Miksi miehet tapailee naisia ja eivät kuitenkaan edes ehdota seksiä?
Vakipano muualla ja haluavat vaan seuraa? Aseksuaaleja? Tarvitsevat vaihtelua ja kuuntelijaa? Haluavat vain kaveria?
Kommentit (27)
Mä ainakin olen ns pelimies. Saatan puhua seksistäkin ohimennen mutta en ehdota, olen muuten todella kiva ja tietoisesti naisen mieleen, nautin kuinka saan helposti herrasmiesmäisen kuvan ja naisen hulluksi minusta, lopulta nainen itse pyytää seksiä ja sehän minulle sopii. M31v
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen ns pelimies. Saatan puhua seksistäkin ohimennen mutta en ehdota, olen muuten todella kiva ja tietoisesti naisen mieleen, nautin kuinka saan helposti herrasmiesmäisen kuvan ja naisen hulluksi minusta, lopulta nainen itse pyytää seksiä ja sehän minulle sopii. M31v
Onpa kieroa. Mutta millaisiin toimii? Mä kyllä häivyn, jos ei mies ehdota seksiä.
Vitustako minä tiedän. Sikäli kuin mistään mitään ymmärrän, miehillä voi ilmetä kaikkia psykologiankirjoissa mainittuja persoonallisuushäiriöitä, he voivat olla mitä tahansa kosketusta pelkäävistä erakoista äärimmäisen avoimiin "rakastan maailmaa" -tyyppeihin.
-mies
Miehet ei uskalla ehdotella, naisilta löytyy enemmän pokkaa. Oishan kiva jos olisi miehiä joilla munaa sanoo mitä tahtoo.
Oliskohan nämä seksiä ehdottamattomat miehet niitä paljon naisten peräänkuuluttamia miehiä, jotka haluaa tutustua ensin kunnolla, ennen kuin aletaan harrastamaan intiimimpää kanssakäymistä?
No onhan se kummallista ajatella, että jopa miehistä löytyy sellaisia yksilöitä, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita naisen luonteesta ja persoonallisuudesta, ja haluavat tuntea sen vähän paremmin ennen kuin alkavat harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kieroa. Mutta millaisiin toimii? Mä kyllä häivyn, jos ei mies ehdota seksiä.
Ei... Pelimiehenä pidän myös sitä seksikeskustelua yllä kokeilemalla aina kepillä jäätä kuinka paljon ja kuinka pervoja naisen kanssa voi puhua, kuinka hyvä haluan naiselle olla ja nimenomaa naisen nautintoon keskittyä (mähän saan aina), mutta annan samalla ymmärtää että todellakin muukin kiinnostaa eikä seksi ole pääasia, en hyökkää vaan annan ensin itsestäni hyvän alkuvaikutelman. Usein nainen on niin sokea että pyytää itse seksiä... M31v
Vierailija kirjoitti:
Minulla on surkeat sosiaaliset taidot. En osaa mitään tuollaista, ehdotan suoraan. Pakkeja tulee ihan helvetisti, mutta ainakin on rehellistä.
Jos et suoraan ehdottele, ei hyvä, nainen valittaa AV:lla kun miehet ei ehdottele.
Jos ehdottelet suoraan, ei hyvä, nainen valittaa AV:lla millaisia sikoja miehet ovat.
Niin tai näin...
M
Mä ainakin olin ilmainen terapeutti yhdelle miehelle 2kk. Ja ymmärsin ilmeisesti signaalit väärin. Laittoi viestejä ihastuneen miehen tyyliin, toi kukkia, kyseli tarkkaan kuulumisiani. Kun olisin halunnut halata tai suudella, vetäytyi ja alkoi tehdä lähtöä kotiin. Emme tapaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse uskalla ehdottaa?
Olen nainen ja ehdotan kyllä seksiä, ellei mies niin tee. On toki miehiä, jotka eivät halua (ovat varattuja tai muuta), mutta yhtä lailla nainenkin voi ehdottaa kuin mieskin. Ja kieltäytyä.
Yhtäkkiä kaikki tällä palstalla vituttaa aivan mielettömästi. Varsinkin joku vielä kerran ilmaisee tuon nykyajan tyhjäpäisyyden ilmentymän eli seksin niin siinä kohtaa verenpaine nousee ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on surkeat sosiaaliset taidot. En osaa mitään tuollaista, ehdotan suoraan. Pakkeja tulee ihan helvetisti, mutta ainakin on rehellistä.
Ei siihen niin sosiaalisia taitoja tarvita, en minäkään erityisen lahjakas ole, mutta olen oppinut tuntemaan mistä naiset tykkää, on oltava kiinnostunut välillä niin kokkaamisesta, sopivasta vaippamerkistä, hyvistä lastenvaatteista, sisustamisesta jne. Vaikka olisit oikeasti kaikkea muuta:D Joskus se vaan on todella härskiä peliä, mutta naiset tykkää. Sitten sopivasti seksikeskustelua joukkoon. Flaksi käy usein ja voit panna niin paljon kuin haluat. Mutta ole silti herrasmies, minkä lupaat niin toteuta myös, jarruta ja lähde kävelemään kun siltä tuntuu.
Harva nainen suorille pervojen ehdotuksille lämpenee, pakit tulee varmasti usein. M31v
Vierailija kirjoitti:
Jos et suoraan ehdottele, ei hyvä, nainen valittaa AV:lla kun miehet ei ehdottele.
Jos ehdottelet suoraan, ei hyvä, nainen valittaa AV:lla millaisia sikoja miehet ovat.
Niin tai näin...
M
Unohdat nyt sen olennaisen pointin tuossa. Naiset haluavat usein parisuhteen eivätkä vain kertapanoa. Joten siinä mielessä eihän pelkän seksin perässä oleva mies voi olla hyvä kummassakaan tapauksessa. Eri asia sitten jos ne parisuhdetoiveetkin menevät yksiin.
Niin. Olen sinkkunainen ja haluan parisuhteen ja seksiä. Olen ollut vuosia sellaisessa suhteessa, jossa viihdyttiin yhdessä ja seksiä oli ainakin kaksi kertaa päivässä. Suhde loppui muuhun kuin seksin vähyyteen.
Mies vastaa:
Moni mies saa kovemman erektion jos sänkyyn päädytään naisen aloitteesta eikä miehen omasta. Siksi.
Mietipä sitä, AP.
Ja tee ens kerralla itse aloite.
Vierailija kirjoitti:
Mies vastaa:
Moni mies saa kovemman erektion jos sänkyyn päädytään naisen aloitteesta eikä miehen omasta. Siksi.
Mietipä sitä, AP.
Ja tee ens kerralla itse aloite.
Ei mies välttämättä halua seksiä lainkaan jokaisen edes kauniin ja mukavan naisen kanssa, vaikka olisikin tekemisissä muuten.
Niin monta kertaa oon saanut litsarin seksin ehdottamisesta, että en enää uskalla
No meille vai teille?
Vai pitääkö ensin tutustua?
M