Kiihotutko koskaan pyörällä ajamisesta, kun satula tärisee klitorista vasten?
Kommentit (49)
En koskaan. Bussissa joskus kun oikein tärisee niin voi olla tuntemuksia.
En. Tiedän et tää on joku miesten ainakin top20-fantasia mut ei se ihan oikeasti tunnu miltään, paitsi jos menee tosi epätasaiselle kivetykselle niin sattuu häpyluuhun.
(Uskomatonta että vastaan tähän.) Minulla satula ei kosketa klitorista ollenkaan, vaikka ajoasento onkin melko kumara. Ylipäänsä tärisyttävä tie, tyyliin soratie, on sen verran rasittavaa ajaa, ettei siinä hirveästi tule kiihostus mieleen.
No en. Pyörällä ajo on mielestäni varsin epäeroottista, sitä paitsi mulla on parempaakin tekemistä, kuin hinkata itseääni joka esinettä vasten. Sitä varten ne miehet ovat olemassa. Niitä vasten voi sitten vähän hinkkaillakin, kun sille päälle sattuu.
En. Ja monesti oon ihmetellyt tätä asiaa, et kuinka se voi tuntua muka niin hyvälle :D
Joskus yksi nainen kiihottui kun istuskeli mun vanhan hytittömän puimurin päällä. Siinä huusi moottori puolen metrin päässä sen perseestä ja kyllähän se aika tavalla tärisi ja hytkyi koko kone. Luojan kiitos ettei tartte enää sitä kattella. Sekä puimuria että naista.
-mv
En.Pyörän penkit on erittäin epämukavia. Aina sattuu perseeseen.
En kiihotu. Päinvastoin. Pillu puutui toispuoleisesti, kun oli huono satulanrämä.
Suosittelen AP:lle videoita missä japanilaistytöt ajelee fillarilla puistoissa koulupuku päällä ja kampihärveli survoo polkimisen tahtiin dildoa sisään.
Tahtoisin joskus viritellä vastaavan systeemin jollekin kivalle suomalaisnaiselle. Mutta eihän se nyt käy. Ettäkö vähän yhdistelisi mekaniikkaa ja exhibitionismia että saisi huisaa erotiikka, ei se nyt käy. Lähetyssaarnaajaa pimeässä vaan .. kele.
-erotomaani
En. Ihan yhtä paljon kuin sinä, kun pallisi hankaavat satulaan. Mietipä sitä.
Et taida tietää missä klitoris sijaitsee...
Pitäisikö homomiesten (sama anatomia kyllä heteroillakin...) kiihottua siitä kun satula tärisee hanuria vasten?
Mistä luulet, että legenda tärisevästä pesukoneesta on saanut alkunsa.
Entä ratsastus? Senkö takia naiset ja tytöt erityisesti tykkäävät ratsastaa hevosella?
Vierailija kirjoitti:
Entä ratsastus? Senkö takia naiset ja tytöt erityisesti tykkäävät ratsastaa hevosella?
Kai ne nyt kiihottuu kun saavat ison elukan jalkoväliin.
Minua kiinnostaisi kiihottaako naisselistejä se sello? Ainakin sitä soittelua on kiva katsella.
Ei se kyllä kiihota. Moottoripyöräillessä joskus se mahtava hevosvoimamäärä perseen alla, ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Ehei, ei ratsastuskaan.
Kiihottuuko mies, kun penis hinkkaa housukangasta vasten? Yhtä fiksu kysymys.
Kiihotun välittömästi. Pipari on litimärkä samantien. Ejakuloin kymmeniä kertoja pyörämatkan aikana. Klitoris on kivikova. Sisälle päästyäni työnnän kaupasta ostamani tuorekurkun sisääni ja mietin pyörääni.
Jostain olen lukenut että basso esim. keikoilla voi saada organismin aikaan
Sitä ei ole tapahtunut koskaan maailmanhistoriassa.