Teidän reiden ympärys? Onko mulla paksut?
Googlen avulla löysin keskusteluja, ja järkytyin kuinka ohuita reisiä kaikilla on. Itse olen jopa hiukan alipainoinen (174 cm ja 55 kg), mutta reiteni ovat paksuimmasta kohdasta 52 cm. Ko keskusteluissa monilla reidet oli pari senttiä vähemmän, vaikka bmi oli runsaasti isompi. Vyötärö minulla on 62 cm, joten olenko päärynä?
Kommentit (26)
Mä olen pullero, 161 cm / 73 kg ja reiden ympärys on 58 cm. On niin paksut reidet että hankaavat kävellessä pahasti yhteen.
Täällä reisi 49 cm. Vyötärö todella iso (rv 35 menossa) :D Mikä on takapuolen ympärys ja rinnan?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen pullero, 161 cm / 73 kg ja reiden ympärys on 58 cm. On niin paksut reidet että hankaavat kävellessä pahasti yhteen.
Mitä!? Mä oon 164/66 ja reidet 60cm, eivätkä hankaa yhteen.
Laita kuva niin voi helpommin arvioida tuota suhteessa esim. lantioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu siitä lantion leveydestä varmaan missä vaiheessa reidet ottavat kiinni. Itselläni on hyvin siro ja kapea luusto, ja tällä painolla jo tosiaan hameiden käyttö mahdotonta ilman että on pyöräilyhousut alla, koska muuten reidet hankautuu rikki.
Sinänsä kyllä mun pahin ongelmakohta kropassa ei edes ole reidet, vaikka nekin tukevat on, vaan pötsi, jonka ympärys ylittää metrin :D
165 cm, n. 55 kg, reiden ympärys 52-54 cm ja hankaa yhteen :( Olen lihonut kymmenisen kiloa niin reisikin paksuuntunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu siitä lantion leveydestä varmaan missä vaiheessa reidet ottavat kiinni. Itselläni on hyvin siro ja kapea luusto, ja tällä painolla jo tosiaan hameiden käyttö mahdotonta ilman että on pyöräilyhousut alla, koska muuten reidet hankautuu rikki.
Sinänsä kyllä mun pahin ongelmakohta kropassa ei edes ole reidet, vaikka nekin tukevat on, vaan pötsi, jonka ympärys ylittää metrin :D
Okei, mulla on aika leveä lantio. Vyötärönympärys mullakin liikaa, mutta olenkin melko tasapaksu 74cm.
165/54, reiden ympärys paksuimmasta kohtaa 54 cm. Liikun paljon ja reisilihaksen eri osat erottuu selvästi, voimaa on :)
170/68, reisi 58cm paksuimmasta kohdasta, lantio 102cm, vyötärö 72cm. Aika usein mua väitetään hoikaksi, mut ite tunnen itteni aika paksuksi.. Mut mulla nyt saattaa olla jotain häikkää kehonkuvassa vai mikä se nyt oli..
T. entinen anorektikko
56 cm, 166/55. Reidet on lihaksikkain (kiitos pyöräilyharrastuksen) ja vaateostosten kannalta ongelmallisin kohtani. Vyötärö 64 cm.
Vierailija kirjoitti:
170/68, reisi 58cm paksuimmasta kohdasta, lantio 102cm, vyötärö 72cm. Aika usein mua väitetään hoikaksi, mut ite tunnen itteni aika paksuksi.. Mut mulla nyt saattaa olla jotain häikkää kehonkuvassa vai mikä se nyt oli..
T. entinen anorektikko
Sun vartalon vakuttaa mittojen perusteella ihanteelliselta, terveyden näkökulmasta tarkasteltuna :)
Mitä väliä? Ei se onnellisuus ole kiinni jostain reisien paksuudesta.
Heii oon 140cm todella lyhyt kasvupyrähdystä ei ole vielä tullut olen 11vuotias ja kasvan sitten yläasteella pitkäksi mutta siis asiaan en saisi valittaa tästä luultavasti mutta olen 140cm ja reiteni ympärysmitta on 45cm painan noin 43kg olenko läski tähän ikään treenaan viikossa 4kertaa äitilläni on myös ollut tälläiset reidet olenko normaalipainoinen?
Olen 166 cm / 49 kg, eli alipainon rajoilla. Reiteni ovat paksuimmasta kohdasta, eli ylhäältä, 53 cm ja keskeltä 42 cm. Minulle on sanottu, että minulla on hoikan näköiset reidet. Riippuu siis ihan siitä, mistä kohtaa reittä mittaa. Lähes kaikilla on ylhäällä paksut. Vyötärö on minullakin 62 cm.