Huomenta av!! Mitä söit/aiot syödä aamiaiseksi?
Kommentit (47)
Ehrmanin jugurttirahka jossa banaani pulkottuna ja kiiwiä sekä kauraleseitä. Makeutuksena vähän steviaa ja lusikallinen hunajaa.
Ihan älyttömän hyvää! Keksin tuon yksi päivä kun mietin mihin pistän kaapissa olevat kauraleseet. Tänään älysin lisätä hunajaa ja bueno :)
Tuolla myös jaksaa lounaaseen saakka paremmin kuin hyvin.
Painonpudotus on mukavaa kun syö hyvää ruokaa. Matkaa on vielä paljon, melkein 20 kiloa normipainon ylärajaan mutta pienin tavottein mennään :)
Kaksi siivua leipää, margariinia, juustoa, kananmunaa, broilerileikettä, applesiinitäysmehua, kahvia ja vähän saksanpähkinöitä.
Mulla on turkkilaista jugurttia, mansikkasosetta ja kauraryynejä sekä teetä.
Munakkaan ja kaksi isoa tomaattia + kahvia mustana.
Lounasta joutuu tänään odottelemaan pitkälle iltapäivään...
Iso muki maitokahvia ja appelsiinimehua. Olen iltasyöppö ;)
Muutama kuppi kahvia.
Nälkä tulee vasta myöhemmin, neljän aikoihin.
Olen aina syönyt iltapainotteisesti, lapsuudessa opittu tapa.
Minä söin äsken.
0,5 L cokis. Paistettua kananmunaa 2-3 kpl, pakonia, salamia, 2 paahtoleipäpalaa, tomaattia, suolakurkkua ja vähän kahvia + kahvikeksi :)
Kaksi ruisleipäsiivua juustolla ja kuppi kahvia. Aamujälkkäriksi pala juustokakkua.
Vasta kahvi kauramaidolla eessä.
Haluaisin muroja tai leipää, mutta teen puuroa erillaisilla rouhesekoituksilla ja banaanilla sekä maapähkinävoita silmäksi.
Illalla menoa niin kiva aloittaa päivä hyvin.
2 kupillista kahvia (lisää tulossa)
3 riviä zasun sinistä
3 korvapuustia
Vierailija kirjoitti:
2 kupillista kahvia (lisää tulossa)
3 riviä Fazun sinistä
3 korvapuustia
Vierailija kirjoitti:
Vasta kahvi kauramaidolla eessä.
Haluaisin muroja tai leipää, mutta teen puuroa erillaisilla rouhesekoituksilla ja banaanilla sekä maapähkinävoita silmäksi.
Illalla menoa niin kiva aloittaa päivä hyvin.
Minkä valmistajan maapähkinävoita käytät?
Söin kaksi viipaletta ruisleipää, margariinilla, juustolla, kalkkunasiivulla ja kurkulla. Lasillinen tuoremehua.
Vierailija kirjoitti:
Minä söin äsken.
0,5 L cokis. Paistettua kananmunaa 2-3 kpl, pakonia, salamia, 2 paahtoleipäpalaa, tomaattia, suolakurkkua ja vähän kahvia + kahvikeksi :)
Nam,kuulostaa herkulliselta. Melko täyttävää varmaankin? Ainakin tuolla jaksaisi pitkälle iltapäivään.
2 kuppia kahvia
kaurapuuroa+ mustikoita
Hörppy sokeritonta mehukeittoa ja menoksi.
Vettä. Kaurapuuro mustikoilla ja kookosöljyllä, 1 keitetty kananmuna
gluteenitonta kaurapuuroa karpalonmakuisella raejuustolla & ison kupillisen mustaa kahvia