Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ovat nämä ihmiset jotka soittavat, muttet ehdi vastata ja..

Vierailija
20.04.2016 |

...valehtelematta max minuutin sisällä yrität itse soittaa takaisin, mutta tyyppi ei sitten itse vastaa?

Te jotka teette näin niin valaiskaa mikä on syy! :) Haluan tietää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiire, saatan laskea puhelimen pöydälle, enkä vaan huomaa. Pidän usein vastaanottoaikani ulkopuolella äänettömällä, sillä jatkuvasti soiva kännykkä häiritsee keskittymistäni töissä.

Vierailija
2/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri tekee niin, yleensä se on mennyt röökille ja tarvii juttukaverin, jos minä en vastaa, se soittaa seuraavalle. Tai milloin nyt yleensäkin tarvii sen juttu-/ tässä tapauksessa juorukaverin, se menee listaa eteenpäin jos edellinen ei vastaa. XD Älyttömän huvittavaa. Eli kyse ihmisestä joka ei voi olla yksin, luulisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks kaveri joka harrastaa tota. Sain kerran vastaukseksi että "et soittanu tarpeeks nopeesti takaisin". Ja aikuisten oikeasti soitin 30 sekunnissa takaisin, koska kännykkä oli jo sattumalta kädessä kun kaveri ehti lopettaa puhelun. Hätäistä porukkaa nämä :D

Vierailija
4/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kiire, saatan laskea puhelimen pöydälle, enkä vaan huomaa. Pidän usein vastaanottoaikani ulkopuolella äänettömällä, sillä jatkuvasti soiva kännykkä häiritsee keskittymistäni töissä.

Saatan ymmärtää jos satut tekemään näin vaikka kerran, pari. Mut sit on niitä joiden kohdalla näin käy 2/3 puheluista. Että aina ollaan kadottu jonnekin mustaan aukkoon vaikka heti soitat takaisin =D

Vierailija
5/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan ymmärtää jos satut tekemään näin vaikka kerran, pari. Mut sit on niitä joiden kohdalla näin käy 2/3 puheluista. Että aina ollaan kadottu jonnekin mustaan aukkoon vaikka heti soitat takaisin =D

Kännykkää on vaikea huomata, jos se on äänettömällä ilman värinää ja poissa näköpiiristä. Jos kaverini ei vastaa, saatan ajatella että soitan myöhemmin uudestaan, ja jatkan töitä. Mä olen siis varmaankin just sellainen, jolle käy 2/3 ajasta tätä - en koskaan ajatellut, että se ärsyttää näin paljon.

Jos on akuuttia, laitan vastaamattoman puhelun perään viestin tai kyttään puhelinta toden teolla. Harvoin on.

-1

Vierailija
6/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny samaa mut en oo saanu vastausta. Luulen että joko ovat liian hätähousuja tai sitten eivät oikeasti edes halunneet saada sinua kiinni.