Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrilett kuuri ja raskauden yritys.

Vierailija
20.04.2016 |

Onko jolloin fakta tietoa haitallisuudesta? Eli jos vedän kuuria plussaan asti. Tuotteissa on hiukan liikaa suosituksiin a-vitamiinia.
Vaikuttaako se jos lopetan heti plussan tultua?
En tarvitse saarnoja siitä, miten laihdutan olen kokeillut kaiken ja lykännyt painonpudotusta jos ja jos tärppää, mutta ei ole tärpännyt. Nyt päätin että en voi siirtää. Mutta en halua tehdä sillä uhalla, että mahdollinen alkio vaurioituu. Tuotteessahan ei varsinaisesti kielletä raskaana ollessa ja en siis jatka tätä raskaana ollessa. Otan vain alkubuustin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota asiaa tietääkseni tutkittu ole, joten faktatietoa on vähän vaikea antaa. Itse kyllä uskaltaisin hyvin plussaan asti yrittää vaikka olen kuurilla. Tosin hedelmällisyyttähän VLCD-kuurit tilapäisesti laskee, joten raskautuminen voi olla tavallista vaikeampaa. Pidemmällä kuurilta monelta loppuu ovulaatiot kokonaan ja menkkakierto epäsäännöllistyy tai loppuu. 

Vierailija
2/4 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että olen viimevuoden jo pudottanut painoa (-20kg), joten kokemusta on. Nyt vaan tarvitsen lisää buustia näiden avulla. Ylipainoa on edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitallisia ne on, vaikkei yrittäisi raskautuakaan.

Vierailija
4/4 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä muuta vaarallista ole kuin se, että tulet todennäköisesti huonommin raskaaksi. Raju energian vähentäminen laskee roimasti myös hedelmällisyyttä, siis väliaikaisesti... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä