Onko väärin lukita lapsi esim. komeroon?
Jos lapsi ei tottele niin onko väärin lukita pieni lapsi esimerkiksi komeroon tai ulos? Minä tiedän tähän oman vastaukseni, mutta mitä te sanotte? Oletteko koskaan tehneet näin?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä voikin sitten jo vetää jokusen johtopäätöksen...
Sen johtopäätöksen, että sinä kannatat vihreitä poliitikkoja, jotka tasa-arvon ja suvaitsevaisuuden nimissä mm. kieltäytyvät kättelemästä naisia?
Voi vittu sä oot tyhmä. Halla-aho lukitsee lapsensa komeroon joten kannatan vihreitä? Osaatko sitoa kengännauhasi?
Saako rikollisen lukita vuosikausiksi komeroon?
Vierailija kirjoitti:
Saako rikollisen lukita vuosikausiksi komeroon?
Ei saa, koska kaikki "rangaistukset" tuomitaan nykyään ehdollisina ja automaatisesti puolitettuina. Se on sitä humanismia ja ihmisoikeuksien kunnioittamista vastakohtana menneiden aikojen barbarialle.
Kyllä minä ainakin lukitsisin, mikäli äiti olisin. Logiikan "et sä niin tekis aikuisellekaan" perusteella lasta ei voi kasvattaa millään metodilla, hah. Minut lukittiin lapsena huonosta käytöksestä makuuhuoneeseen, eikä siitä mitään traumoja ole aiheutunut. Tunge hirviökersa riittävän tilavaan komeroon, ni ei tuu klaustrofobiaa. :D
Lukitse itsesi komeroon mieluummin
Ei ehdollisia puoliteta mihinkään. Ehdoton vankeus puolitetaan niin että toinen puolisko on ehdollista paitsi jos on kolmen vuoden sisällä ollut vankilassa niin 2/3 on ehdotonta.
Vietän joskus itse aikaa komerossa. Ihanan rauhallista.
LOL! Ja sitä ennen pitäis leimata itsensä ulos, että rangaistus kärsittäisiin omalla ajalla... Buahahahaa!