Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kummalla suurempi perse?

Vierailija
30.06.2008 |

Teidän perheessä - naisella vai miehellä?

Meillä miehellä, kääk.. ehkä olen sitten itse vain niin kapoinen ;-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen läskiperseestä vai tukevarakenteisesta keskikehosta mallia voimanostaja?

Siis lihaksikkaat isot pakarat on rumemmat kuin ns. rekkamiehen perse eli lautaperse? Rekkamiehillähän farkut eivät tunnetusti pysy vyölläkään ylhäällä.

Vierailija
2/7 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla....miehen iso perse on turn-off.oikeesti.

Meillä minulla on pienempi farkkukoko kuin vaimolla, vaikka on 15cm minua lyhyempi. Ja se on minusta turn-off. Itse nautin seksistä visuaalisesti, ja kyllä näyttää paljon paremmalta kun mies on se "isompi" osapuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minulla on pienempi farkkukoko kuin vaimolla, vaikka on 15cm minua lyhyempi. Ja se on minusta turn-off. Itse nautin seksistä visuaalisesti, ja kyllä näyttää paljon paremmalta kun mies on se "isompi" osapuoli.

Naisella voi kyllä olla suhteessa iso perse ilman varsinaista ylipainoa, mikä on monen miehen mieleen. Ihan sopusuhtaisella parilla nainen voi olla selvästi leveäperseisempi kuin mies, vaikka molemmat ovat normaalipainoisia ja pitusseroa on miehen hyväksi.

Näin isona (177/68) naisena miehen pienuus on puute, siis partnerina. Paljon parempi omalle fiilikselle on tuntea itsensä pienemmäksi ja "heikommaksi". Pituusero sinänsä ei ole oleellista, jos mies on reilusti yli 170, mutta muu pienuus/hentous on.

no mulla....miehen iso perse on turn-off.oikeesti.

Sama juttu, siis jos se iso peffa on pehmeä ja leveä, naisellinen. Tiukat, ulkonevat pakarat ja lihasten tuoma leveys (eipä niitä hurjasti lantion pääällä ole) on tietysti nam, jos ei ihan luonnottomaan rasvaprosenttiin tai hormonipossun ulkonäköön mennä. Mutta harvoin kai tuollaista pakkausta kuvataan isoksi perseeksi?

Vierailija
4/7 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen läskiperseestä vai tukevarakenteisesta keskikehosta mallia voimanostaja?

Siis lihaksikkaat isot pakarat on rumemmat kuin ns. rekkamiehen perse eli lautaperse? Rekkamiehillähän farkut eivät tunnetusti pysy vyölläkään ylhäällä.

Ja hyvin pysyy housut ylhäällä vaikka ilman vyötä.

Vierailija
5/7 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisi- ja pakaralihakset ovat isot = treenatut. Mä olen pienen kokoinen, joten väkisinkin miehellä suurempi ahteri.

Vierailija
6/7 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on treenannut voimanostoa ahkerasti yli 10 vuotta, yhteistulos yli 900 kg(penkki, maastaveto, kyykky). Pakostakin pakarat kehittyneet. Ei silti ole lihava vaan seksikäs ja haluttava!

Vierailija
7/7 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sen myötä on lihaksikas sekä reisistä että perseestä. Omanikaan ei lautaperse vaan enemmän muistuttaa mustan naisen mallia: pysty ja lihaksikas :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän