Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuvan lähettäminen nettideitille?

Vierailija
20.04.2016 |

Millä perusteella laitette kuvan nettideitille? Vaikka en näe mitään jatkoa suhteelle niin haluaisin laittaa kuvani tasapuolisuuden nimissä.. Koska tyyppi vaikuttaa kivalle, mut ei mun tyypille.
Onko siitä haittaa jos laitan kuvani? Olen opettaja enkä haluaisi asiaa oppilaiden tietoon. Onko ongelmaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yhteydessä sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa et näe mitään jatkoa? Vai tuliko tämä tunne sen jälkeen, kun näit hänen kuvansa? Itse tekisin kyllä lopun saman tien, ettei toinen kuvittele turhia.

Vierailija
2/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä mies oppilaasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne tuli kun näin kuvan.. Tuli vaan tunne että ei ole yhtään samanlaisia .. Mut haluaisin kuitenkin jotenkin hyvittää sen että lähetti kuvan. Olenko tod bitch jos en laita kuvaani? Selitänkö että ei vaa olla samanlaisia ja jatketaan eteenpäin?

Ap

Vierailija
4/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelmaa, mutta tule pois sieltä nettideitistästä, kun ainoa kriteerisi on ulkonäkö. Tinder sopii, miehet on jo valmiiksi tykänneet kaikista naisista, niin valkkaat sieltä ne, joiden ulkonäkö kelpaa ja siitä vaan panemaan. Parisuhdetta ei noin pinnalliselle viitsi suositella, kun ulkonäkö saattaa partnerilla rapistua.

Vierailija
5/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah Hah! ! Hyvä vitsi!

Ap

Vierailija
6/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoiko joku mies juttelemaan ilman kuvaa? Oho. Itse en miehenä tuhlaa aikaana alkuunkaan, jos ei kuvaa. Tinderissä ja OkCupidissa siis.

Vierailija
7/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille tod. huono kuva itsestäsi! Pilailupuodin lasit päähän, tukka sekasin, ei meikkiä jne. Ehkä sitäkään ei sitten kiinnosta ja pääset pälkähästä! 😜😂

Vierailija
8/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei, kiitos kuvasta. Nähtyäni sen, minua ei enää kiinnosta, olet mielestäni epäviehättävä. En myöskään halua lähettää sinulle kuvaani, koska olet mielestäni myös kostonhimoinen stalkkeri, joka käyttäisi kuvaa hyväkseen netissä. Näitä "arvojani" minä jaan Suomen nuorisolle ammatissani kansankynttilänä. Aurinkoista kevättä!

"

Vierailija
9/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä homma toimii niin, että nainen vain lopettaa viestittelyn sanomatta mitään. Monesti jopa treffien tai parienkin jälkeen....

Vierailija
10/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä homma toimii niin, että nainen vain lopettaa viestittelyn sanomatta mitään. Monesti jopa treffien tai parienkin jälkeen....

Kohteliaat ja empaattiset naiset lopettavat viestittelyn, kun "kemiat" eivät kohtaa ja eivät halua loukata.

Ilkeät, ulkonäkokeskeiset miehet, jotka ovat vain pillun perässä lakkaavat viestimisen kuin seinään. Ne siat!

Vierailija
11/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä sille tod. huono kuva itsestäsi! Pilailupuodin lasit päähän, tukka sekasin, ei meikkiä jne. Ehkä sitäkään ei sitten kiinnosta ja pääset pälkähästä! 😜😂

Kiva deittailla naisten kanssa. kun ne on niin inhimillisiä ja huomaavaisia!

Vierailija
12/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sori en ehi lähettää kuvaa ja täytyy lopettaa jäin kiinni mun miehelle"

Vierailija
13/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yllätys, että perseilevän naisen käytökseen ei palstalla löydy kommentoitavaa edes yhtä täyttä sivua. Jos ap olisi jäänyt miehen toimesta ilman viestejä (tai kuvia), niin ketjussa olisi toistakymmentä sivua myötätuntoa ja miehen tuomitsemista.

