Käy sääliksi naiset ketkä menettivät neitsyytensä jollekkin muulle kuin aviomiehelleen
Tuskin mieskään voi yhtä aidosti rakastaa naista, joka antoi kauneimpansa pois pilkkahintaan jollekkin finninaamaiselle teinille.. Onneksi säästin itseni avioliittoon.
N23
Kommentit (39)
Eipähän tarvi enää avioliitosta lähteä tutkimaan, olisko ruoho sittenkin parempaa aidan toisella puolella, kun on riittävästi koeajoja alla...
Vierailija kirjoitti:
Minusta useampi petikumppani kertoo siitä, että ihminen on yleisesti haluttava. Ja yleensä kokemusta omaavat kumppanit ovat estottomampia ja itsevarmempia.
Nainen on lähes poikkeuksetta yleisesti haluttava. Ei se kerro naisesta mitään muuta kuin että häneltä saa helposti, joka on sitoutumishaluisten miesten mielestä negatiivinen asia.
Minua säälittää naiset, joiden kallein aarre on ehjä immenkalvo.
Hanki edes kirjastokortti, itse luokittelisin senkin arvokkaammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää naiset, joiden kallein aarre on ehjä immenkalvo.
Hanki edes kirjastokortti, itse luokittelisin senkin arvokkaammaksi.
Niinpä. Ja vaikka kovasti pillusta pidänkin, niin kyllä saa olla aika ... persoonallisen näköinen nainen, jonka kauneinta se ehjä immenkalvo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta useampi petikumppani kertoo siitä, että ihminen on yleisesti haluttava. Ja yleensä kokemusta omaavat kumppanit ovat estottomampia ja itsevarmempia.
Nainen on lähes poikkeuksetta yleisesti haluttava. Ei se kerro naisesta mitään muuta kuin että häneltä saa helposti, joka on sitoutumishaluisten miesten mielestä negatiivinen asia.
Sitoutumishaluinen mies? Älä naurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitoutumishaluinen mies? Älä naurata.
Kokeilepa jotain muuta kuin baaria tai Tinderiä.
Minuakin säälittää ihan hirveesti ihan kaikki.
Minua säälittää naiset jotka nai miehen joka on katsoneet toista naista silmiin. Säästäisivät senkin avioliittoon, musta kauneinta on siis miehessä katse! Ei sitä noin vaan kantsi levitellä. Mun mielipide. Itse odotan vielä sitä oikeaa.
Säälijä kirjoitti:
Minuakin säälittää ihan hirveesti ihan kaikki.
Melkein kaikkia AP saakin sääliä. Sillä on oikeastaan ihan hirveästi säälittävää. Toivottavasti jaksaa.
Mä säälisin itseäni jos olisin naimisissa ilman ero-oikeutta sen kanssa joka neitsyyden sai (huom! ei "vei").
Mä olen nainen joka on menettänyt neitsyytensä aviomiehelleen. En tosin hakenut moista enkä odotellut sitä oikeaa, siinä vain kävi niin. En koe saaneeni mitään erityistä enkä toisaalta menettäneenikään mitään.
Minä menetin neitsyyteni nykyiselle aviomiehelleni. Tosin se oli semmonen yhden yön pano ja sitten siirryin paneskelemaan muita miehiä ja vasta parin vuoden kuluttua törmäsin uudestaan tähän mieheen, joka vei mun neitsyyden, alettiin seurustelemaan ja mentiin naimisiin. Olen siis menettänyt neitsyyteni miehelleni.
Eka kertani oli ensimmäisen poikaystäväni kanssa kun olin 18-vuotias. Ei huono.
Esim. naiselleen, koiralleen, hevoselleen, hiusharjalleen, talouspaperitelineelleen, vibraattorilleen,...
Säälin naisia jotka ovat käyneet paskalla ennen avioliittoa. Hyvä paska tulee säästää avioliittoon, ruma ryppyreikä leviää, eikä mies voi nauttia kauniista lävestä koskaan.
Oma kehoa kannattaa käyttää kuten luonto on tarkoittanut. Ei "se" ole mikään esine, jota jemmaillaan kaapissa pölyttymässä. Ihan pöhköä tommonen "säästäminen" ;)
Jaa, mun sit ois pitäny pysyä neitsyenä koko elämäni. Naimisiin en nimittäin halua mennä vaikka avopuolisoani rakastankin (ainakon vielä)