Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan kiiltävän, suoran ja siistin tukan?

Vierailija
21.04.2016 |

Nyt on taipuisa "pörrö" tukka. Käytän hoitoainetta aina pesun jälkeen. Kampaamon tuotteita.
Mulla on pitkä tukka.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ei ole aikaa laittaa hiuksia.

Vierailija
2/11 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorista hiukset illalla, muista lämpösuoja. Käytä hiusten latvoissa öljyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoristusraudalla. Ei se kestä kuin pari minuutia että suht miedolla lämmöllä vedät ne pörröt läpi, siis päällimmäisen kerroksen. Itse keksin tämän vihdoin, kun vuosikausia tuskailin pörröni kanssa. Tulee ihan upeat suorat ja kiiltävät hiukset, ja kun käyttää suoja-aineita, en ole huomannut hiusten huonokuntoisuutta tms.

Vierailija
4/11 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos.

Vierailija
5/11 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkeistä! Mitä suoja-ainetta käytätte, joka ei jätä tahmaiseksi? Itse olen kokeillut jotain, olisiko ollut Bed  Headin, ja omat hiukseni se jätti hieman tahmaiseksi. Mitä suosittelette?

Vierailija
6/11 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sellaiseen yökerhoon jossa on kunnon valaistus ja kun näet sopivan niin vie kotiisi.

Vierailija
7/11 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, suoristusraudalla. Mullakin on sellainen luonnonpörrö, "frizzy", hiuslaatu. Kaksi asiaa on tärkeää: hoitoaine joka sisältää raskaita silikoneja, ja toiseksi suoristusrauta. Suoristusraudan alla enä käytä koskaan mitään lämpösuojia, ihan turhia minusta ainakin jos käyttää silikonipitoista hoitoainetta (ne lämpösuojathan on lähes tai täysin pelkkää silikonia). Hiukset on rintojen alle asti pitkät, värjätyt, ja hyväkuntoiset huolimatta päivittäisestä suoristelusta ilman lämpösuojaa. 

Vierailija
8/11 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaplexhoito! Suosittelen

Vierailija
9/11 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sellaiseen yökerhoon jossa on kunnon valaistus ja kun näet sopivan niin vie kotiisi.

:D

Revin joltakin hiukset päästä?

Vierailija
10/11 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä monet hehkuttaa, varsinkin kampaamot jotka noita tekee, mutta itse en ole huomannut noista mitään hyötyä, paitsi ainoastaan kovien hiusta rasittavien toimenpiteiden yhteydessä suoja-aineena. Esimm. värinpoiston jälkeen hiukset on kyllä Olaplexin avulla huomattavasti paremmat kuin ilman sitä. 

Vierailija
11/11 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa tuohon jos pitää usein käydä kampaajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme