Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei usko, kun kerron, ettei me naisten kesken puhuta miehistämme!

Vierailija
18.04.2016 |

Olen naimisissa ja ollut saman miehen kanssa kohta 20 vuotta. En todellakaan puhu hänestä silloin harvoin kun tapaan ystäviäni. Viimeksi kun kävin 4 hengen tyttöporukalla teatterissa ja syömässä, mies kysyi heti palattuani, mitä hänestä puhuttiin. Ei mitään, ei yhtään sanaa koko iltana. Hän väitti, että höpisemään omiani. Puhuvatko miehet sitten vaimostaan, kun tapaavat kavereita pitkästä aikaa? Eikö ole muuta puhuttavaa kuin puoliso ja hänen tekemisensä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mammapalstalla puhuvat.

Vierailija
2/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään syytä puhua miehestäni. Ollaan oltu pitkään yhdessä, hyvin menee ja elämä on tasapuolista ja onnellista. Ehkä avautuisin ystävilleni, jos jokin olisi huonosti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä puhu mitään miehestäni. Eikä kyllä mun ystäväporukan tyttöjenilloissa puhuta muidenkaan miehistä. Joskus kävelylenkillä joku on hieman arvostellut miestään, esim. lastenhoidosta tai siivoamisesta...

Vierailija
4/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei meidänkään tyttöporukassa todellakaan jakseta turista mistään omista äijistä. Niitä saa kattella päivästä toiseen. Jutellaan kaikesta mukavasta. Jotain tietysti voidaan ohimennen mainita esim että "Matin kaa käytiin ykspäivä siellä jne..."

Vierailija
5/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu edes seksielämästäni ystävien kanssa, ja siitäkin miehet kuvittelevat meidän naisten puhuvan keskenämme.

Vierailija
6/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Kenelläkään ei ole miehestään mitään erityistä sanottavaa. Tylsistyttää ajatellakin sitä puheenaiheena.

Vierailija
7/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei puhuta miehistämme, vaikka mun kaveripiirissä kaikki parisuhteet on melko tuoreita. Yleensä heitetään jotain luokatonta läppää, puhutaan seksistä, uutisaiheista, katsotaan tyhmiä youtube-juttuja ja ylipäänsä jauhetaan sitäsuntätä :) Jos joku on sinkku ja haluaa puida miesehdokkaita niin niistä saatetaan puhua.

Vierailija
8/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan mies kuulostaa aika reppanalta. Patologinen tarve tietää että mitä minusta Marjatta on puhunut liittyy enemmän heikkoon itsetuntoon kuin sukupuoleen, sanoisin.

Vierailija
9/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet miehet ja ihastukset olivat aina tapetilla, kun oltiin noin 18-22-v. Nyt kun melkein kaikilla on perhettä, ei 15 vuotta myöhemmin puhuta miehistä. Jutut liikkuu lasten harrastuksissa, puutarhajutuissa, lemmikeissä ja hassuissa arjen tilanteissa. Viimeksi ruodittiin yksi Amerikan matka.

Vierailija
10/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me puhutaan tyttöjen illoissa aina siitä miten mies söi lapset vanukkaat ja jätti taas pytyn kannen ylös.

Vierailija
11/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena puhuttiin kun oli hätäpäissään rakastuttu väärään mieheen (renttuun) nyt kun on kunnon mies, ei juuri puhumista ole.

Vierailija
12/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että eivät miehetkään jääkiekkoa katsoessaan naisväestä puhu. Eräät miehet luulevat olevansa niin tärkeitä naisille, että olettavat naisten koko elämän kuluvan heidän miettimiseensä. Mulla oli aikoinaan poikaystävä, joka kysyi aina tavatessamme: "Oliks sulla ikävä mua?". Aluksi nyökkäilin ja sitten halittiin ikävä pois. Jossain vaiheessa alkoi ärsyttää, kun olin likkojen kanssa leffassa ja heti sen jälkeen poikkis taas kysyi, oliko ikävä ja olinko ajatellut häntä. No en hitossa ollut. Siihen se suhde tyrehtyikin, kun yksi haluaa olla itsenäinen parisuhteessa ja toinen roikkuu kiinni. Oikeasti hän ikävöi jopa silloin, kun olin vanhempieni luona yhden viikonlopun.

Vierailija
13/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puhu edes seksielämästäni ystävien kanssa, ja siitäkin miehet kuvittelevat meidän naisten puhuvan keskenämme.

Totta!

-ap

Vierailija
14/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv sarjat antaa sellasen kuvan naisten välisestä ystävyydestä. Esim sinkkuelämä. Ei kukaan oikeesti kokoajan tollain vatvo miesjuttuja, mutta miehet ottaa ihan tosissaan, että tuollaisia ne naiset oikeessakin elämässä on.

Vierailija
15/15 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tv sarjat antaa sellasen kuvan naisten välisestä ystävyydestä. Esim sinkkuelämä. Ei kukaan oikeesti kokoajan tollain vatvo miesjuttuja, mutta miehet ottaa ihan tosissaan, että tuollaisia ne naiset oikeessakin elämässä on.

Mulle tulee mieleen Kumman kaa. Siinä naiset vatvovat koko ajan miesjuttuja. Oikeasti en ole edes tavannut ihmistä, joka puhuisi lähestulkoon koko ajan miehistä ja viinanjuonnista.