Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arman pohjantähden alla - Cannonballs

Vierailija
19.04.2016 |

Alkaa Nelosella klo 22.00
Keskustelut tähän ketjuun.

Kommentit (711)

Vierailija
621/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tavallinen keski-ikäinen nainen mutta aina on jostain syystä alamaailma kiinnostanut. Nuorena seurustelin yhden "jengiläisen" kanssa ja se riitti toteamaan, etten enää niin lähelle sitä maailmaa halua mennä....

Niin. Jos joku sattui katsomaan eilen Free-kanavalta Tappava Houkutus(Deadly devotion) -sarjaa , hän tutustui erään keski-ikäisen (44v) naisen kohtaloon, joka myös lähti viettämään mielenkiinnosta aikaa Hells Angelin kerhotiloihin. Sinne hänet houkutteli mini-marketin edestä ns. prospect- eli kokelasjäsen jolle oli annettu tehtäväksi tuoda naisia juhliin.  Keski-ikäinen yksinhuoltaja-äiti siis nousi moottoripyörän selkään.

Jossain vaiheessa juhlia nainen oli ainoa naishenkilö paikalla miesten kanssa. Johtajajäsen alkoi lähennellä naista ja nainen torjui hänet . Jossain vaiheessa nainen käyttäytyi jengin mielestä epäkunnioittavasti ,ja koska  ohjelman mukaan "naisella on koiran arvo ja häntä mm. kierrätetään jengijäseneltä toiselle),

hänet iskettiin maahan jonka jälkeen miehet alkoivat hakata häntä ja mm. talloa hänen päätään joukolla.

Nainen menetti tajuntansa päätyen lattialle. Miehet jatkoivat juhliaan naisen maatessa lattialla tajuttomana.

Jossain vaiheessa nainen tuli tajuihinsa ja yritti hoiperrella kerhotiloista ulos, mutta miehet iskivät hänet uudelleen maahan ja jatkoivat naisen hakkaamista ja tallomista.

Nainen menetti uudelleen tajuntansa.

Hakattu nainen tuli poistaa tiloista sillä jengi on tarkka maineestaan.

Nainen kannettiin auton tavaratilaan ja kärrättiin autiomaahan . Matkan aikana hän tuli tajuihinsa ja piti meteliä tavaratilassa.

Autiomaassa miehet puukottivat 27 kertaa avutonta naista vuorotellen tylsällä veitsellä, tarkoituksenaan jättää hänen päänsä korppikotkille. Se ei onnistunut koska puukko oli tylsä.

Jossain vaiheessa kuin ihmeen kaupalla vielä hengissä ollut nainen anoi armoa tarttumalla yhden jengiläisen lahkeeseen, turhaan. Hänet teurastettiin kuoliaaksi.

Tapaus ei olisi koskaan selvinnyt ellei yksi puukottajista vasikoinut vastalahjaksi että saa poliisin suojelun ja pääsee irti jengistä. ( Salakuuntelussa hän tämän ohjelman mukaan lahjoitti uuden terävän veitsen ikään kuin vitsinä näille mukana olleille  murhaajille,  koska "edellinen oli ollut niin tylsä")

Tämä siis eilen Freellä.

Tapaus on tosi ja siitä löytyy faktaa naisen nimellä Cynthia Garcia Hells Angels Death.

Eikä siinä ole mitään "siistiä".

http://www.phoenixnewtimes.com/news/hells-angel-kevin-augustiniak-plead…

Vierailija
622/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ovat niin kivaa ja lainkuuliaista sakkia, niin miksi rikoksia tehneitä ei eroteta kerhosta?

Aika harvasta harrastuskerhosta erotetaan rikosten takia. Eivät tosin itse kerro olevansa lainkuuliaisia, vaikka eivät kerhona teekään rikoksia. Ihan rehellisesti kertoivat tuomioistaan yms.

Tämä on nyt kovin sinnikästä, sen painottaminen, ettei kerhona rikoksia tehdä.

Asiasta on kuitenkin oikeuden päätöksiä jo olemassa. Mutta ainahan kannattaa yrittää, jankata vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tavallinen keski-ikäinen nainen mutta aina on jostain syystä alamaailma kiinnostanut. Nuorena seurustelin yhden "jengiläisen" kanssa ja se riitti toteamaan, etten enää niin lähelle sitä maailmaa halua mennä....

Niin. Jos joku sattui katsomaan eilen Free-kanavalta Tappava Houkutus(Deadly devotion) -sarjaa , hän tutustui erään keski-ikäisen (44v) naisen kohtaloon, joka myös lähti viettämään mielenkiinnosta aikaa Hells Angelin kerhotiloihin. Sinne hänet houkutteli mini-marketin edestä ns. prospect- eli kokelasjäsen jolle oli annettu tehtäväksi tuoda naisia juhliin.  Keski-ikäinen yksinhuoltaja-äiti siis nousi moottoripyörän selkään.

Jossain vaiheessa juhlia nainen oli ainoa naishenkilö paikalla miesten kanssa. Johtajajäsen alkoi lähennellä naista ja nainen torjui hänet . Jossain vaiheessa nainen käyttäytyi jengin mielestä epäkunnioittavasti ,ja koska  ohjelman mukaan "naisella on koiran arvo ja häntä mm. kierrätetään jengijäseneltä toiselle),

hänet iskettiin maahan jonka jälkeen miehet alkoivat hakata häntä ja mm. talloa hänen päätään joukolla.

Nainen menetti tajuntansa päätyen lattialle. Miehet jatkoivat juhliaan naisen maatessa lattialla tajuttomana.

Jossain vaiheessa nainen tuli tajuihinsa ja yritti hoiperrella kerhotiloista ulos, mutta miehet iskivät hänet uudelleen maahan ja jatkoivat naisen hakkaamista ja tallomista.

Nainen menetti uudelleen tajuntansa.

Hakattu nainen tuli poistaa tiloista sillä jengi on tarkka maineestaan.

Nainen kannettiin auton tavaratilaan ja kärrättiin autiomaahan . Matkan aikana hän tuli tajuihinsa ja piti meteliä tavaratilassa.

Autiomaassa miehet puukottivat 27 kertaa avutonta naista vuorotellen tylsällä veitsellä, tarkoituksenaan jättää hänen päänsä korppikotkille. Se ei onnistunut koska puukko oli tylsä.

Jossain vaiheessa kuin ihmeen kaupalla vielä hengissä ollut nainen anoi armoa tarttumalla yhden jengiläisen lahkeeseen, turhaan. Hänet teurastettiin kuoliaaksi.

Tapaus ei olisi koskaan selvinnyt ellei yksi puukottajista vasikoinut vastalahjaksi että saa poliisin suojelun ja pääsee irti jengistä. ( Salakuuntelussa hän tämän ohjelman mukaan lahjoitti uuden terävän veitsen ikään kuin vitsinä näille mukana olleille  murhaajille,  koska "edellinen oli ollut niin tylsä")

Tämä siis eilen Freellä.

Tapaus on tosi ja siitä löytyy faktaa naisen nimellä Cynthia Garcia Hells Angels Death.

Eikä siinä ole mitään "siistiä".

http://www.phoenixnewtimes.com/news/hells-angel-kevin-augustiniak-plead…

'https://fi.wikipedia.org/wiki/Psykopatia

Vierailija
624/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
625/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ovat niin kivaa ja lainkuuliaista sakkia, niin miksi rikoksia tehneitä ei eroteta kerhosta?

Aika harvasta harrastuskerhosta erotetaan rikosten takia. Eivät tosin itse kerro olevansa lainkuuliaisia, vaikka eivät kerhona teekään rikoksia. Ihan rehellisesti kertoivat tuomioistaan yms.

Asiasta on kuitenkin oikeuden päätöksiä jo olemassa. Mutta ainahan kannattaa yrittää, jankata vastaan.

Kerhona ei ehkä tehdä rikoksia, mutta kerho kuitenkin suojelee niitä jäseniään, jotka rikoksia tekevät.

Vierailija
626/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätieteellinen havainto: kaikkia Nakkia, Naccia, tms. kehuvat postit sisältävät tolkuttoman määrän kirjoitusvirheitä, etenkin yhdyssanoissa.

Johtopäätös: amiksen parturi-kampaajalinjalla ei satsattu turhaan äidinkieleen, koska maailma mahtuu Seiskan otsikkoon.

Minä, johtajan vaimo, pidän Jannea erittäin seksikkäänä. Kuten täällä sanottu hot. 

Mikäs se johtajan vaimon oma asema työelämässä olikaan? ;)

Koulutettu olen ja enkä käy enää töissä. Ei tarvitse niin olen kotirouvana.

Vierailija
627/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cannonballin prospect-jäsen otti kaiken vastuun ampumisesta

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/cannonballin-prospect-jasen-o…

Vierailija
628/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätieteellinen havainto: kaikkia Nakkia, Naccia, tms. kehuvat postit sisältävät tolkuttoman määrän kirjoitusvirheitä, etenkin yhdyssanoissa.

Johtopäätös: amiksen parturi-kampaajalinjalla ei satsattu turhaan äidinkieleen, koska maailma mahtuu Seiskan otsikkoon.

Minä, johtajan vaimo, pidän Jannea erittäin seksikkäänä. Kuten täällä sanottu hot. 

Niinhän ne kuulakerhon johtajien mobiilivaimotkin tuppaavat olemaan, kotirouvia.

Vierailija
629/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cannonballin prospect-jäsen otti kaiken vastuun ampumisesta

http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/cannonballin-prospect-jasen-o…

Eiköhän tuosta joku ylennys irronnut.

Vierailija
630/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerhona ei ehkä tehdä rikoksia, mutta kerho kuitenkin suojelee niitä jäseniään, jotka rikoksia tekevät.

Kuitenkin jotkut entiset kerholaiset ovat kertoneet, että johtajat jopa käskyttävät rikoksiin. 

Vierailija
631/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alempia on käskytetty rikoksiin, koska vähemmällä rikostaustalla saavat sakkotuomioita.

Nacci on rakennusalan konkari ja ovat olleet tämän Lönnqvistin kanssa yrittäjinä. Toki ovat puuhastelleet oikeasti rakennuksillakin, se käy ilmi kirjasta ;) Ei ehkä ole luettavana mitään Pulitzer-kamaa.

Vierailija
632/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan niin kun varastelevat viattomien ihmisten omaisuutta jolla sitten leveästi elelette. Jepjep.

Vierailija
633/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NACCI. Kas kun ei hookooblööööö.

Vierailija
634/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC oletko se sinä? :-D

Vierailija
635/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NACCI. Kas kun ei hookooblööööö.

Tuleekohan nimi siitä, että on ylin nakittaja kerhossa.

Vierailija
636/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näköjään koulutuksesta on jo aikaa, kun on päässyt kielioppikin unohtumaan.

Vierailija
637/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussi sinä vaan kielioppia. Itsellä onneksi mies jota nussia.

Vierailija
638/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrkele kirjoitti:

Kuulat ihan pilipali jengi rappilippiksia ja iranilainen mussuttaja kaverina. Ei ole isämmaan asiat nyt hyvin. Onneksi enkelit ja bandidos on vähän ryhdikkäämpiä porukoit, niin ei tarvi hävetä ihan kokonaan.

Kannattaa mennä sanomaan suoraan heille niin tulee asiat kerralla selviksi. Ei tarvitse täällä mussuttaa.

Vierailija
639/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän onkin näitä elämänkoululaisia? ;)

Vierailija
640/711 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussi sinä vaan kielioppia. Itsellä onneksi mies jota nussia.

Kuitenkin piti tulla aaveelle lertomaan et koulutusta löytyy... Ole vaan kotirouvana, jonkun eläkeläisen/yh-äidin lapsen elannosta sun rikolllisesti hankitut rahat on pois. Tai varmaan aina useankin henkilön.