Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitään keinoja raskausarpien haalistamiseen?

Vierailija
18.04.2016 |

Ihan kauheat kraatterit mahassa, syvät ja tummanpunaiset. :( Tiedän, ettei ne mihinkään katoa, mutta onko mitään keinoa, miten niitä voisi edes saada haalistumaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio-oil öljy käyttöön.

Vierailija
2/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bio-oil öljy käyttöön.

Meenpä heti hakemaan viereisestä apteekista putelin, kiitos vinkistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juur kans sanomassa tosta bio oilista!

Vierailija
4/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika.

Vierailija
5/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avitcid kuulemma auttaa raskausarpiin? Pitää vaan aika kauan käyttää, ainakin puoli vuotta, ja resepti pitää hakea lääkärissä. Itse en siis ole käyttänyt, mutta olen kuullut.

Vierailija
6/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorinta, KEVYT kuivaharjaus, hyvä rasvaus, Bio-oil ja "body wrapit" eli sellaiset vartalonaamiot ja ympärille voi kääriä esim muovikelmua niin aineet vaikuttavat ilman kosketusta hapen kanssa (okluusio). Googlaa ihmeessä, mulla auttoi. Ja niinkin tylsä juttu kun liikunta, veden juonti ja hyvä ruokavalio. Kaikki lähtee lähtökohtaisesti sisältä päin..

T.kosmetologi

Vierailija
7/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio-oilin ansiosta mun raskausarpia ei enää huomaa, jos ei tiedä. Mulla oli imetyksen lopettamisen jälkeen rinnat kauttaaltaan raidoitetut ja todella karmivan näköiset. Käytin Bio-Oilia ja rasvailin muutenkin todella ahkerasti. Nyt on rinnat oikeastaan ihan saman näköiset kuin ennen raskautta.

Vierailija
8/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy raskausarpivoide apteekista haalensi melkein hetkessä punaiset Viirut valkoisiksi.

Vierailija
9/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroneulaus. Itsellä auttoi tosi paljon. Auttaa myös ihon palautumiseen :) kannattaa katsoa onko paikkakunnalla kosmetologia joka mikroneulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi