Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulla olis ihan kauhea hätä, montako ihmistä tulisi hätiin?

Vierailija
19.04.2016 |

Itse laskin että vain 12. Ne ois ne tyypit jotka rakastaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahätäkö?

Vierailija
2/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olettaisi, että jokainen tänä vuonna kylässä käynyt tulisi apuun, niin heitä olisi kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hätä?

Vierailija
4/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hätä?

Vaikka että koti paloi, mies kuoli tms.

Ap

Vierailija
5/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan :( paitsi ehkä naapurissa asuva eläkeläinen, tervehtii aina ystävällisesti, mut en siitäkään tiedä sit aukaisisko edes ovee jos menisin ovikelloa soitteleen. Ainoa lapsi ja vanhemmat kuolleet. Työkaverit ois vaan ihan melissään ja mässäilisivät tiedolla keskenään. Ei kavereita.

Vierailija
6/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Tällainen tilanne tuli ja huomasin olevani yksin. Olen itse tainnut olla liian kiltti ja jaksanut tukea ja auttaa aina kun tarvitsee. Nyt kun masennuin hävisi kaikki ihmiset ympärilläni.

Vierailija
7/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hätä?

Vaikka että koti paloi, mies kuoli tms.

Ap

No omat vanhemmat varmaan auttais ja anoppi. Pari päivää voisi joku kaveri auttaa, mutta tuskin kovin pitkään.

Vierailija
8/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. Tällainen tilanne tuli ja huomasin olevani yksin. Olen itse tainnut olla liian kiltti ja jaksanut tukea ja auttaa aina kun tarvitsee. Nyt kun masennuin hävisi kaikki ihmiset ympärilläni.

Masennus on eri asia kuin jonkun kuolema tai talon palaminen. Ei ihmiset oikeasti tiedä miten masentunutta voisi auttaa. Tuntemani masentuneet ihmiset viestittää lähinnä ettei heitä saa häiritä, jos menee käymään niin yleensä eivät puhu paljon mitään.

Vierailija
9/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kyllä varmaan ihan tuommoses tilantees ainakin pari kaveria auttais, ja varmaan työkaveritkin. Varmasti suvusta löytyisi auttajia vaikka ei usein nähdä, mutta facessa ollaan. Tietysti vanhemmat ja sisarukset auttais, se on ihan selviö meidän perheessä, jos autetaan muutoissa ja rempoissa, niin miksi ei sitten kun koko talo palaa tai muuta kauheaa.

Vierailija
10/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masennus on eri asia kuin jonkun kuolema tai talon palaminen. Ei ihmiset oikeasti tiedä miten masentunutta voisi auttaa. Tuntemani masentuneet ihmiset viestittää lähinnä ettei heitä saa häiritä, jos menee käymään niin yleensä eivät puhu paljon mitään.

Joo, tai sit otetaan vähän viinaa ja haukutaan facessa kaikki paskoiksi ihmisiksi kun hänet on jätetty yksin... sit kiinnostaa kovasti mennä kylään...

Vierailija
11/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kolme. Mistä ihmeestä ap löydät 12 ihmistä, jotka todella auttavat?

Vierailija
12/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään.

Vierailija
13/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 6. Vanhemmat ja läheisimmät ystävät.

Vierailija
14/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen 50 ihmistä tulisi hätiin heti, jos tapahtuisi jotain niin kamalaa, että se lamaisi minut täysin. Silti en ole mitenkään erityisen seurallinen, minulla vain on tuttavapiiri, jossa ollaan sosiaalisia ja tullaan apuun.

Vierailija
15/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkin näköjään onnekas kun voin luottaa 12 ihmiseen jotka tulisi heti.

Ap

Vierailija
16/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle varmaan tilapäistä apua ois jokunen joka vois antaa, mutta ei suurinta osaa oikeasti liikuttais paskaakaan ja eivät ainakaan tarjoamaan tulisi mitään apua ellei pyytäis.

Vierailija
17/17 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa sanoa mutta miesystävä, ex-mies ja isäpuoli. Äiti huonossa kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi