No nyt se emäntä on lähtenyt
Saakeli. Eikä mitään valmista ruokaa kaapissa. Vienyt koirankin. Uhkaili kyllä mutten uskonut. Eniten pännii kuitenkin auto. Melko uusi Mondeo. Fuck. Ottaisin oluen mutta kun ei ole. Nekin vienyt. Vituttaa.
Kommentit (17)
Kaupat on vielä pitkään auki, hyvin kerkeät oluet hakemaan.
Sulla edes asetta ole? Ammu ittes,jookos?
Prkl. Tuuha tähä nuapurii ni korkataa kossu! Meikäläisen emäntä meinaa näky istuvan apparin paikalla mondeossa.
No en aun asenteella ihmettele, että läks :D Ja kuten muutkin sanoi kaupat on nykyään jopa yhteentoista illalla auki sinne vaan hakemaan sitä olutta.
Jos nainen uhkailee erolla, niin se haluaa erota - trust me. No, ei sulle muuta kuin onnea uuden emännän etsimiseen. Vaikutat sellaiselta mieheltä, joka ei montaa päivää yksin pärjää, kun jääkaapista loppuu ruoka ja olut ja kaikki kalsarit on pyykissä.
Vierailija kirjoitti:
Käy kaupassa? :DD
Kun ei ole autoa. Täällä metsässä asun. Ja justiin taksilla päräytin pihaan. Eikä ole Visaa tai muutakaan.t.mä
Perskele, ite muistin että emäntä lähti aika likelle yhdeksän vuotta sitten opintomatkalle eikä ole vieläkään tullut takaisin. Pitäisiköhän jo korkata se olut?
Tee rikosilmoitus jos on sun auto.
Tämä aloitus tuntuu toistuvan täsmälleen samanlaisena eri puolilla ... ja joo, ämmiä kyllä saa, hyvää Mondeoo ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
No en aun asenteella ihmettele, että läks :D Ja kuten muutkin sanoi kaupat on nykyään jopa yhteentoista illalla auki sinne vaan hakemaan sitä olutta.
No ei ne siellä korvessa ole. Eikä sitä olutta saa muutenkaan yhteentoista asti.
Hopi hopi pyöräilemään.
Toisaalta hyvä kun läksi. Vatsa kasvoi uhkaavasti. Koiraa ja autoa ei olisi saanut viedä. Tai varastaa.t.mä
Mitä sitä asuu korvessa, eikä tietenkään ole kaljaturvaverkkojakaan?
Toisaalta olisi kiva nähdä mikä sieltä eukon vatsasta tulee. Toisaalta ei. Vaikka kai täytyy kuitenkin maksaa.ps. löysin pullon. Niin ja villä tussulla meen töihin huomenna.t.mä
Ja sinussa ei ole mitään syytä. Tai ei tientenkään. "eukon" syytä kaikki. Syö lihistä tai leskenlehtee.
Hyvä kun lähti. Ansaitset paremman.