Tein tänään ison mokan.
Lähdin kahden aikaan kauppaan.Poliisiauto seurasi ja pysähtyi viereeni ja tuli sanomaan, että autoni ei ole katsastettu.Mies lupasi hoitaa homman jo pari kuukautta sitten. Minut vietiin poliisilaitoksella ja tulos oli 0.5 promillea. Eilen juotiin viiniä ystävän kanssa ja aamulla oli hyvä olo.Ajokortti jäi sitten sinne. En ymmärrä mitä nyt teen. Töihin vaikea kulkea kun ei julkisia.
Kommentit (12)
Kahden aikaan iltapäivällä vielä oromilleja? Otit sitten vähän enemmänkin eilen?
Miehellä on kolmivuotyö samoin kun mulla.Mietin miten voi olla 0.5 Kymmeneltä olin jo kuitenkin nukkumassa
Ap
"Auto ei ollut katsastettu, minut vietiin poliisilaitokselle ja tulos oli 0,5 promillea"
Taitaa olla edelleen promilleja päällä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on kolmivuotyö samoin kun mulla.Mietin miten voi olla 0.5 Kymmeneltä olin jo kuitenkin nukkumassa
Ap
Sitten vain etsimään kimppakyytiä tai ostamaan polkupyörä.
Nyt ainakin tiedät, mikä alkoholimäärä on sinulle liikaa. Et ole vain tullut mitanneeksi tai mittauttaneeksi sitä ennen kuin tänään. Oppia ikä kaikki.
Onneksi sakkorahasi eivät mene hukkaan:
ämvee lehti net/2016/04/20/poliisi-valmistautuu-raiskausaaltoon-ostamlla-600-000-eurolla-naytteenottomateriaalia/
Rupesitko hankalaksi vai miksi sut asemalle piti viedä?
Älä nyt sano ettet vaatinut verikoetta? Olisit voinut saada korttisi takaisin.
Pamputtivatko rajusti ja armotta?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eurooppalaiset juomatavat suomalaisittain. Pullo punkkua naiseen.
Mies lähtee sitten taksikuskiksesi, ja kumpikin opitte tästä tapahtumasta jotakin tärkeää.