Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, minkä ikäisenä herkut alkoivat kunnolla jämähtää kroppaan?

Vierailija
21.04.2016 |

Olen itse 33v. ja kauhea herkuttelija. Ainakin viikonloppuisin tykkään kokkailla isoja aterioita ja lisäksi iltanaposteltavia, ja usein arki-iltapalatkin menevät aika "yli". Kyse on harvemmin sipseistä, karkista tai pizzasta, mutta eivät nuo alusta loppuun väsättävät monimutkaiset ruuatkaan varsinaisesti kevyitä ole, jos eivät sentään suoranaisesti epäterveellisiä. Ja kyllä muutama suklaapala menee päivittäin, ja perus kahvileivokset, ja suolaisia naposteltavia...

Toistaiseksi olen selvinnyt övereistä syömällä seuraavana päivänä kevyemmän aamupalan ja lounaan. Joskus täytyy pitää muutama kevyempi päivä jos on oikein alkanut turvottaa (joskus tulee hiilariöverit, rakastan pastaa ja patonkia). Olen siis pysynyt tällä tavalla hoikkana kaikesta herkuttelusta huolimatta. Jumppa ja ulkoilu toki auttaa vähän myös. Mutta tajusin juuri, että ei tämä ikuisuuksia voi jatkua. Minkä ikäisenä teillä on aineenvaihdunta hidastunut oikein kunnolla? Nelikymppisenä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä laihduttaminen kävi suurin piirtein mahdottomaksi. Se mitä voi silloin enää tehdä, on ehkäistä lihomista. Laihduttaminen kannattaa tehdä hyvissä ajoin ennen nelikymppisiä.

Höpsis. Kovempia keinoja se voi kyllä tarvita kuin nuorempana. Muistan kun nuorena jos oli tullut vähän kiloja esim. kovasta juhlimisesta, sen kun vaan vähän aikaa harvensi juomista ja pikaruoan syöntiä niin kas, kilot lähti. Päälle nelikymppisenä tuollaisista keinoista ei itselleni ollut enää mihinkään.

Mutta Cambridge-dieetillä sain 25 liikakiloa pois 41-vuotiaana ihan ilman mitään ongelmia. Kyllä ne sitkeätkin kilot VLCD-kuurilla väkisin lähtee.

Vierailija
22/34 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä. Kiloja kertyy, mutta tuntuu ettei edes keskitysleiri laihduta mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ :(

Vierailija
24/34 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-35 vuotiaana. Siinä välissä. Sitä ennen pystyin syömään ihan mitä tahansa.

Nyt 42-vuotiaana joutuu tosi paljon tarkkailemaan syömisiä ja herkuttelu tuntuu heti. Vaikken ole edes erityisen ylipainoinen.

Vierailija
25/34 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 20 ikävuoden tienoilla. Ennen sitä sai ryypätä ja rellestää ja syödä mitä huvitti ja kilot melkein putosi vain, mitä enemmän kului alkoholia. Nyt 22-vuotiaana on pitänyt jo vähän himmata, kun tuntuu, että alkaa tarttua.

Vierailija
26/34 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30....

Vierailija
27/34 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä. Joka päivä syön jotain herkkua

n 56v

Vierailija
28/34 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan voinut syödä huolettomasti herkkuja, vaan painoa on kertynyt helposti teini-iästä runsaasta liikkumisesta huolimatta. Toivon, että tämä ei tästä enää kauheasti pahene, nyt ikää on 30 v ja olen raskaana.

Vierailija
29/34 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-20.. aina herkutellut kohtalaisen paljon, mutta silloin alkoi jäämään kroppaan ja herkuttelu loppui :(

Vierailija
30/34 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä jämähtänyt, täytin just 50. Mutta ei tosin ole koskaan ollut mitään erityistä herkkuhimoakaan. Syön säännöllisesti aamiaisen, lounaan ja päivällisen, mutta en välitä napostelusta. Urheilen myös säännöllisesti.

Vierailija
31/34 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vuotiaana alkoi mulla näkyä syömiset vartalossa.

Vierailija
32/34 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti 2.lapsen jälkeen n.35v. ja sitä ennen sain syödä ihan mitä vaan ja koska vaan.

Koko kroppa meni sekaisin 2.raskaudesta ja univelasta...kuopuksen 1.vuoden aikana vanhenin varmaan 10 vuotta.

Vierailija
33/34 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen parikymppisenä ja raskausaikana jämähti. Imettäessä laihduin takaisin, mutta sen jälkeen lihoin taas raskaudenaikaiseen painoon, josta en ole saanut alaspäin. :(

Vierailija
34/34 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa näkyä syömiset vartalossa aina jos yritän elää terveellisemmin, esim. vähemmän sokeria ja syön säännöllisemmin. Kaipa sitä tulee sitten syötyäkin selvästi enemmän silloin, kun ajattelen syömistä ja terveellisyyttä enemmän +liikunta lisää ruokahalua. Sitten jos syön mitä tahansa roskaa laihdun takaisin, ainakin vielä näin 33-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi