytämättäkin kun bussi alkaa täyttymään.
Uhrin syyllistämistä.
Ahaa, tällekin keksitty viimein termi. Oli jo aikakin. Tämä onkin todellinen ongelma yhteiskunnassamme.
Embody the Invisible kirjoitti:
Ahaa, tällekin keksitty viimein termi. Oli jo aikakin. Tämä onkin todellinen ongelma yhteiskunnassamme.
Vähättelyä.
Syyllistämistä ja vähättelyä, molemmat tuli ensimmäisen neljän viestin aikana.
Itse matkustkin muutama viikko sitten paikkurilla. Eräältä pysäkiltä tuli muutama maahanmuuttajaperhe kyytiin. Huomasin, kuinka nuori nainen vaihtoi istumapaikkaansa ikkunapaikalta käytävänpuoleiselle paikalle, jotta hänen viereensä ei voisi kukaan istua. Itse tein juuri toisinpäin eli vaihdoin käytäväpaikalta ikkunapaikalle, kun huomasin bussin alkavan täyttyä.
Jos vaikka kehottaisit naista siirtämään sitä laukkuaan? Mun kokemukseni mukaan tosin valtaosa älyää tehdä sen pyytämättäkin kun bussi alkaa täyttymään.