Nyt mä tiedän minne mä haen työkokeiluun.t.ammattivalittaja
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä sun "ihan varmasti teen juttuja" joista ei ole totetunut yksikään.
No tämä nyt toteutuu. Ainoat työkokeilut jotka olen kesken lopettanut on pyykkärin ja siivoojan työt koska ovat liian fyysisiä töitä mulle ja niiden lopettamisesta mulla oli lääkärintodistus. Tuo kirjaston työkokeilu meni aikanaan mukavasti.ap
Toteutuu tietysti yhtä varmasti kuin sun avioero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prostituoiduksi?
No en takuulla ala.ap
Älä nyt tuomitse noin helposti. Sulla vois olla kykyjä.
Miksi ei toteutuisi? te olette kyllä lyttääviä ihmisiä. Olenhan mä työkokeiluissa ennenkin ollut eikä mikään ole estänyt niihin pääsemistä.ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei toteutuisi? te olette kyllä lyttääviä ihmisiä. Olenhan mä työkokeiluissa ennenkin ollut eikä mikään ole estänyt niihin pääsemistä.ap
Ethän sä toteuta mitään muutenkaan etkä saa mitään onnistumaan. Firma meni, koulun käynti ei onnistu, et osaa olla oikein edes työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä toteuta mitään muutenkaan etkä saa mitään onnistumaan. Firma meni, koulun käynti ei onnistu, et osaa olla oikein edes työtön.
Ero ei onnistunut, sukulaiset ei piittaa, adoptiopoika epäonnistuu elämässään ja silleen. Mutta tietysti ottavat sut riemusta kiljuen työkokeiluun ihan vaan koska olet itse päättänyt niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero ei onnistunut, sukulaiset ei piittaa, adoptiopoika epäonnistuu elämässään ja silleen. Mutta tietysti ottavat sut riemusta kiljuen työkokeiluun ihan vaan koska olet itse päättänyt niin.
No tuo adoptiopojan epäonnistuminen ei ole minun epäonnistumiseni koska hänellä on omta vanhempansa. Toki en heti pääse kirjastoon työkokeiluun mutta tiedän että joskus sinne pääsen.ap
Eikö sinun pitäisi ensin opetella kunnolla lukemaan ja kirjoittamaan ennen kuin mielit sivistyksen pariin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinun pitäisi ensin opetella kunnolla lukemaan ja kirjoittamaan ennen kuin mielit sivistyksen pariin?
Mä olen lukenut tosi paljon esim omaelämäkertoja mutta haukkukaa vaan kun ette muuta halua tehdä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lukenut tosi paljon esim omaelämäkertoja mutta haukkukaa vaan kun ette muuta halua tehdä.ap
Mä haluaisin ehkä tehdä kohta lettuja.
Totta kai sä menet työkokeiluun kirjastoon.
Perustithan sä myös R-kioskin, hoitokodin ja pari muuta yritystä, erosit miehestäsi (jopa useampaan kertaan), muutit oman kyläsi keskustaan, Helsinkiin ja muutamalle muulle paikkakunnalle työnhakuun ja kaiken kukkuraksi kävit lomalla Aruballa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliäkö sinua sitten pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Perustithan sä myös R-kioskin, hoitokodin ja pari muuta yritystä, erosit miehestäsi (jopa useampaan kertaan), muutit oman kyläsi keskustaan, Helsinkiin ja muutamalle muulle paikkakunnalle työnhakuun ja kaiken kukkuraksi kävit lomalla Aruballa. :)
Kyllä mä nyt vaan menen mulla on ihan sama mitä palstalaiset on asiasta mieltä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliäkö sinua sitten pitäisi?
Ei mutta ei varmasti tarvitsisi koko ajan haukkuakkaan.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä nyt vaan menen mulla on ihan sama mitä palstalaiset on asiasta mieltä.ap
Ilman epäilyksen häivää. Muista kertoa sinne kirjastoonkin että olet tulossa niin totta kuin tässä seison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman epäilyksen häivää. Muista kertoa sinne kirjastoonkin että olet tulossa niin totta kuin tässä seison.
Työkkärin kautta mä sinne menen.ap
Miten tämä kerta olisi millään lailla erilainen kuin muu viime aikaisista yrityksistäsi tehdä mitään? Uho on kova, mutta mitään ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
et voi mennä kirjastoon, siinä pitää osata käyttää tietokonetta ja sä et osaa sillä tehä muuta kuin alotuksia avlle
No voi kuule kyllä mä nyt vaan aion mennä heti kun sinne pääsen.ap
Yhtä varmasti kun erosit miehestäsi ja muutit pois. Yhtä varmasti kuin sait oman yrityksen pyörimään ja tuottamaan. Yhtä varmasti kuin lomailit aruballa.
Olen mä kirjastossa ollut ennenkin työkokeilussa joten aivan varmasti menen heti kun paikka vapautuu. Mulle se sopii kun välillä saa seistä ja välillä istua.ap
Sepäs onkin hyödyllinen työkokeilu. Välillä seisotaan ja välillä istutaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä kerta olisi millään lailla erilainen kuin muu viime aikaisista yrityksistäsi tehdä mitään? Uho on kova, mutta mitään ei tapahdu.
Miksi ei tapahtuisi? olenhan minä ennenkin työkokeiluissa ollut, ei se mulle ole mikään tuntematon asia.ap
Aivan. Heti kun pääset...
Miten muuten se omaan asuntoon muutto? Ai että heti kun pääset...