Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia väsyneeltä mieheltä..

Vierailija
19.04.2016 |

Kun puhuu mulle "painu vittuun siitä", "turpas kiinni" jne. Viime yönä siksi kun ei meinannut löytää tuttia vauvalle ja puhuin että ota sängystä, olin hoitanut vauvaa siihen asti ja isän piti sitten hyssyttää. Yritämme siis lopettaa yösyötöt. Mies ei ollut paljon joutunut valvomaan. Saattaa päivälläkin tokaista mulle jotain halventavaa, mutta yleensä puhuu ok ja lapsille puhuu hyvin mutta minusta tuntuu ettei pätkän vertaa enää välitä ja arvosta.
Eilen sain niin tarpeeksi tuosta kun olin vauvaa hoitanut ja piti taas kuulla noin, linkitin avioerohakemuksen miehen kännyyn tällä sit pääset minusta jos vittuun minut haluat.. :-(

Surullinen olo. Meillä erityislapsi, vauva ja koululainen. Eroaminen tuntuu tosi huonolta jutulta enkä tiedä miten selvitä, mutta puhumisestani huolimatta mies ei tuota näy lopettavan eikä minusta välitä. Mitä voin tehdä? Hän EI lähde kuulemma minnekään perheneuvoloihin lässyttämään kun hänellä ei ole ongelmiakaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/24 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on nelikymppinen. Meillä myös taloushuolia jotka painavat miestä. Rankkaahan tämä on. Mutta ei selitä minun halveksuntaani. Ap

Kuule, minäkin halveksun sua jo. Kirjoitit aiemmin jo aiheesta, sait vastauksia jotka ymmärsivät miestä, etkä ole oppinut niistä yhtään mitään. Jankutat vain omaa näkökulmaasi. Huonostihan mies käyttäytyy, mutta niin sinäkin. Etkä ole yhtään oppivaisempi kuin mies.

Erolla uhkailu voi olla oma ääriväsymysreaktiosi, mutta jos se ei sitä ole vaan yleistä toimintapolitiikkaasi, niin ihan varmasti herätät raivoa uupuneessa puolisossa, kun herätät sitä minussakin, joka en sinua edes tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hakenut apua mm perheneuvolasta. Mutta mies ei. Olen yrittänyt käyttäytyä hyvin, puhetyyli jne mutta miehellä vaan pahenee. Ap

Vierailija
24/24 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kommentoinut mistään mitään kun tuli töistä. Ollut vaan normaalisti, jutellut lasten kanssa. Ap