Miten saan kiiltävän, suoran ja siistin tukan?
Nyt on taipuisa "pörrö" tukka. Käytän hoitoainetta aina pesun jälkeen. Kampaamon tuotteita.
Mulla on pitkä tukka.
Kommentit (11)
Suorista hiukset illalla, muista lämpösuoja. Käytä hiusten latvoissa öljyä.
Suoristusraudalla. Ei se kestä kuin pari minuutia että suht miedolla lämmöllä vedät ne pörröt läpi, siis päällimmäisen kerroksen. Itse keksin tämän vihdoin, kun vuosikausia tuskailin pörröni kanssa. Tulee ihan upeat suorat ja kiiltävät hiukset, ja kun käyttää suoja-aineita, en ole huomannut hiusten huonokuntoisuutta tms.
Kiitti vinkeistä! Mitä suoja-ainetta käytätte, joka ei jätä tahmaiseksi? Itse olen kokeillut jotain, olisiko ollut Bed Headin, ja omat hiukseni se jätti hieman tahmaiseksi. Mitä suosittelette?
Mene sellaiseen yökerhoon jossa on kunnon valaistus ja kun näet sopivan niin vie kotiisi.
Tosiaan, suoristusraudalla. Mullakin on sellainen luonnonpörrö, "frizzy", hiuslaatu. Kaksi asiaa on tärkeää: hoitoaine joka sisältää raskaita silikoneja, ja toiseksi suoristusrauta. Suoristusraudan alla enä käytä koskaan mitään lämpösuojia, ihan turhia minusta ainakin jos käyttää silikonipitoista hoitoainetta (ne lämpösuojathan on lähes tai täysin pelkkää silikonia). Hiukset on rintojen alle asti pitkät, värjätyt, ja hyväkuntoiset huolimatta päivittäisestä suoristelusta ilman lämpösuojaa.
Vierailija kirjoitti:
Mene sellaiseen yökerhoon jossa on kunnon valaistus ja kun näet sopivan niin vie kotiisi.
:D
Revin joltakin hiukset päästä?
Vierailija kirjoitti:
Olaplexhoito! Suosittelen
Tätä monet hehkuttaa, varsinkin kampaamot jotka noita tekee, mutta itse en ole huomannut noista mitään hyötyä, paitsi ainoastaan kovien hiusta rasittavien toimenpiteiden yhteydessä suoja-aineena. Esimm. värinpoiston jälkeen hiukset on kyllä Olaplexin avulla huomattavasti paremmat kuin ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olaplexhoito! Suosittelen
Ei ole varaa tuohon jos pitää usein käydä kampaajalla.
Aamulla ei ole aikaa laittaa hiuksia.