Vierailija
14/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettideittailleena naisena on ok, jos kuvasta tulee fiilis, ettei kolahda. toki näiden kanssa on tullut jo muutenkin, mutta ovat sitten väen vänkään viestitelleet ja olen ajatellut, että kaikki eivät ole niin hyviä kirjoittamisessa, mutta kuvasta on viimeistään tullut se fiilis, ettei vaan kiinnosta. itse en lähetä, sillä mitä järkeä siinä olisi? on todella omituista ja typerää syyllistää tuollaisesta. esim. itse olen korkeakoulutettu vegaani ja kuvassa amis metsästämässä - joo ei, kyllä minä vaan tiedän että ei meillä synkkaa eikä se ole pinnallisuutta vaan ihan yhteensopivuutta.

Vierailija
15/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nettideittailleena naisena on ok, jos kuvasta tulee fiilis, ettei kolahda. toki näiden kanssa on tullut jo muutenkin, mutta ovat sitten väen vänkään viestitelleet ja olen ajatellut, että kaikki eivät ole niin hyviä kirjoittamisessa, mutta kuvasta on viimeistään tullut se fiilis, ettei vaan kiinnosta. itse en lähetä, sillä mitä järkeä siinä olisi? on todella omituista ja typerää syyllistää tuollaisesta. esim. itse olen korkeakoulutettu vegaani ja kuvassa amis metsästämässä - joo ei, kyllä minä vaan tiedän että ei meillä synkkaa eikä se ole pinnallisuutta vaan ihan yhteensopivuutta.

Olet korkekoulutettu vegaani, mutta lähdet kirjoittelemaan amismetsästäjän kanssa? Et laisinkaan lue henkilön profiilia? Asia selviää vasta valokuvasta? Just joo...

On ihan ok olla kiinnostumatta henkilön ulkonäöstä, on tekopyhää keksiä selityksiä, joilla vapauttaa itsensä pinnallisuudesta. Jos henkilö ei kiinnostanut, miksi piti odottaa kuvaan saakka? Oliko ideana, että komea amismetsästäjä voisi kiinnostaa? Tuskin. Todella omituista ja typerää omankuvan kiillottamista.

Vierailija
16/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein opettaja. No ehkä voit laittaa itsestäsi juvan viimeiseen viestiisi tai sittten luottaa vain kirjoitustaitoosi. - Toisaalta tällaiseen saattaisi toimia vanha sääntö: Toimi ja käyttäydy niin kuin toivosit sinua itseesi kohtaan käyttäydyttävän / toimitavan. Eli vastaa itsellesi kysymykseen: Jos minä olisin lähettänyt kuvani ensin, niin odottaisinko saavani viestini vastaanottajalta kuvan. - Haluaisinko saada kuvan myös silloin, jos kuvan lähettäjä samalla kertoisi: "Vaikutatt muuten kivalta typpiltä, mutta et mun tyyppiäni"    

Yhtä kaikki mukava kuulla, että joku oikeasti puntaroi ja ilm. harkitsee, miten aikoo hyvästellä ja kirjoittaa viimeisen tervehdyksen. - Aivan liian paljon on heitä, jotka vain yks-kaks  eivät enää kirjoittelekaan / vastaa, vaan katoavat kuin maan nielemänä. Tilanne on erinomaisen turhauttava jos viestejä on ehditty sitä ennen vaihtaa useampikin, eli jonkinlaisen kiinnostuksenon on onnistunut toisessa saavuttamaan.  - Niin ja viesteissä ei aina tarvitse olla, mitään erityistä, mikä antaisi syyn kadota. - Ymmärrän kyllä, jos joku haluaa katkaista yhteydenpidon jos viestit olisivat sairaita, tai uhkaavia ja tai muuten hyvin epämiellyttäviä lukea.      

Vierailija
17/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

....Laittaa Kuvan tai luottaa vain kirjoitustaitoosi... 

Vierailija
18/18 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittais. Katkerat miehet noita viattomiakin kuvia jakaa erinäisillä palstoill.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme