Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies sitten haluaa, jos ei lapsia ja perhettä?

Vierailija
21.04.2016 |

Tuntuu olevan trendi, että miehet eivät enää lapsia halua. Mikä sitten on tärkeää?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä (tuossa vieressä) ja vastasi, että "olla sun kanssa".

Vierailija
2/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta lapseton omasta halustani. Hyvää elämää me kaikki tavoitellaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torakatkin lisääntyvät. Ja tämä on sinun ainoa tavoitteesi maailmassa?

Vierailija
4/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen, koulutuksen, töitä, kivan kämpän ja ehkä lemmikin

Vierailija
5/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muuta halua kuin piparia.

Vierailija
6/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainoa, mutta minäpä en eläkään mustavalkoisessa maailmassa, jossa on valinta tehtävä joko lasten tai muiden tavoitteiden välillä. 

Vierailija
7/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan että henki lähtee jokatapauksessa vaikka olisi sata lasta ja hieno kartano ja miljardi euroa rahaa.

Siksi en tavoittele näitä asioita vaan vietän stressitöntä elämää nauttien pienistä asioista. Olen ihan onnellinen.

Säälin oravapyörässä juoksijoita jotka luulevat elävänsä ikuisesti. Sitten 50v ehkä tajuatte että olisi elämän voinut elää omallakin tavallaan matkimatta sitä mitä kaikki muut tekevät.

Mutta lampaat menevät lauman mukana ei minulla ole mitään sitä vastaan. Ihmettelen vain välillä.

Vierailija
8/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsaa, urheiluauton, kavereiden ihailua. Tietsikkapelejä.

Vierailija
9/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta lampaat menevät lauman mukana ei minulla ole mitään sitä vastaan. Ihmettelen vain välillä.

Aina yhtä lapsellista syyttää toisia lampaiksi.

Joillekin on tärkeää ylentää itsensä muita paremmaksi.

Vierailija
10/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitä mitä naisetkin.

Mä en halua lapsia enkä perhettä. Sen sijaan haluan hiljaista, rauhallista, tasaista elämää, jota vietän (työn ulkopuolella) pääasiassa yksikseni. Haluan tehdä kivaa työtä, ahmia maailmankirjallisuutta, käydä oopperassa ja taidenäyttelyissä, vaellella luonnossa, istuskella yksin kotona ja mietiskellä sinisiä ajatuksia. :)

Vierailija
11/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainoa, mutta minäpä en eläkään mustavalkoisessa maailmassa, jossa on valinta tehtävä joko lasten tai muiden tavoitteiden välillä. 

Kannattaa olla myös realisti, ja ymmärtää, että lapset estävät joidenkin muiden tavotteiden saavuttamista. Jos lapsiperhe-elämä ei ole se, mitä elämältä toivoo, silloinhan niitä ei pidä tehdä.

Vierailija
12/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sitä mitä naisetkin.

Mä en halua lapsia enkä perhettä. Sen sijaan haluan hiljaista, rauhallista, tasaista elämää, jota vietän (työn ulkopuolella) pääasiassa yksikseni. Haluan tehdä kivaa työtä, ahmia maailmankirjallisuutta, käydä oopperassa ja taidenäyttelyissä, vaellella luonnossa, istuskella yksin kotona ja mietiskellä sinisiä ajatuksia. :)

Kohta tulee 15 vastausta mammoilta, jotka voivat aivan hyvin elää tuollaista elämää vaikka niillä on viisi lasta.

Vierailija
13/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua ja korillisen kaljaa.

Vierailija
14/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautta. Ehkä jossain määrin ihailua tai kunnioitusta. Hauskanpitoa vastineeksi työssäkäynnin ryppyotsaisuudelle.

Ei sellaista elämää jaksa missä pitää viettää ensin 8 tuntia pomon käskytettävänä ja sitten 8 tuntia naisen käskytettävänä.

Vierailija
15/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten? Hyvä että sellaisiakin miehiä on, miksi kaikkien pitäisi haluta jotain perhe-elämää?

Vierailija
16/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta?

Vierailija
17/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraa vaimon kanssa yhdessä, kävelyttää koiraa metsässä, käydä töissä jotta voidaan matkustaa.

Elän unelmaani nyt ja toivottavasti jatkossakin.

Vaimoni mielestä (ainakin näin väittänyt) samat asiat ovat hänelle tärkeitä.

Kumpikaan ei halua lapsia ja olemme yhdessä perhe. Niin että näköjään se perhe kuitenkin on tässä nyt, vaikka miehet eivät sitä tavoittele.

Vierailija
18/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tee yhtään tiukkaa myöntää olleen lammas muiden joukossa. Mutta se suorastaan vituttaa että olin sellainen typerys että annoin muiden mielipiteiden ohjata päätöksiäni..."sä oot jo 25, eikö tuo ole jo vähän lapsellista leikkiä naisilla, kyllä kunnon mies ottaa hyvän naisen ja perustaa perheen.

Ja minähän "halusin" kunnon jepeksi huomatakseni olevani vain todella suuren kusetuksen uhri. Harmi ettei ole edellisen elämänvaiheen palauttavaa savegamea.

Tosin reilun kahden viikon kuluttua Saksaan finalisoimaan seuraavan elämänvaiheen aloitusta...josko se vielä tästä hyväksi kääntyy.

Vierailija
19/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tee yhtään tiukkaa myöntää olleen lammas muiden joukossa. Mutta se suorastaan vituttaa että olin sellainen typerys että annoin muiden mielipiteiden ohjata päätöksiäni..."sä oot jo 25, eikö tuo ole jo vähän lapsellista leikkiä naisilla, kyllä kunnon mies ottaa hyvän naisen ja perustaa perheen.

Ja minähän "halusin" kunnon jepeksi huomatakseni olevani vain todella suuren kusetuksen uhri. Harmi ettei ole edellisen elämänvaiheen palauttavaa savegamea.

Tosin reilun kahden viikon kuluttua Saksaan finalisoimaan seuraavan elämänvaiheen aloitusta...josko se vielä tästä hyväksi kääntyy.

Ai sinä olit se, joka oli karkaamassa Saksaan ja vaimosi ei tiennyt tästä mitään ja vaimosi halveksui yksinhuoltajia? Miten suunnitelmat edistyy? :D

Vierailija
20/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että kahden viikon kuluttua allekirjoitan duunisopparin (22% lisää liksaa), käyn katsomassa paria kämppää, irtisanoutumislappu nykyiseen duuniin jätetään 1.6., kesäloma alkaa heinäkuussa, "jatkuu" elokuussa ja muutto ma 15.8. Saksaan kun rouva ja muksut ovat poissa jaloista. 1.9. alkaa uusi duuni, uudessa elämässäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän