Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arman pohjantähden alla - Cannonballs

Vierailija
19.04.2016 |

Alkaa Nelosella klo 22.00
Keskustelut tähän ketjuun.

Kommentit (711)

Vierailija
581/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen elämäntyyli on todella viehättävää. Arvostan Armania todella paljon, että uskalsi lähteä tekemään jaksoa kyseisestä aiheesta. b

Ei yhteiskunta tietenkään pyörisi, jos kaikki pitäisivät kyseistä elämäntyyliä haluttavana. Babylonin rattaat tehneet tehtävänsä monien kohdalla, kuten täältä kommenteista huomaa. Kommentoijat on 8-16 töissä tylsissä toimistoissaan, tekevät makaroonilaatikkoa illalla ja kattovat salkkarit. Sitten huutelevat ruudun takaa apinoiksi ihmisiä, jotka tekevät mitä huvittaa. Tällaiselle toiminnalle on myös termi; kateus.

Noiden ääripäiden väliin mahtuu paljon muunlaistakin elämää. Ei tarvitse heittäytyä rikolliseksi yhteiskunnan ulkopuolelle kokeakseen jännittäviä elämyksiä tai puurtaa tylsässä työssä pienellä palkalla.

Vierailija
582/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen elämäntyyli on todella viehättävää. Arvostan Armania todella paljon, että uskalsi lähteä tekemään jaksoa kyseisestä aiheesta. b

Ei yhteiskunta tietenkään pyörisi, jos kaikki pitäisivät kyseistä elämäntyyliä haluttavana. Babylonin rattaat tehneet tehtävänsä monien kohdalla, kuten täältä kommenteista huomaa. Kommentoijat on 8-16 töissä tylsissä toimistoissaan, tekevät makaroonilaatikkoa illalla ja kattovat salkkarit. Sitten huutelevat ruudun takaa apinoiksi ihmisiä, jotka tekevät mitä huvittaa. Tällaiselle toiminnalle on myös termi; kateus.

Noiden ääripäiden väliin mahtuu paljon muunlaistakin elämää. Ei tarvitse heittäytyä rikolliseksi yhteiskunnan ulkopuolelle kokeakseen jännittäviä elämyksiä tai puurtaa tylsässä työssä pienellä palkalla.

Minun kommenttini tarkoitus oli saada ihmiset miettimään miksi he kokevat niin intohimoisia vihantunteita jotakin asiaa kohtaan. Jos tämä keskustelu olisi ollut vaikka ihmisistä, jotka maalaavat itse ulkovajansa, niin siihen tuskin olisi tullut mitään "SAMPERIN APINAT KYLLÄ HÄVETTÄÄ HAHAHAH NAURAN HEILLE"- tyylisiä kommentteja, miksi? Koska ketään ei kiinnosta mitkään ulkovajan maalaajat.

Kateellinen voi olla myös pienille asioille, ei aina kokonaisuuksille. Toimistohiiren unelma voi olla vapaus tehdä mitä huvittaa arkena ja saada silti enemmän rahaa kuin 8-16 töistä. Ajaa ehkä hienoa autoa, haistattaa pitkät auktoriteeteille. Ja sekös toimistohiirtä harmittaa, kun hän ei tietenkään voi tehdä sellaisia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistohiiri ei myöskään vietä puolta elämäänsä vankilassa, rikoksilla hankitulla rahalla hintansa.Mieluummin vapaa ja köyhä, kuin muurien sisällä.

Vierailija
584/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, kylläpä jengiläiset aiheuttavat voimakkaita tunteita monissa!

Tästä vähän yllätyin.

Itseä ei kiinnosta heidän olemassaolonsa ja elämäntyylinsä, koska eivät he sivullisia millään tapaa pahenna, eli pyörikööt rauhassa jengissään.

Rikoksille myös se ja sama, en mä itsekään ole lainkuuliainen enkä koe, että lakia tarvitsisi totella.

Oma moraalikäsitys on sen verran kehittynyt, ettei tarvitse tekemisiään miettiä sen kautta, onko laillista vai ei.

Itselle siis moraali näissä asioissa tarkoittaa sitä, että muita tai ainakaan viattomia ei satuteta, muuten saa tehdä mitä vaan.

Jengiin en haluaisi enkä naisena voisikaan liittyä, tai haluaisi miestä joka kuuluu kerhoon.

Syy: perheen, läheisten ja rakkauden lisäksi elämäni tärkeimpiä asioita on VAPAUS, mitä hierarkisessa jengissä ei ole sen lisäksi, että avoimesti rikollinen elämäntapa altistaa konkreettisille vapaudenmenetyksille ts. vankilatuomioille.

Tahdon elää vapaana kuin taivaan lintu, huolehtia rakkaistani ja rakastaa ilman sääntöjä minkään järjestön (esim. CMC) taholta.

Tahdon tehdä (pikku)rikoksia ilman kiinnijäämisen riskiä, eli kulkea inkognito ja olla "nobody". Jengiläiset ovat suurennuslasin alla, eli heiltä tuo ei onnistu yhtä hyvin, kuin esim. minulta.

Rikokseni ovat siis sellaisia, joilla en ketään satuta, lähinnä huume- ja talousrikoksia.

En ole koskaan välittänyt kuulua kovin kiinteästi edes mihinkään kaveriporukkaan, vaikka minulla paljon erilaisia ihmisiä onkin ystävinä ja kavereina, koska porukka velvoittaa heti ja tulee jonkinlainen dynamiikka pakostakin.

Eläköön vapaus!

Ruumiin ja mielen vapautta, rauhaa ja lämpöä kaikille meille kaltaisilleni, niinkuin myös jengiläisille, toimistotyöläisille ja muille ihmisille, jotka antavat toisten elää rauhassa. <3

Pakko vielä mainita, että se ohjelmassa esiintynyt pankkiryöstön ryssijä ei näihin kuulu, koska naureskeli ällöttävästi viattomien pelottelulle ja häirinnälle ("muija ja lapset oli ihan paskat housussa kun ammuttiin kattoon hahaha").

Ei mitään kunniaa, empatiaa ja moraalia. Alapeukku hänelle.

Vierailija
585/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimistohiiri ei myöskään vietä puolta elämäänsä vankilassa, rikoksilla hankitulla rahalla hintansa.Mieluummin vapaa ja köyhä, kuin muurien sisällä.

Kateelliset harvoin ajattelee noin analyyttisesti.

Kyllä minä ainakin olen kateellinen joillekin huumekauppiaille, jotka ui rahassa. Olen kateellinen siitä rahamäärästä. Ei se kateus lähde pois, vaikka ajattelen huumekauppojen seuraamuksia kuinka.

Vierailija
586/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olisin kateellinen lottovoittajalle tai oikein hyväpalkkaista työtä tekevälle. En pikku rikollisille joiden kapasiteetti ei riitä edes suunnittelemaan omia rikoksiaan kunnolla.

Vierailija
587/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä roskasakkia.

Vierailija
588/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan Cannonballin Janne Tranberg on ihan saatanan hot. :P mutta av-mammathan ei tunnetusti sitä tajua! Niillä on vähän erilainen mies maku monella, mitä itselläni esimerkiksi on. :) he haluavat tylsän ja tavallisen miehen, sitten jos nainen sanoo pitävänsä ronskimmista äijistä ja äijistä joilla on esimerkiksi paljon tatuointeja... Niin alapeukkua sataa. :))

Todella hot. Ne tatskat ja lihaksikas kroppa. Mies eikä hiiri. Jos olisin sinkku.... 😉

Vierailija
589/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan Cannonballin Janne Tranberg on ihan saatanan hot. :P mutta av-mammathan ei tunnetusti sitä tajua! Niillä on vähän erilainen mies maku monella, mitä itselläni esimerkiksi on. :) he haluavat tylsän ja tavallisen miehen, sitten jos nainen sanoo pitävänsä ronskimmista äijistä ja äijistä joilla on esimerkiksi paljon tatuointeja... Niin alapeukkua sataa. :))

Todella hot. Ne tatskat ja lihaksikas kroppa. Mies eikä hiiri. Jos olisin sinkku.... 😉

Mä oon sinkku ;) mutta Janne ei taida olla??

Vierailija
590/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan olemassa vain kaksi ääripäätä, eli "tylsä ja tavallinen" ja sitten se toinen ääripää, eli epäluotettava jengiläinen, joka haluaa jo habituksellaan huutaa elämäntapaansa kaikille ja joka paikassa (epäluotettava siis elämäntapansa vuoksi, eli ei voi luottaa esim. siihen, että lähdetään heinäkuussa Kroatiaan, kun mies saattaakin olla tutkintavankeudessa juuri silloin... Tai ei voi luottaa, että mies tulee illalla ja tehdään yhdessä jotain kivaa, kun poliisit ottaakin matkalla kotiin kiinni).

En tajua, kuinka tyhmä ihmisen täytyy olla, että se olettaa tavallisuuden kulisseissa elävän miehen olevan automaattisesti "tylsä".

Itse pidän kulisseiltaan suht. tavallisista, taiteellisista ja kauniista miehistä.

Sellaisista, joiden kanssa elämä on jatkuvaa seikkailua ihan niissä tavallisissakin asioissa, kun yhdessä ollaan niin mielikuvituksellisia ja samanhenkisiä hulluttelijoita.

Sellaisista, joiden kanssa voi nussia koko päivän rauhassa ilman, että mitkään #jengibrothersit kuumottelee ja joiden kanssa voi lähteä extempore reissuun pelkäämättä, että mies otetaan kentällä kiinni, kun on tietämättään haku päällä.

Vähän haahuhörhöt, sellaset sielukkaat miehet, joilla on sopiva seikkailuasenne elämään ja jotka on kuitenkin "taviksia", ne on mulle parhaita.

Jengiläismies olisi riesa ja riski, haluan elää, toimia ja olla rauhassa. Vapaana.

Vierailija
591/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt. Mutta kauanko se nuori nainen jaksaa odottaa.

Vierailija
592/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt. Mutta kauanko se nuori nainen jaksaa odottaa.

Minäkin oon nuori nainen. :) Jannea 21v nuorempi. Mutta eihän se mitään haittaa, jos hyvin synkkaa ja itse ainakin vastaisin tuohon, että jos toista ihmistä rakastaa oikeasti, hyvää kannattaa myös odottaa! ;)

Vierailija
593/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla noista saattaa olla välillä rahaa, mutta keskivertojäsen on todennäköisesti pääosin persaukinen, kun on ulosotot, töihin ei pääse eikä kannata, mutta vankilaankaan ei enää hutsita.

Vierailija
594/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jakson vasta eilen, kun se tuli uusintana. Sit jäin lukee tän ketjun, vaikka piti mennä saunaan.

Kiinnostavaa ja järkyttävää. Ja kiitos palstalaisille tämän minulle täysin vieraan maailman avaamisesta. Vaikutus oli sellainen, että näin unia Cannonboltseista.

Miksei ole mediassa ikinä tästä, mitä laskin yhteen 1+1+1.

a. Kuka pyörittää Miss Helsinkiä - Martina.

b. Ketkä on Martinan suojatteja? Miss Helsingistä nousseet bimbot

c. kuka pahoinpitelee miss helsingin?

d. Mikä näitä kaikkia yhdistää? Nämä huumejengiläiset.

e. Mihin Martinan sisko kuoli? Huumeisiin ja Martina sanoi haastatteluissa, että eksyi vääriin piireihin. minneköhän?

f. eiks nämä kaks jengiläisten heilaa just tapelleetkin siellä Bimbot saarella-ohjelmassa liittyen johonkin menneisiin.

arvoitus: mikä saa nämä tissibimbot pyörii siellä urpojen kerhotiloissa tai Seduloiden vip-tiloissa naamatatskojen kanssa? Huumeet.

Ei mikään muu kuin huumeet vedä muijia sinne. Kellään muulla ei tulis mieleenkään kaveerata tollaisten tyyppien kanssa.

Paska kun meillä on liian vähän poliiseja tutkimaan mitään, vaikka noita Martinan luksuselämän rahoja. Sehän eli jo luxuselämää silloin, kun oli pikkujulkkis. ei niistä surkeista tanssikeikoista tonneja saa.

se kuva vauvasta rikollisrahojen kanssa on järkyttävä. jos olisi Suomessa niin tekisin lasu-ilmoituksen. ei paljoa liiku päässä sillä muijalla. Vielä ylpeä # että on bikerbaby

ajatelkaa, kun todellisuus vääristyy niin, että pitää tollaista asiaa normaalina.  "mies hoitaa raha-asiat.."myös lapsi tottuu sellaiseen arkeen. Cashiä sataa himaan ja ostetaan kaikki mitä halutaan. voiko tulla normaalia yhteiskuntakelpoista kansalaista siitä lapsesta??

Ja olikse oikeesti Kejosen kirjottama viesti tällä palstalla? Miksei kukaan kommentoinut sitä?

Vierailija
595/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse opettaja peruskoulussa, ja ohjelmaa katsoessani mietin useasti, että minkäänlaisia noiden lapset ovat koulussa ja miten vanhemmat suhtautuvat koulunkäyntiin ja opettajiin.. Tuskin on sivistys kovassa arvossa heillä ja Mitenkähän niihin koulun sääntöihinkään oikein uskotaan. Kävi mielessä, että jos joutuisi esim. Jättämään luokalle moottoripyöräjengiläisen lapsen, niin tulisiko isäpappa kavereineen opettajan luokse " neuvottelemaan".

Jos Ninan blogia on uskominen, niin hänen tyttärensä on luokkansa parhaita oppilaita...että se siitä. Eihän se lapsen opinhalua tai fiksuutta määritä että isä on rikollinen?

Myös Nina on aktiivinen ja toimelias, aikaansaava nainen, eikä mikään sohvamamma.

Se Ninan tytär on vasta ala-asteikäinen.. Siinä iässä lapset on yleensä vielä kiinnostuneita koulunkäynnistä. Sitten yläasteella se vanhempien arvostus koulua ja sivistystä kohtaan muuttuu tärkeämmäksi, sillä teinien into koulunkäyntiin usein laantuu. Ja jos vanhempien tai toisen vanhemman käsitys on, että on ok tai jopa hienoa elää yhteiskunnan ulkopuolella, niin kannustetaanko lapsia kouluttautumaan tuollaisessa kasvuympäristössä?

Toisaalta tällaisia perheitä on tuhansia, missä ei lapsia sen kummemmin kannusteta koulunkäyntiin. Monissa muissa tuhansissa perheissä taas on väkivaltaa, alkoholismia, hyväksikäyttämistä, mielenterveysongelmia, vähättelyä jne. Moottoripyöräkerholaisten lapset voivat ihan hyvin olla hyvinkin kohteliaita ja fiksuja eivätkä eroa naapurin lapsista. Yleensä äidin koulutus ja suhde lapseen merkitsee koulunkäynnin kannalta enemmän kuin isän. 

Kuinka moni koulutettu nainen alkaa moottoripyöräkerholaisen heilaksi????

aattele kun koulussa kysytään vanhempien ammatteja? Mun isä ajaa moottoripyötää tai isällä on perintäfirma.

ja mitä teet kesälomalla?- me mennään mökille - me mennään Puuhamaahan isän ja äidin kanssa - ,me mennään Teneriffalle. minne te meette? - mun isä on vankilassa.

Väitän ihan kasvatuspsykologisista lähtökohdista ajateltuna, että ei tule kelpo kansalaisia bikereiden lapsista. arvomaailma opitaan kotona. ja noi lapset oppii arvomaailman, jossa society sucks. siinä on opinto-ohjaajalle haastetta, kun edes amikseen yrittää ohjata...

Vierailija
596/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttynyt kirjoitti:

Katsoin jakson vasta eilen, kun se tuli uusintana. Sit jäin lukee tän ketjun, vaikka piti mennä saunaan.

Kiinnostavaa ja järkyttävää. Ja kiitos palstalaisille tämän minulle täysin vieraan maailman avaamisesta. Vaikutus oli sellainen, että näin unia Cannonboltseista.

