Apua. Ensimmäiset treffit vuosiin.
Olen menossa lauantaina treffeille Helsinkiin. Olen tavannut miehen Tinderissä pari viikkoa sitten. Jännittää kamalasti enkä edes tiedä miten pukeutua. Olemme menossa keskustaan kävelemään ja syömään jonnekin myöhemmin. Mies vaikuttaa todella hyvältä
On kiltin oloinen ja komea, itseäni hieman vanhempi. Antakaa vinkkejä miten olla? Ja kuuluuko kätellä vai halata vai mitä pitää tehdä? Olen ihan paniikissa.
Kommentit (4)
Mulla ei ole herpestä, kiitos kysymästä. Toivon hyviä käytöstapoja ja mukavaa yhdessäoloa ja hyvää keskustelua :) Täytyy vaan uskaltaa antaa mennä.
Ap
Sopikaa tapaaminen torille niin että olette molemmat sen eri laidoilla. Sitten hypitte toisianne kohti yhdellä jalalla ja samalla päästelette "KAAK" ääniä. Kahden metrin päässä toisistanne käännytte ympäri ja pyllistätte. Sitten peruutatte pyllynne yhteen ja hierotte niitä vastakkain.
Tämän jälkeen on jää murrettu ja voitte käyttäytyä ihan normaalisti.
Ole oma itsesi, on paras neuvo. Vastaavassa tilanteessa, kun näin miehen, ilahduin kun hän näytti komealta, ystävälliseltä ja lähestyttävältä. Koska pidin hänestä heti, ja minulle on luontevaa halata ja antaa poskisuukko ystäville, tein sitten niin. Varmasti hymy ja kättelykin olisi ollut ihan hyvä, siinä nyt vain kävi niin.
Mitä toivot miehestä? Jos toivot että mies on herrasmies ja huomioiva, anna hänen avata ovia ja auttaa takkia päältä, nauti ja hymyile vaan.
Jos te sovitte toisillenne, se lähtee menemään hyvin ihan itsestään. Onnea matkaan! :)