Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arman pohjantähden alla - Cannonballs

Vierailija
19.04.2016 |

Alkaa Nelosella klo 22.00
Keskustelut tähän ketjuun.

Kommentit (711)

Vierailija
561/711 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pohdin kovasti rahanpesukuvioita ohjelmaa katsoessani. Huumekaupassa ja doping-ainebisneksessä, sekä velankiskonnassa varmasti liikkuu vaan käteinen raha ( olihan sitä esim. Jaffa vauvan instakuvassa lapsen ympärillä riittämiin) , mutta hankala sitä käteistä on suoraan pankkitilille laitella, kun viranomaiset kyselee kaikkea epämiellyttävää. Siksi niillä on varmaan se tatuointistudio ja ilmeisesti ollut joku kauneushoitolakin joskus.. Voi kirjata asiakkaita kirjanpitoon ja pestä rikollista rahaa puhtaaksi. Sit se kejonen, eli Toni Koo mainostaa olevansa Personal Trainer.. Vaikka ei olis koskaan yhtään asiakasta, niin voi laittaa rahoja sen piikkiin jos poliisit kyselee että millä elättää itseään. Konstit on monet.

Vierailija
562/711 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö noi itse huumeita vai keskittyykö jengi ainoastaan myyntiin? Vaikutti siltä että viinaa ainakin kuluu. Se Kejonen on niin valtava äijä, että on ollut kyllä vetänyt paaaaaljon rahkaa, raejuustoa ja kanaa. Tai sitten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/711 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tässä dokkarissa pystyi rivien välistä lukemaan, mitä esim. Naccin bisnekset ovat. Ei pystynyt sanomaan "ulkomaan" työstään mitään järkevää. Lukeaa tämän Marko Lönnqvistin kirja. Siitä saa aika hyvän kuvan siitä, mitä tämä poikien "työnteko" on ollut. Ja mitä Nacci on saanut aiemmin elämässään aikaiseksi muiden janttereiden lisäksi.

Viitsisitkö kertoa lyhyesti, mitä kirjassa kerrotaan Naccin aiemmista vaiheista ja aikaansaannoksista?

Vierailija
564/711 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen nimi Ninan ja Jaffan pojalla. Radovan.

Venäläinen perinteinen nimi. Suomalaisittain ehkä vieraan kuuloinen, mutta mun mielestä nätti nimi. Asuvat Virossa, niin sieltä on voinut se idea tulla kun on paljon venäjänkielisiä nimiä.

Nina kirjoitti blogissaan, että poika on nimetty jonkun henkilön mukaan, joka esiintyi Ninan äidin Jaffalle antamassa dekkarissa tms. kirjassa.

Karadzic?

Jens Lapiduksen Stockholm noir trilogiassa esiintyy serbimafioso Radovan Kranjic

Vierailija
565/711 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi tuo yksi meni sairaalaan kun se käsi meni vähän rikki? Eikö kuulat ole ilmoittaneet että haluavat olla yhteiskunnan ulkopuolella? Tai toivottavasti meni ainakin yksityiselle eikä hakenut kelakorvausta.

Näiden emännät varmaan synnyttääkin kerhotiloissa kun yhteiskunnan varoista ne kätilön palkat yms maksetaan :D Urpoja!

Vierailija
566/711 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö noi itse huumeita vai keskittyykö jengi ainoastaan myyntiin? Vaikutti siltä että viinaa ainakin kuluu. Se Kejonen on niin valtava äijä, että on ollut kyllä vetänyt paaaaaljon rahkaa, raejuustoa ja kanaa. Tai sitten ei.

Armanin ohjelmassa Kejoselta katkesi kädenväännössä käsi.Heikot luut yhdistettynä massiiviseen bodattuun ruhoon vihjaavat jostakin vahvemmasta kuin rahkasta ja kaurapuurosta.

Oikeudenkäynti Miss Helsingin pahoinpitelystä on toukokuussa.Toivottavasti on julkinen, tulee varmasti muutakin ilmi kuin tuo pahoinpitely.Ja julkinen toivottavasti myös siksi, että Jessican yhteydet rikollisjärjestöön tulee ilmi, saavat yhteistyökumppanitkin tietää totuuden tuosta naisesta.Kriminaalin tyttöystävä ja pahoinpitelijän suojelija ei ole hyvää mainosta kenellekkään.Kruunu ja titteli pois Ruokolalta.

Vierailija
567/711 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi tuo yksi meni sairaalaan kun se käsi meni vähän rikki? Eikö kuulat ole ilmoittaneet että haluavat olla yhteiskunnan ulkopuolella? Tai toivottavasti meni ainakin yksityiselle eikä hakenut kelakorvausta.

Näiden emännät varmaan synnyttääkin kerhotiloissa kun yhteiskunnan varoista ne kätilön palkat yms maksetaan :D Urpoja!

Heheh...mä kans kommentoin tonne aiemmin, että neuvola ja synnytys varmaan myös hoidetaan kerhotiloissa kun yhteiskunta on niin paska. Surkuhupaisaaaaaa...

Vierailija
568/711 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki täällä jankuttaa miss helsingin poikaystävän olleen pahoinpitelyn takana? Siis mielenkiinnpsta kysyn, koska viimeksi kun itse jutusta luin, ei pahoinpitelijä ollut tiedossa? Ei kannata haukkua jos ei ole varmaa tietoa aiheesta...

Vierailija
569/711 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heheh...mä kans kommentoin tonne aiemmin, että neuvola ja synnytys varmaan myös hoidetaan kerhotiloissa kun yhteiskunta on niin paska. Surkuhupaisaaaaaa...

Ja lapsilla yksityisopettajat. Eihän niitä kouluun voi laittaa koska kouluruoka, opetus, koulurakennus. Jopa koulumatka pitää kulkea yhteiskunnan ylläpitämällä tiellä. Menee elämä aika hankalaksi.

Vierailija
570/711 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että kun kerhossa on niitä sääntöjä, niin miksi eivät tee sellaista sääntöä, että jos tekee rikoksia, niin kerhon jäsenyys loppuu?

Ei tarttisi miettiä kenen aseita tai huumeita löytyy tiloista, poliisi ei pörräisi parkkipaikalla, ei tutkintavankeuksia, ei soittoja työnantajille...

Huumeet pitäisi todellakin saada apteekkeihin, niin loppuu tuo noidenkin säätäminen. Kannabistahan he eivät enää voi diilata, kun kotikasvattajat veivät sen bisneksen heiltä kokonaan.

Tosiaan, kamapäissään tuntui olevan tuo pankinryöstöstä kertonut heppu, sen verran oli isot pupillit.

Mä käsitin vähän niin, että kun luottamuksesta puhuttiin Armanin kanssa, niin sanottiin rivien välistä, että jos näytetään jotain ikävää, niin poikain kanssa tullaan sitten kotiin teidän perheen luo vierailemaan. Eihän sielläkään tarvitse ku vähä kattoon ammuskella, niin tietää räätäli-toimittaja sitten miettiä, että minkälaisia filkkoja tekee tulevaisuudessa. Keskustelu oli oikeasti uhkaavan kuuloinen. Tolla tavalla alkoholistit juttelee toistensa kanssa ja siinä on kaksi tulosvaihtoehtoa: tappelu tai halaus.

Tuntuu vähän siltä, että näiden lähtökohdat elämään on olleet toki paskoja, mutta siinä vaiheessa kun ei omista valinnoista voi enää syyttää kuin itseään, niin sitten verhoudutaan kerhon vaatimuksiin. "Kyllähän minä olisin työntekijä-veronmaksaja, mutta kun tää kerho vie niin paljon aikaa" "Yhteiskunta on paska, laittoi nuorisovankilaan, liityn kerhoon, koska ei kannata edes yrittää." Koska aikuisena vaan vastaisi itse niistä yrittämisen tuloksista, eikä enää oikeasti olisi vanhempien tai yhteiskunnan vika. Parempi piiloutua siis kerhoon, jossa muut lätkivät selkään ja ajattelevat samalla tavalla: "yhteiskunnan syyhän se, ei sun vikas, kiusallaan vankilaan laittoivat, ihan oikein teit kun tapoit"

Koko ajan saa hyväksyntää sille "erilaiselle" elämäntavalleen.

Samalla tavalla ajattelevat myös esimerkiksi nistit. Yhteiskunnan vika, kun vetävät kamaa. Yhteiskunta ei anna tarpeeksi kivaa hoitopaikkaa. Ei anna tarpeeksi tukia, että saisi kamaa, joten kamaa joutuu myymään. Poliisit sikoja, kun veivät huumeet. Kiusallaan veivät.

Omaa vastuuta ei ole mistään.

"Mun piti tehdä rikoksia, kun sellanen meininki siellä meidän kerhossa oli."

Olin kyllä alunperin siinä uskossa, että nuo prosentit liiveissä kertovat tapetuista ihmisistä. Yhdestä tulisi aina yksi prosentti. Onko sitten eri kerhoissa erilaiset tavat?

Vierailija
571/711 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa perseilyä niinkuin joku jo ketjussa sanoikin. Aikuiset miehet itkevät että ei haluta kuulua yhteiskuntaan ja silti käyttävät yhteiskunnan palveluja laajasti. Suoranaista veronmaksajille *ittuilua.

Vierailija
572/711 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa perseilyä niinkuin joku jo ketjussa sanoikin. Aikuiset miehet itkevät että ei haluta kuulua yhteiskuntaan ja silti käyttävät yhteiskunnan palveluja laajasti. Suoranaista veronmaksajille *ittuilua.

Olisi velanperintä paikallaan, voisivat siis maksaa meille veronmaksajille ja yhteiskunnalle takaisin...

Vierailija
573/711 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mopopojat on päässeet tutkintavankeudesta..? Jaffan eukko Nina ainskin lomailee Epsanjassa.

Vierailija
574/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihan naurattaa nää pojat kerhonsa kanssa :D. Tulee mieleen päiväkoti ja ne pienet pojat siellä, jotka keksivät erilaisia sääntöjä leikkeihinsä ja tohottavat ja touhuavat yhdessä. Ihan sairaan koomista noiden nahkaliivit, säännöt, oma termistö ja presidentit :D. Kerhotoimintaa ja mopoja, nämä jannut eivät tule koskaan kasvamaan aikuisiksi Miehiksi. Itse en koskisi yhteenkään noista edes asbestipuvussa, kuka jaksaisi ikuista murrosikäistä parisuhteessa.

Vierailija
575/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen elämäntyyli on todella viehättävää. Arvostan Armania todella paljon, että uskalsi lähteä tekemään jaksoa kyseisestä aiheesta. b

Ei yhteiskunta tietenkään pyörisi, jos kaikki pitäisivät kyseistä elämäntyyliä haluttavana. Babylonin rattaat tehneet tehtävänsä monien kohdalla, kuten täältä kommenteista huomaa. Kommentoijat on 8-16 töissä tylsissä toimistoissaan, tekevät makaroonilaatikkoa illalla ja kattovat salkkarit. Sitten huutelevat ruudun takaa apinoiksi ihmisiä, jotka tekevät mitä huvittaa. Tällaiselle toiminnalle on myös termi; kateus.

Vierailija
576/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ymmärtämään naisia jotka lähtevät rakentamaan perhe/lapset- kuviota ihmisten kanssa, joiden kerhoon naisilta pääsy suljettu. Aivan sama, mikä kerho. Itselleni kertoo sen, että pysyn täysin erossa.

Vierailija
577/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Arman saa tilaisuuden kysellä jotain eikä vaan seurailla vierestä... Ainakin tähän saakka ollut aika hiljaa ja katsellut vaan.

Aikamoisia tatuointeja ja pelottavia miehiä :/

Vai viettää vaimot ja lapsetkin aikaa kerhotiloilla - siellä tupakansavussa, hyh.

En ole itse millään kerholla käynyt koskaan, mutta tunnen kerholaisia. Vielä 80-luvulla oli ihan normaalia, että tupakkaa poltettiin sisätiloissa ihan jokapaikassa. Tai tämän käsityksen olen saanut. Itse syntynyt vasta 90-luvulla.

Vierailija
578/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi muijat varmaan vaan tykkää olla tuolla jännämiesten seurassa. Huomiota kaipaavia naisia jotka nauttivat noiden miesten perseenpuristuksista

Tai sitten ne äijät vaan osaa naida

Vierailija
579/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset miehet itkevät että ei haluta kuulua yhteiskuntaan ja silti käyttävät yhteiskunnan palveluja laajasti.

Nykyisten sanomisista en tiedä, mutta se edesmennyt pressa sanoi ihan muuta. Tosin se olikin ilmeisesti aika selväjärkinen näihin nykyisiin verrattuna 3:45 eteenpäin -----> https://www.youtube.com/watch?v=qCM78M2lRck

Vierailija
580/711 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on ihan hyviä tyyppejä. Tiedän kun tunnen muutaman. Se, että vastustaa poliisia, ei tee ihmisestä huonoa. Ne on vaan sellasia oman tiensä kulkijoita. Uskaltavat olla erilaisia. 

Toivottavasti muksusi eivät tule ostamaan ton ääliöporukan kaupittelemia huumeita.

Ei nämä miehet oo moraalittomia, ei ne tuu kenellekään huumeita tyrkyttämään eikä varmasti tarjoa alaikäisille. Jos luotettavassa pienessä poruksaas ollaan, niin voivat kysyä, et haluatko, mut ei mitenkään painostaen, Ite en oo koskaan ostanut kerholaisilta huumeita, mut oon ottanut tarjottaessa lainit vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä