Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihansyönti on epäluonnollista

Vierailija
19.04.2016 |

Roomalaisten ei tarvitse viihdyttää itseään väkivaltaisilla gladiaattoriotteluilla Colosseumissa, sillä nykyään on niin paljon muita viihdykkeitä, esim elokuvat, videopelit, urheilu jne. Voisivathan nuo ottelut olla joidenkin mielestä viihdyttäviä, mutta ne ovat epäeettisiä. Nykyään meidän ei tarvitse haastaa ketään kaksintaisteluun säilyttääksemme kunniamme. Meillä on oikeuslaitos, jossa käsitellään kunnianloukkaussyytteet. Olisi taantumuksellista palata ajassa taaksepäin ja ottaa kaksintaistelut jälleen käyttöön.

Lihaa me emme enää tarvitse (eikä siten kasvattaa eläimiä tapettavaksi ja kidutettavaksi), sillä saamme kaikki tarvittavat ravintoaineet muualta. Kehitys on luonnollista. Haitallisten ja tarpeettomien tapojen ylläpitäminen on epäluonnollista. Ennen tarvitsimme lihaa pysyäksemme elossa, oli siis täysin luonnollista syödä sitä. Mikään ei kuitenkaan ole luonnollisempaa kuin järjen käyttö, ja lihansyönti ei enää ole järkevää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minut olisi tarkoitettu syömään pelkkiä rehuja minulla olisi pötsi, satakerta, verkko- ja juoksutusmaha.

Vierailija
2/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kertomaan tuo susille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopetetat lihansyönnin niin 100 000v päästä sinun jälkeläisillä on pötsi ja nuo muut hässäkät.

Vierailija
4/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten siellä marsissa...

Vierailija
5/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lihansyönti on geeneissä. Ja kulmahampaani ovat suuret ja muutkin hampaat terävät. Minulla ei ole marehtijän hampaita. Uskon, että esi-isäni metsästivät ja söivät lihaa ja siksi minullakin on pakottava tarve siihen.

Vierailija
6/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lopetetat lihansyönnin niin 100 000v päästä sinun jälkeläisillä on pötsi ja nuo muut hässäkät.

Jos jatkan lihansyöntiä, niin 100 000v päästä maapallolla ei ole enää elämää. Pötsi on ihan jees.

Ap

Vierailija
7/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Mars-kolonistitkin alkaavat kaivata brotskua ennemmin tai myöhemmin. Alkuun kasvattelevat jotain ruokansa tehokkaasti lihaksi muuttavaa. Etanoita ja Tilapiaa tms.

Vierailija
8/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla lihansyönti on geeneissä. Ja kulmahampaani ovat suuret ja muutkin hampaat terävät. Minulla ei ole marehtijän hampaita. Uskon, että esi-isäni metsästivät ja söivät lihaa ja siksi minullakin on pakottava tarve siihen.

Evoluution täytyy loppua sinuun?

Vierailija
9/9 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kertomaan tuo susille.

Lähetin susille sähköpostia ja käskin välittömästi lopettamaan tehotuotannon.