Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät Virpi ja Hemppa?

Ffffffffiiiiiiii
18.04.2016 |

Mitä mieltä? 😊

Kommentit (433)

Vierailija
261/433 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska ja sympaattinen pariskunta. Huumoria ja pilkettä silmäkulmasta löytyi. Miksi kaiken pitäis aina olla niin vakavaa? Onnea, rakkautta ja taikasauvan täyttämiä vuosia avioparille!

Vierailija
262/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamesta jäi sellainen kuva, että kaikki mulle heti. Kuten, että piti tapailla parhaan kaverin eksää, vaikka tiesi, ettei se ilmeisesti ollut ok. Kun siis tapailivat salaa.

Sulhanen taas perus juntti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kauhalla annettu....

Vierailija
264/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pariskunta ja huomasi kuinka rakastavat toisiaan syvästi. Onnea,onnea ja onnea!

Vierailija
265/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehelläni on aivan yhtä rietas huumorintaju, mutta kameroiden edessä oltasiin kyllä käyttäydytty niin korrektisti, että juuri kukaan ei olisi varmasti jaksnut katsoa alkua pidemmälle! ;)

Onnea kauniille ja rempseälle pariskunnalle! :)

Vierailija
266/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin luvata, että molempien firmoista asiakkaat kaikkoaa jakson jälkeen. Voi moukkien moukat. Oliko ihan pakko päästä telkkariin nolaamaan itsensä ja ennenkaikkea lapsensa?

T. tamperelainen alakoulun opettaja

Ehkä kaikki suomalaiset eivät kuitenkaan seuraa satuhäät-ohjelmaa. Tai lue vauva-av:lta aiheesta...

Vierailija
267/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittunut kirjoitti:

Minun veikkaus on että tämä palsta on täynnä katkeri mammoja jota kukaan ei halua viiä vihille tai ei ole saanut miestä vuosiin kun on noin katkeraa porukkaa. Kaikki asiat mistä täällä hauhetaan ei edes liity koko hääohjelmaan. Voi voi kun on suomessa katkera väkeä nykyään. Suurin veikkaukseni on että kukaan ei edes tunne täältä koko paria ja keksii omassa pienessä päässään asioita. Mutta mikäs siinä jos kaikki muut ovat mielestään täydellisiä. En voi muuta sanoa kun hohhoijaa ja hankkikaan elämä.

Niin, varmaan lähes kaikki keskustelevat tv-ohjelman sisällöstä, siitä, millaisen vaikutelman ihmisistä siinä sai. Eikö saisi?

Mutta siinä varmaan olet oikeassa, että täällä me kaikki ollaan vaan kateellisia, kun joku on saanut miestä, hyvin harvinaistahan sellainen onni on...

Vierailija
268/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta jakso oli kiva, häät oli tähän mennessä parhaat ja pari aidosti rakastaa toisiaan. Eivät joo olleet yhtään mun tyyliset, vähän olivat muutenkin juntteja. 

Vaikka huumori oli aika.. törkeää niin se on heidän juttunsa ja se on ihan ok. Olin tosi, tosi iloisesti yllättynyt että kaikilla naisilla näytti olevan kirkossa olkaat peitettynä! Siis mahtavaa, pointsit siitä. Huomaa siis että ovat hyvästä perheestä, ja vulgaariudestaan huolimatta parilla on peruskäytöstavat hallussa toisin kuin muilla pareilla. Vähän ikävästi puhuivat toisistaan välillä, mutta rakkaudesta kai sen tekivät. Nuo seksipuheet kun jättäisi vähemmälle niin olisi kyllä ollut hyvä jakso. Vaan kauhisteltavaahan me haluttiinkin.

Hempan herkistyminen Virpin nähdessään oli kyllä tosi koskettava. 

Peruskäytöstavat oli kyllä aika hukassa siinä alttarilla.

Vierailija
269/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on se että ihmiset vääntää asiat niin että ne saa kuulostamaan kaksimielisiltä. Esim. Jos on naama nurinperin niin tietää mitä pitää tarjota, sehän saattaa tarkottaa hyvää ruokaa tai kunnon yöunia. Etteköhän itse käännä asiat kaksimielisiksi tai siltä se ainakin vaukuttaa.

Niin ne meni vessaan tekemään taikoja kun miehellä oli naama nurinperin. Varmaan syömään tai nukkumaan. Jos joku muuta ajattelee niin hyi hänellä on likainen mielikuvitus ;)

Vai menikö vessaan? Sitähän ei tiedä kukaan katsoja? Pitsi ehkä pari itse ja paikalla olleet? ;) vai olitko mukana?

En jaksa katsoa jaksoa uudestaan mutta mullakin on mielikuva et morsian itse sano sen vessaan menon. Voin erehtyäkin.

Vierailija
270/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on se että ihmiset vääntää asiat niin että ne saa kuulostamaan kaksimielisiltä. Esim. Jos on naama nurinperin niin tietää mitä pitää tarjota, sehän saattaa tarkottaa hyvää ruokaa tai kunnon yöunia. Etteköhän itse käännä asiat kaksimielisiksi tai siltä se ainakin vaukuttaa.

Niin ne meni vessaan tekemään taikoja kun miehellä oli naama nurinperin. Varmaan syömään tai nukkumaan. Jos joku muuta ajattelee niin hyi hänellä on likainen mielikuvitus ;)

Vai menikö vessaan? Sitähän ei tiedä kukaan katsoja? Pitsi ehkä pari itse ja paikalla olleet? ;) vai olitko mukana?

En jaksa katsoa jaksoa uudestaan mutta mullakin on mielikuva et morsian itse sano sen vessaan menon. Voin erehtyäkin.

Kyllä se oli ihan hehkeä morsian itse joka ehdotteli sinne vessaan menoa. Ja nimenomaan taikoja tekemään. Ja jaksohan alkoi sillä, että puhui panemisesta...

Vierailija
271/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin jakso ikinä. Kiroilua ja panemisesta puhumista. Strippari lasten aikaan. Epäsiistejä. Mitenhän yritystoiminta kukoistaa jakson jälkeen?

Vierailija
272/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todella kamalaa "huumoria". Ja ne morsiamen hampaat, kiva suudella!

Vierailija
273/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa on, että kaikki ylistävät kommentit ovat todennäköisesti morsiamen itsensä kirjoittamia. Tiedän kyseisen naisen ja voin kertoa hänen olevan, hyvin, hyvin itseriittoinen. Vaikka jos katsoisi peiliin ymmärräisi, ettei varmaan kannattaisi olla 😎

Vierailija
274/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa on, että kaikki ylistävät kommentit ovat todennäköisesti morsiamen itsensä kirjoittamia. Tiedän kyseisen naisen ja voin kertoa hänen olevan, hyvin, hyvin itseriittoinen. Vaikka jos katsoisi peiliin ymmärräisi, ettei varmaan kannattaisi olla 😎

Tai morsiaMMen sisaren...

Vierailija
275/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kysyy kirkon portailla mieheltä " onko minulla poskessa jotain" ja näyttää poskeaan.

Mies vastaa naiselle "joo, spermaa "

Että tällainen meidän "sivistynyt" pariskunta. No Suomeen mahtuu kaikenlaisia....

Vierailija
276/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morsiamesta jäi sellainen kuva, että kaikki mulle heti. Kuten, että piti tapailla parhaan kaverin eksää, vaikka tiesi, ettei se ilmeisesti ollut ok. Kun siis tapailivat salaa.

Sulhanen taas perus juntti.

Ohjelmassa ei kerrottu kuinka kävi tämän ex-kihlatun ja silloisen parhaan ystävättären kanssa. Tai siis missä vaiheessa ystävyys päättyi ja miksi..

Vierailija
277/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kauhalla annettu....

Kuten ei taida olla monille ihastelijoille ja puolustelijoillekaan..

Vierailija
278/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kysyy kirkon portailla mieheltä " onko minulla poskessa jotain" ja näyttää poskeaan.

Mies vastaa naiselle "joo, spermaa "

Että tällainen meidän "sivistynyt" pariskunta. No Suomeen mahtuu kaikenlaisia....

Mistäköhän lähtien Nokian kerhola on ollut kirkko?

Vierailija
279/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tamperelaisia täällä olla kun ei tunnista tampereen pyhimmän ja tärkeimmän kirkon portaita.

Vierailija
280/433 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma, strippari ja nussiminen kuuluvat vain tietynlaisten ihmisten häihin. Jääköön sanomatta minkälaisten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä