Naiset, inhottaako teitä miespuoliset henkilöt jotka eivät päästä teitä ensin ovesta?
Kommentit (58)
En inhoa, mutta ihmettelen tyyppejä (sukupuoleen katsomatta), joilla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja.
Itse pidän ovea auki kaikille, viimeksi eilen alakerran juopolle, joka ilahtui kovasti.
Samassa toimistorakennuksessa kanssani työskenteli aiemmin sikakomea ja flirtti raksamies, joka kiiruhti aina avaamaan ovea mulle, jääden itse siihen oviaukkoon pitämään ovea auki, eli oltiin siinä oviaukossa aina hyvin lähekkäin, sillein suuteluetäisyydellä. Jonkun toisen tekemänä tuollainen ele todennäköisesti ärsyttäisi mua paljonkin, mutta koska olin tuohon em. remppahessuun aika ihastunut silloin, ei haitannut yhtään, päinvastoin. Vaikka hommasta ei koskaan mitään tullutkaan.
Ei haittaa mua. Mutta siitä olen salaa poikaystävässäni ylpeä, että hän avaa oven naisille ja vanhuksille aina, jos on hänen tai meidän kanssa yhtä aikaa ovella. Ihan joka kerta avaa oven ja päästää kaikki ennen itseään. Muutenkin hänellä on käytöstavat kohdallaan ja huomio kanssaihmiset. Täydessä bussissa hän on ensimmäinen joka nousee jos bussiin astuu vanhus tai raskaana oleva nainen tai muu joka näkyy paikkaa tarvitsevan ja kysyy lastenvaunujen kanssa kulkevilta tarviiko auttaa vaunujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa mua. Mutta siitä olen salaa poikaystävässäni ylpeä, että hän avaa oven naisille ja vanhuksille aina, jos on hänen tai meidän kanssa yhtä aikaa ovella. Ihan joka kerta avaa oven ja päästää kaikki ennen itseään. Muutenkin hänellä on käytöstavat kohdallaan ja huomio kanssaihmiset. Täydessä bussissa hän on ensimmäinen joka nousee jos bussiin astuu vanhus tai raskaana oleva nainen tai muu joka näkyy paikkaa tarvitsevan ja kysyy lastenvaunujen kanssa kulkevilta tarviiko auttaa vaunujen kanssa.
Mulla on samanlainen. Joskus meinaa mennä hermo, jos se jää tapansa mukaan rautatieasemalla pitämään ovea viideksi minuutiksi auki, kun mummoa lappaa molempiin suuntiin, mutta olen kyllä onnellinen, että olen saanut noin kauniisti käyttäytyvän puolison. Kiitokset anopille.
Käytöstavat kuuluvat kaikille, sekä naisille että miehille.
Aika harva ihminen on niin tökerö, että luikahtaa itse oven raosta antaen sen sulkeutua, vaikka näkee että joku olisi tulossa. muta on niitäkin. Niin naisissa kuin miehissä.
En pidä ovea auki naisille, koskaan. Se lienee seuraava määritelmä seksuaaliselle häirinnälle feministien agendalistalla. Nauttikaa "tasa-arvostanne" ja feministien aikaansaannoksista.
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat kuuluvat kaikille, sekä naisille että miehille.
Suomalainen nainen ei osaa alkeellisimpiakaan käytöstapoja.
Käsittämätöntä. Mistä tämä tapa on edes lähtöisin? Ihan kuin naiset eivät jaksaisi itse avata ovea? Miksi naisilta ei odoteta samanlaista käytöstä?
Minä avaan naisille oven ja kumarran aina, mutta joka kerta saa pettyä, kun nainen ei niiakaan. Ei ole oikein naisilla käytöstapoja.
Ei, mutta ihan sukupuolesta riippuen, jos olen jonkun takana menossa ovesta sisaan, se joka on edessani voisi tokata sita ovea auki kadellaan sisaan mennessaan, nain tavallaan pitaen sita hetken auki takanatulevalle kunnes saan oman kapalani siihen pitamaan ovea auki itselleni. Koska se on kohteliasta, ihan sukupuolesta riippumattomista syista.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu avata naiselle ovi ja kulkea hänen perässään sisälle. Poikkeuksen tässä tekee hissi jonne mies menee ensin. Hissi on tekninen laite jota miehet osaavat käyttää.
Huutonaurua xD
Ihan sukupuolesta riippumatta pidän töykeinä ihmisiä, jotka eivät huomioi muita liikkujia. En kyllä kiinnitä niin paljon huomiota muihin ihmisiin, että ehtisin suorastaan alkaa inhota jotain, joka menee ovesta eikä päästä minua ensin. Edes silloin en käytä energiaani inhoamiseen, jos läväyttää oven edessäni kiinni, mutta onhan se moukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
En pidä ovea auki naisille, koskaan. Se lienee seuraava määritelmä seksuaaliselle häirinnälle feministien agendalistalla. Nauttikaa "tasa-arvostanne" ja feministien aikaansaannoksista.
Liikuttava reppana. :)
Ei, mutta jos itse pidän ovea auki eikä mulle sanota kiitosta niin se on törppömäistä ja alkaa vituttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiilasin musliminaisten eteen bussijonossa. :D Varmaan kiva kulttuurishokki.
Miten niin!
Siellähän nainen on tuskin koirankaan arvoinen. Miehet ensin on muslimimaiden motto!
mistähän musliminaisen erottaa? Reppanat kuvittelevat, että vain muslimit pukeutuvat huiviin ja kulkevat hunnutettuna.
Olen huomannut saman! Ihanaa kun herrasmiehiä löytyy vielä nuoremmissakin ikäluokissa. Sellaisia, jotka taluttavat kadun ylin, pitävät sateenvarjoa pään päällä, auttavat taksiin jne.