Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kaksoissisaresi /-veljesi on vaikuttanut elämääsi?

Vierailija
21.04.2016 |

kuinka paljon samankaltaisuutta on elämässänne ollut peruskoulun jälkeen esim. sama ammatti jne.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen puhunut mutta minua ei kuunnella

12 

yhtä rohkeita ja höpöttäviä olemme

Kumpikaan ei saa tehdä mitään ilman toista yleensä, joskus lintsaan jonkun tunnin koulusta ja menen kahvilaan istumaan yksin

Tästäkin olen jäänyt kiinni äidille ja ette varmaan usko mistä saarnattiin: Siitä etten kertonut siskolleni asiasta jotta hän voi tulla mukaani.

Tällöimkim yritin selittää että halusin olla yksin hetken ilman ketään koskien myös siskoani niin ei menny perille.

Jatkan vielä

Ylä-asteella mulla oli hyvä opettaja se näki tämän tilanteen ja vaikka ei saanu siirrettyä toista toiselle luokalle niin sain ryhmä työt tehdä eri ryhmässä kuin sisko. Äiti kyllä yritti valittaa asiasta rehtorille mutta se vaan  ilmoitti että opettaja tekee ryhmä päätökset. Silloin sain välillä hetkiä jolloin sisko ei ollut "iholla" jatkuvasti mutta koulun jälkeen suunniteltuihin opintohetkiin piti sisko ottaa sisko mukaan vaikka sen olisi pitänyt mennä omaansa, siellä se sit istui joko hiljaa kuunnellen tai puhuen mulle kun ei tiennyt meidän aiheesta mitään. Sanomattakin selvää että siskon ryhmän hommat meni aikalailla penkin alle sen takia kun se ei hoitanut omia hommiaan. Joskus jopa se yritti väkisin vaihtaa mun ryhmään mut ope ei antanut periksi.

Älkää käsittäkö nyt kuitenkaan väärin mä rakastan siskoani ja äitiäni mutta tää on kamalaa.

Oma puhelinkin mulla on vain siksi koska ostin sen kesätyö rahoillani viime kesänä. Siihen asti meillä oli yhteinen puhelin, koska kaksoisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla