Vauva 28-vuotiaana ja 40-vuotiaana. Mielipiteesi?
Mies ollut lasten syntyessä 25-vuotias ja 37-vuotias.
:)
Kommentit (20)
Miksi ei. 45 vuotiaalla voi olla 26 vuotias ja eskarilainen, eli 6. Miksei lasten ikäero vois hyvin olla 20 vuottakin? 12 on ihan vaan vähän.
Vierailija kirjoitti:
Ei mielipidettä
Tää.
Minä ja pikkuveljeni 😊 olemme syntyneet tuolla ikäerolla.
Niin normaalia, ettei ole erityistä mielipidettä.
Ihan ok , olette rakastuneita ei pitäisi olla mitään ihmeellistä kenenkään mielestä.
M28 & N40 tai N28 & M40 ihan normaalia kumminpäin tahansa selvästi aikuisia kuitenkin molemmat.
Mikäs siinä :D oma äiti oli 22 kun minä synnyin ja 36 siskoni syntyessä, että en nyt itse osaa kovin erikoisena pitää
Vierailija kirjoitti:
Minä ja pikkuveljeni 😊 olemme syntyneet tuolla ikäerolla.
Meillä esikoinen myös tyttö ja poika kuopus. :) T. ap
Äiti oli 30 siskoni syntyessä ja 43, kun minä synnyin. Ei mitään ihmeellistä.
Menneen talven lumia kirjoitti:
Ihan ok , olette rakastuneita ei pitäisi olla mitään ihmeellistä kenenkään mielestä.
M28 & N40 tai N28 & M40 ihan normaalia kumminpäin tahansa selvästi aikuisia kuitenkin molemmat.
Etkö jaksanut lukea muta kuin otsikon.
Itse en haluaisi. Tein lapset tarkoituksella nuorena, mies kävi vuosi sitten vasektomiassa ja nyt odotan innolla lapsenlapsia reilu 40 vuotiaana.
Lapsia kuuluu tehdä nuorena eli alle 25-vuotiaana. Ihmiset pitäisi pakkosteriloida 26-vuotiaana, on sairasta että sitä vanhemmat sikiävät.
Mietin monta kertaa, että mitä otsikko tarkoittaa. Millainen vauva on kun se on 28v. Vs. Kun se on 40v. :D
Niin no... minä synnytin
26v, 28v, 30v, 36v, 41v
Ikäerossa ei mitään outoa. Se on kyllä vähän outoa, että haluat noin vähän lapsia ;D
Ilmeisesti sait vaan 2 kertaa elämäsi aikana. Piruparka!
Homma oli jo voiton puolella ja halusit vielä aloittaa alusta?
Minun äitini oli 22-vuotias veljeni syntyessä ja 40-vuotias minun syntyessäni. Eli tuttu juttu, ei mitään uutta. Kuopuksesi voi varautua siihen, että esikoisellasi on kuopustasi kohtaan piilossa pidettyjä kaunoja, jotka tulevat esiin vasta vuosikymmenien päästä. Minä kuopuksena koin tämän tässä viime vuosikymmenen aikana, kun vanhempamme kuolivat. Otin vastaan tämän katkeruuden, kaunan ja mustasukkaisuuden aivan ihmeissäni ja hämmennyksessäni, sillä ei minulla ollut ollut aavistustakaan sellaisesta sitä ennen. Ilmeisesti naimisissa olevaa, jo itse lapsen ja lapsenlapsia saanutta lastaan täytyy vanhempien paijata vähintään keski-ikäiseksi saakka.
Ei mielipidettä