Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako Alkosta ostettua juomaa jos on jo kännissä?

Vierailija
20.04.2016 |

Kävin männä viikolla hakemas yhden viinipullon selvinpäin ja mun takana oli vanha ukko jolle ei myyty. Mun mielestäni se vaikutti pari ottaneelta. No mä oon juonut kaksi viinipulloa ja kävin äsken hakemassa viinitonkan. Olen mielestäni aika päihtynyt mutta myivät. Miksi? Onko parempi että nuori nainen (minä) hakee kuin vanha papparainen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat näyttää selvältä känniläisenäkin. Eihän kassalla puhalluteta, vaan katsotaan päältä päin kunto.

Vierailija
2/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myyty vaikka en olisi itse myynyt itselleni. Sekavasti sanottu ja kuntokin oli samaa luokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina saanut ostettua. Tosin jos joskus eivät suostu myymään, kävelen sitten pullojen kanssa ulos maksamatta. Ei ole mun ongelma jos raha ei kelpaa alkolle.

Vierailija
4/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomessa saa missään myydä humalaiselle. Jossain tapauksissa voi olla myös kielto ostaa alkosta vaikka ei olisi humalassakaan. Ainakin lähialkossani eräälle vaarille ei ole myyty muutamana kerralla vaikka täysin selvältä vaikuttaa.

Vierailija
5/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelen niin monen alkon kautta kunnes onnistuu. Jos hakureissu kestää kauan siinä alkaa jo pääkin vähän selviämään.

Vierailija
6/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa jos känni ei näy päälle. Eihän baarissakaan lakien mukaan saisi päihtyneelle anniskella mutta silti totakin sääntöä rikotaan jos asiakas vaan saa ymmärrettävästi sanottua tilauksensa.

Vierailija
7/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lain mukaan ei SAISI myydä, mutta... No, omakohtainen kokemus on, että mun rappioalkkis-isälleni myydään aina, oli kunto mikä tahansa.

Vierailija
8/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla huomattavan päihtynyt, jotta ei myydä

Vierailija
9/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää Tallinnassa ostamassa vaikka kymmenen viinamäyräkoiraa niin ei vähään aikaan tarvitse Alkossa käydä.

Vierailija
10/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
11/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitää olla huomattavan päihtynyt, jotta ei myydä

No mielestäni mä en edes kävellyt suoraan. Mutta silti sain ostettua viinitonkan.

Ap

Vierailija
12/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa todistanut, kun kaupan kassalla ei ole myyty. No ongelma ratkeaa, kun alko myy kaikille aina. Henkkareitakin aika harvoin kysellään, varsinkin jos on lenkkivaatteissa. Sitä oon ihmetellyt et yleensä aina kysytään paperit kun on opiskelijahaalarit, mut aika epätodennäköistä et alle 18v. Opiskelisi korkeakoulussa

Vierailija
13/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä oon ihmetellyt et yleensä aina kysytään paperit kun on opiskelijahaalarit,

Mua ainakin rupesi huvittaaan kun samat alkon myyjät kysy joka kerta papereita. Sitten kun jokanen oli nähtyt paperit 50 kertaa, niin ne alko jo uskoon, ettei se syntymäaika ole muuttunut viime kerrasta.

Vierailija
14/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa todistanut, kun kaupan kassalla ei ole myyty. No ongelma ratkeaa, kun alko myy kaikille aina. Henkkareitakin aika harvoin kysellään, varsinkin jos on lenkkivaatteissa. Sitä oon ihmetellyt et yleensä aina kysytään paperit kun on opiskelijahaalarit, mut aika epätodennäköistä et alle 18v. Opiskelisi korkeakoulussa

Kommenttisi tyhmyydestä päätellen sinä nyt et ainakaan opiskele korkeakoulussa. Jos pelkkä haalari olisi tae täysi-ikäisyydestä, niin sittenhän voisin lainata haalariani sekä 9-luokkalaiselle siskolleni että päiväkoti-ikäiselle veljelleni. Niin mutku se haalari... LOL

Vierailija
15/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha keino yrittää ostaa alkoholia lainattu yo-lakki, opiskelijahaalari tai kurkkusalaatti päällä. :p Ehkä yleisempi on kuitenkin autonavainten heiluttelu.

Vierailija
16/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä saa. Korsossa on aina myyty, tosin onhan siellä 10 baariakin yhdessä lähärissä, eli aikka juoppoa porukkaa. Siinä marketissa missä Alkokin on, on paremman näköiset myyjätkin (kaupassa) isotissisiä yms. 

Kerran toisella paikkaunnalla ei myyty. Muuten on aina myyty kännissäkin. 

Vierailija
17/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomessa saa missään myydä humalaiselle. Jossain tapauksissa voi olla myös kielto ostaa alkosta vaikka ei olisi humalassakaan. Ainakin lähialkossani eräälle vaarille ei ole myyty muutamana kerralla vaikka täysin selvältä vaikuttaa.

Just joo. Ois aika vähäistä viinan kulutus jos noin oisi. Joka paikassa myydään juopuneelle.

Vierailija
18/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lain mukaan ei SAISI myydä, mutta... No, omakohtainen kokemus on, että mun rappioalkkis-isälleni myydään aina, oli kunto mikä tahansa.

Eräs viisasmies sanoi: laki on väärä, jos kansa ei sitä halua noudattaa.

Eli jos kansa menee kännissä ostoksille, on laki väärä.

Vierailija
19/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei meinattu kerran myydä alkossa ku olin vähän kännissä. Lopulta kuitenki myivät ku väitin etten mukamas ole kännissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan