Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintaliivit 13 vuotiaalle?

Vierailija
19.04.2016 |

Miten olette suhtautuneet tyttönen ehdotukseen hankkia rintaliivit? Ja kuinka hän niitä pyysi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehtinyt pyytää, vaan ostettiin heti kun huomasin rintojen alkavan kasvaa. Ensin toppeja, sitten oikeita liivejä.

Vierailija
2/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii eikä ole mitään syytä ihmetellä, miten asiaan suhtautuisi. Rintojen kasvaminen on tytölle normaalia kehitystä siinä kuin kuukautisten alkaminenkin.

1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoin ostamisessa. Jos on rintaa, on mielestäni järkevää ostaa liivit, jotta rinnat saavat tukea. Ekat liivit ostin tytölle itse h&m:stä.

Vierailija
4/15 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin siirryitte topeista liiveihin?

5/15 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin tytölle, että kertoo sitten kun mielestään tarvitsee liivit. Kuukauden sisään ilmoitti haluavansa, niin käytiin H&M:ssa ostamassa parit kaarituettomat. Saa kaarituelliset sitten kun/jos sellaisia kokee tarvitsevansa. Meillä on onneksi tapana kommunikoida avoimesti.

Vierailija
6/15 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, miulla oli liivit jo paljon aikaisemmin. Oli aika aikanen kehitys :| ylä-asteella oli F-kuppi, ois aika vakeeta ollu jps en olisi liivejä saannut !

Vierailija
7/15 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/15 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen pyysi itse, mutta toinen on niin ujo ja murrosiän alkaminen oli sen verran kova paikka, että otin asian itse esille.

Vierailija
9/15 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin siirryitte topeista liiveihin?

Ootko nainen vai mies kun tälläistä edes kysyt ??

Vierailija
10/15 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pedopervo kyselee. Ihan just oli vastaavanlainen.

Vierailija
11/15 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle taisi ihan äiti ehdottaa kunnon liivejä kun olin 11-vuotias ja alkoi rinnat kasvaa. Löydettiin söpöt Nalle Puh ja Snoooy-liivit A-kupilla Lindexistä. Kyllä mä suosittelen että äiti ehdottaa, että olisiko aika hankkia liivit jos ei tytär itse sano asiasta mitään. Ilman liivejä meno on kuin vetelis ilman sukkia talvipakkasilla.

Vierailija
12/15 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tuon ikäisenä "jo" muistaakseni 70B. Äitini ei tahtonyt ymmärtää ja yritti vain höpöttää, että ei hännelläkään vielä tuon ikäisenä mitään tarvetta ollut. Yritin inttää, että ihmiset on erilaisia ja kehittyy eri tahtiin. Oli muutenkin hämmentävää totutella uuteen kehoon. Ole pliis hieman ymmärtäväisempi lastasi kohtaan!

Vierailija
13/15 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoin ostamisessa. Jos on rintaa, on mielestäni järkevää ostaa liivit, jotta rinnat saavat tukea. Ekat liivit ostin tytölle itse h&m:stä.

Niinpä. Minulla oli toppi liian kauan ja niinpä rinnat alkoi roikkumaan jo tosi nuorena (nyt 36, ei imetystä ja tissit kun kuumavesipullot 70E:( ). Äitini ei tajunnut hommata kunnon liivejä ajoissa. Ikuisesti syytän äitiäni myös tästä.

Vierailija
14/15 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaappiin parit hello kitty-pikkutopit tytön ollessa 9v. Laitoin ne kaappiin "salaa" ja kun tyttö oli 11 huomasin toppien tulleen pyykkikoriin. Samalla tavalla ostin sitten 65aa ja kun ne tuli käyttöön niin aina kauppareissulla kateltiin lindexillä rintsikoita ilman noloilua.

Vierailija
15/15 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minulla oli toppi liian kauan ja niinpä rinnat alkoi roikkumaan jo tosi nuorena (nyt 36, ei imetystä ja tissit kun kuumavesipullot 70E:( ). Äitini ei tajunnut hommata kunnon liivejä ajoissa. Ikuisesti syytän äitiäni myös tästä.

Ei välttämättä riipu (heh) liiveistä lain, vaan kudostyyppi vaikuttaa jne. Älä syytä äitiä. On myös osoitettu että ilman liivejä voi olla parempi. http://www.iltalehti.fi/nainen/2014060218362561_na.shtml