Miehiä paljon kokeneet naiset apua!
Miksi paljon kokemusta miehissä kerännyt nainen on kiinnostunut lähes kokemattomasta miehestä? Onko tosissaan?
Kommentit (35)
Tässä ketjussa kysyttiin kommentteja kokeneilta naisilta mutta suurin osa vastaajista taitaa kyllä olla aika kokemattomia peräkammarintyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa perheen kunnon miehen kanssa, kun tajusi, että pelimies ei muutu perheenisäksi. Kierrä tuollainen nainen kaukaa ja älä ole missään tekemisissä.
Miksi se pitäisi kiertää kaukaa?
Vilpilliset lähtökohdat parisuhteeseen naisen puolelta.
Millä tavalla vilpilliset? Tuossa sinun kuvailemassa tilanteessa ei ainakaan mainita vilpistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa perheen kunnon miehen kanssa, kun tajusi, että pelimies ei muutu perheenisäksi. Kierrä tuollainen nainen kaukaa ja älä ole missään tekemisissä.
Millä tavalla vilpilliset? Tuossa sinun kuvailemassa tilanteessa ei ainakaan mainita vilpistä mitään.
Kyllähän parisuhteeseen pitäisi mennä rakkauden takia, eikä siten että mies on rakastunut naiseen ja nainen on rakastunut vain tulevaan perhe-elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen ei ole oikeasti kiinnostunut miehestä, vaan siitä, että kiltiltä mieheltä saa luotettavasti elintasoa. Ei tuollainen nainen voi rakastua kuin komeisiin pelureihin, jotka eivät enää ole kiinnostuneita, kun kolmekymppiset lähestyy tai meni jo.
Mutta tuohan on kaikki ihan puhdasta spekulaatiota ja omia ennakkoluulojasi? Vähemmän "todellista" henkilöön itseensä kohdistuvaa rakkautta koetaan järjestetyissä (yleisesti vähintään naisen puolelta neitseissä) ja varhain solmituissa liitoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän parisuhteeseen pitäisi mennä rakkauden takia, eikä siten että mies on rakastunut naiseen ja nainen on rakastunut vain tulevaan perhe-elämään.
Mutta eihän tuossa ole mitään syytä olettaa, että parisuhteeseen mentäisiin muusta kuin rakkaudesta? Vaikka omat päähänpittymäsi sitä huutaakin.
Vierailija kirjoitti:
No tartu tilaisuuteen. Joko onnistuu tai ei. Ei se uskovainen neitsytnainen ole yhtään sen parempi ihminen. Rakkaus ratkaisee.
Tilanteeseen tarttumista estää kokonaan uudenlainen tilanne minulle. Aina ennen olen itse ihastunut naiseen ja saanut pakit aloitteen tehtyäni ja se tilanne oli sillä selvä. En tiedä mitä tunnen naista kohtaan, mutta tiedän olevani pettymys hänelle monin tavoin. Olemme myös aika erilaisia. Eihän ole huonompi, mutta uskovainen neitsytnainen olisi ehkä minua lähempänä. Sekin mietityttää, että onko tämä ainoa nainen joka on tässä elämässä kiinnostunut minusta vai tuleeko seuraava kiinnostunut nainen kolmenkymmenen vuoden päästä?
Ap
Vastauksestasi 27 aistin, että olet suuressa vaarassa joutua naisen hyväksikäyttämäksi. Muista ehkäisy, jos johonkin ryhdyt naisen kanssa ja tarkoitan ehkäisyllä mukana pitämiäsi kondomeja.
Vaikuttaa, että olette yhtä samanlaisia kuin kissa ja koira. Tuskin suhteenne tulee toimimaan, jos et tiedä itsekään mitä haluat.
Omakohtaisella kokemuksella suosittelen olemaan kokeilematta. Vaikka rakastin naista ja hän sanojensa mukaan minua, en voinut antaa hänelle seksuaalista tyydytystä. Hän oli kokenut paljon parempaa seksiä, mitä minä pystyin tarjoamaan.
M32
No se paljon kokenut ei valkkaa niin tarkkaan. Anna mennä hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
No se paljon kokenut ei valkkaa niin tarkkaan. Anna mennä hyvä mies.
Miehelle huono diili, ei kannata.
No miksei vois olla tosissaan? Itselläni oli monia seksisuhteita ennen nykyistä poikaystävääni ja minä ole poikaystäväni ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen. Todellakin rakastan häntä, enkä mitään ajatusta tulevasta perhe-elämästä. En ole edes varma haluanko koskaan perustaa perhettä, vaan mulle riittäis että saisin olla hänen kanssaan kahden kesken koko loppuelämän.
Naisen seksikumppanien määrästä voi ennustaa naisen pettämisen todennäköisyyttä.
Tulit ap oikealle palstalle kysymyksesi kanssa 👍