Miksei ole mediassa ikinä tästä, mitä laskin yhteen 1+1+1.

a. Kuka pyörittää Miss Helsinkiä - Martina.

b. Ketkä on Martinan suojatteja? Miss Helsingistä nousseet bimbot

c. kuka pahoinpitelee miss helsingin?

d. Mikä näitä kaikkia yhdistää? Nämä huumejengiläiset.

e. Mihin Martinan sisko kuoli? Huumeisiin ja Martina sanoi haastatteluissa, että eksyi vääriin piireihin. minneköhän?

f. eiks nämä kaks jengiläisten heilaa just tapelleetkin siellä Bimbot saarella-ohjelmassa liittyen johonkin menneisiin.

arvoitus: mikä saa nämä tissibimbot pyörii siellä urpojen kerhotiloissa tai Seduloiden vip-tiloissa naamatatskojen kanssa? Huumeet.

Ei mikään muu kuin huumeet vedä muijia sinne. Kellään muulla ei tulis mieleenkään kaveerata tollaisten tyyppien kanssa.

Paska kun meillä on liian vähän poliiseja tutkimaan mitään, vaikka noita Martinan luksuselämän rahoja. Sehän eli jo luxuselämää silloin, kun oli pikkujulkkis. ei niistä surkeista tanssikeikoista tonneja saa.

se kuva vauvasta rikollisrahojen kanssa on järkyttävä. jos olisi Suomessa niin tekisin lasu-ilmoituksen. ei paljoa liiku päässä sillä muijalla. Vielä ylpeä # että on bikerbaby

ajatelkaa, kun todellisuus vääristyy niin, että pitää tollaista asiaa normaalina.  "mies hoitaa raha-asiat.."myös lapsi tottuu sellaiseen arkeen. Cashiä sataa himaan ja ostetaan kaikki mitä halutaan. voiko tulla normaalia yhteiskuntakelpoista kansalaista siitä lapsesta??

Ja olikse oikeesti Kejosen kirjottama viesti tällä palstalla? Miksei kukaan kommentoinut sitä?

Muusta en tiedä, mutta sen verran mitä pikkusiskoa olen joskus nähnyt niin ei liikkunut mopedikerholaisten kanssa. Enemmänkin sellaisen porukan kanssa missä viimeistä iltaansakin vietti.

Vierailija
597/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom. Makaronilaatikkoa. Ja me maksamme verot.

Se on suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan systeemi you know. Inho on oikea sana, ei todellakaan kateus.

Jos tosiaan noiden kersat on koulussa ja terveyskeskukseen mennään niin laskua yhteiskunnalta. Kunnallisveroprosentti ainakin. Vuositulot arvioon ja siitä 18%  Helsingille. 

Jos sanoo elävänsä yhteiskunnan ulkopuolella, niin täytyy myös tehdä se. Se vaan on täysin mahdotonta.  Noille voisi asettaa ne tietullit, kun teiden yksityistämisestä nyt puhutaan.

Vierailija
598/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon ties monennenko kerran, että lukekaa Marko Lönnqvistin kirja niin saatte jotain kuvaa siitä, mitä arki kerholla on. Huono hammashygienia ja pillun tarve olivat yksiä keskeisimpiä kerholaisia kuvaavia juttuja. Mukana seikkailevat myös Nacci, Big Pete ja muut.

Enkä ole Lönnqvistin kavereita. Ihan hyvä oli kuulla KAUNISTELEMATONTA tarinaa nyt, kun Cannonballsit ovat framilla.

Vierailija
599/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markon kirja on kyseenalainen. Onko itse muka lähtenyt vai potkittu pihalle? Ja todella yllätys et haukkuu kaikki.

Vierailija
600/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kun jollakin tutkivalla journalistilla olisi pokkaa nuuskia noita yhteyksiä julkkispiireihin.. minusta tuntuu, että siellä todellakin on kaikenlaista arveluttavaa. Portsareissakin on porukkaa, jotka on ns. kytköksissä "piireihin". Mätäpaiseelta vaikuttaa koko pintaliito-skene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme