Oon sairas..mustis
Miehen kanssa seurusteltu 6vuotta ja en halua/pysty sen kanssa menemään risteilylle tai allasbileisiin..ym
Tiedän että on huono itsetunto mutta voiko se noin sekottaa että en kestä miehen kanssa olemaan esim rannalla kun tiedän että se kastelee muita . Mieluummin menen yksin ja mies yksin. Mies myös tosi sosiaalinen ja minä en todellakaan ole. Saattaa jäädä esim.kassaneidin kanssa juttelee.
Kommentit (10)
Sitten et vielä oo pahimmalla mahdollisella tavalla mustasukkainen.
Nimim. Suhteessa sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen kanssa
No tuntuu että tämä mustasukkaisuus tappaa minut ja suhteeni.. Eikä oikeastaa ole mitään syytä olla mustasukkainen
Eikä minua ole ennen petetty. Aikaisemmassa suhteessa mies oli mustasukkainen. Tutki puhelimen ja tietokoneen. En saanut olla baarissa tai muutenkaan töissä rauhassa kun tuli kyselyä kenen kanssa olen puhunut. Oli myös väkivaltainen.
Onko mustasukkaisuus voinut tarttua minuun?
Tuskin tarttuu.
Musta tuli mustasukkainen vasta, kun mua petettiin ja mulle valehdeltiin menoista ja se sinisilmäisyys toista kohtaan kaduttaa mutta en usko, että nämäkään tapahtumat suoranaisesti aiheuttaneet mustasukkaisuutta vaan itsetunnon menetys - se että ei usko että toinen voisi arvostaa sua niin paljon että olisi pettämättä ja että kaikki muut olisi jotenkin sen pettämisen arvoisia.
Mustasukkaisuudesta pääsee yli kun löytää jonkun joka saa sut tuntemaan sut ihmiseksi jota ei tahdo menettää.
Millä se niitä muita rannalla kastelee, letku messissä?
Kirjoitusvirhe mitä en jaksanut korjata
Ikävää, että olet sairaana. Tuon lääkettä.
Mustanaamio (Mustis)
Vierailija kirjoitti:
Millä se niitä muita rannalla kastelee, letku messissä?
Tätä mäkin jäin pohtimaan.
Kastelee muita? Siis kuseeko se niiden päälle näyttääkseen dominanssia?
En kuitenkaan lue miehen viestejä tai kysele jatkuvasti sen menoja. Se saa mennä,jos haluaa. Tiedän että mies rakastaa ja ei petä minua..