Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritysjuhla, kutsussa ei pukukoodia D: HELP!

Vierailija
20.04.2016 |

Juhlaan on kutsuttu yrityksen yhteistyökumppanit. Aluksi on tuote-esittelyjä iltapäivällä ja sen jälkeen buffet ja baari ja viihde-esityksiä. Kutsussa ei ollut pukukoodia. Juhla jatkuu myöhään iltaan. Onkohan pikkumusta + musta pikkujakku hyvä valinta vai onkohan liian juhlava? Kun en tiedä jos miehet menee sinne farkuissa ja kauluspaidoissa D: D: Olisiko joku baariasu parempi valinta?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan itse saa siitä bimbo-mielikuvaa, mutta muista että olet nuori nainen, ja ne on muut kaikki ehkä keski-ikäisiä miehiä, jotka mahdollisesti illan mittaan ottaa pari. Niille ei paljon tarvitse näyttää nuorta naista että niillä mielikuvitus hoitaa loput. Älä jätä sitä varaa, ollenkaan, jos haluat että ne kuuntelee mitä sanot, eikä katsele sen sijaan jonnekin rinnuksen ja pepun tienoille ja ala tarjota sulle käyntikortteja. Sun tarvitsee joskus hakea niiltä töitä.

t. se nainen 40+rakennusalalta.

Vierailija
42/46 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Business casual on aina tollasessa pomminvarma.

Käykö siihen lyhyempi hame, siis sellainen 10-15 cm polven yläpuolelle tuleva? Mietin sellaista asua että musta tuollainen lyhyempi hame, mustat ohuet sukkahousut ja tummanharmaa ihonmyötäinen peittävä paita, jonka hihat yltävät melkein kyynärpäihin. Siinä sellainen melkein poolokaulus.

-Ap

Riippuu hiukan vartalostasi. Jos olet nuori ja erittäin hoikka, niin sopii kyllä. Melkein kyynärpäihin ulottuvat hihat saavat käsivarret helposti näyttämään paksummilta ja poolokaulus korostaa/suurentaa rintojen seutua. Polven yläpuolelle ei saisi jäädä enempää tilaa kuin käyntikortin korkeuden verran.

Tästäkin säännöstä voi luistaa, jos olet nuori ja siro. Jos taas olet pitkä, niin ehdottomasti matalat kengät jalkaan noin lyhyen hameen kanssa.

T. Tyylilyyli

Joo olen kyllä nuori ja hoikka. Minulle sopii hyvin tuo hihapituus ja poolokaulus (on pienet rinnat). Mun hameet on seisoessa riittävän pitkiä mutta nousevat liikkuessa ja istuessa. Mutta minusta mustat ohuet sukkahousut lieventävät sitä hameen lyhyyttä, että ei pistä niin pahasti silmään (?)

Ja lyhyt olen eli korkkarit ovat ehdottomat.

-Ap

Se on työjuttu. Laita siistit mutta omanlaisesi vaatteet joissa tunnet olevasi kotonasi. Tyylikkään ulkonäön lisäksi on hyvä jos vaatteet ovat sellaiset joissa tunnet olevasi kotonasi. Ei tarvitse kiskoa hameenhelmaa tai nykiä kaula-aukkoa. Joudut varmaan juttelemaan työkavereiden kanssa, ehkä uusienkin? Kun vaatteisiin ja ulkonäköön ei tarvitse keskittyä voit miettiä niitä työjuttuja, tuollaisesta tilaisuudesta varmaan hyötyä urallesi kun keskityt tapahtumaan. Lykkyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 jatkaa, mielestäni ne kengät eivät sovi, koska

- nyt ei ole kesä, vain kesällä voi näyttää varpaansa

- varpaita ei näytetä töissä, ellei ole joogaohjaaja

- jos kengissä näkyy varpaat, ei voi käyttää sukkahousuja

- ilman sukkia ei voi olla, koska ei ole kesä

Vierailija
44/46 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alan kallistua tällaiseen asuun:

Mustat siistit kapeat korkeavyötäröiset housut

Se tummanharmaa alle puolihihainen lyhytkauluksinen poolopaita (tämä saattaa vielä vaihtua), paita housuihin ja kaulaan koru

Musta siisti bleiseri

Ne mustat nilkkapituiset nahkakorkkarit joissa pari varvasta ja muutakin ihoa näkyy

Mustat sukkahoususukat

Musta nahkainen pikkulaukku pitkällä hihnalla

Mielipiteitä?

-Ap

Oikein hyvä! Mutta varoituksen sana. Osa äijistä rakennusalalla vielä kiskoo noissa tilaisuuksissa kovasti viinaa. Pysy kaukana vaikka kuinka mukavia olisivat. Ovat myös kovia lörpöttelemään, sana kiertää jos on jotain kerrottavaa.

Vierailija
45/46 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne rakennuspuolen äijät varpaita katsele eikä noissa piireissä juuri tyylipoliiseja ole, laita vaan avokkaat ja sukkahousut, ihan OK nuorelle tytölle.

Vierailija
46/46 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne rakennuspuolen äijät varpaita katsele eikä noissa piireissä juuri tyylipoliiseja ole, laita vaan avokkaat ja sukkahousut, ihan OK nuorelle tytölle.

Niin en mäkään jaksa uskoa että ne äijät siellä huomaa edes katsella mun kenkiä niin tarkkaan. Ne mun kengät on nilkkapituiset, vähemmän niistä näkyy ihoa kuin avokkaista.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi