Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi romutti työsuhdeauton!

Vierailija
18.04.2016 |

Ilmeisesti halusi lesota kavereille ajotaidoillaan, yritti vetää vauhdilla parkkiin kun saapui koululle, arvioi auton koon väärin ja nyt on peltiä rutussa meidän autossa ja työsuhdeautossa. Että ottaa päähän, töissä ei tulla olemaan innoissaan tästä. Vastaisuudessa köröttää sitten bussilla kouluun vaikka olisikin auto vapaana.

Mitä mieltä olette, pitäisikö laittaa omavastuut tytön maksettavaksi vai maksaa vain itse? Painotin vielä aamulla että juuri kortin saaneena ajetaan sitten todella varovasti mutta meni näköjään kuuroille korville.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin saa samassa taloudessa asuvat ajaa työsuhdeautoa. Ei rajoitu siis *oelkkään puolisoon se ajo-oikeus. Mitään omavastuita ei meillä ole ja tarvitse maksaa vaikka törttöilisi liikenteessä.

*ollenkaan

Vierailija
42/44 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuka saa ajaa työsuhdeautollani?

Yleinen käytäntö on, että samassa taloudessa asuvat perheenjäsenet saavat käyttää autoa samoin kuin kollegat. Asia kannattaa kuitenkin varmistaa yrityksesi autopolitiikasta."

http://www.leaseplan.fi/fi-FI/faq/

Jos nyt päästäisiin takaisin itse asiaan. Tyttö on kyllä pahoillaan tapahtuneesta muttei näytä käsittävän sitä miten kalliiksi firmalleni tulee korjata auto ja miten hankalaan asemaan minä tässä joudun. "Sori mutta firma maksaa ja onhan sulla rahaa" on neidin asenne joka ärsyttää entisestään. ap

Ja miksiköhän neidillä on tuollainen asenne? Itse olet tyttäresi kasvattanut. Nyt näytät sille, että jos sinun kattosi alla asuu, käyttäytyy kunnolla ja lakkaa olemasta nin pirun prinsessaa. Tytön maksettavaksi omavastuu, etkä anna enää ainakaan sitä autoa enää sille ajettavaksi. Ostakaa sille joku viiden tonnin Skoda ensiautoksi, niin tottuu siihen, että ensin harjoitellaan vähän huonommalla, ja sitten kun tienaa itse, ostaa vähän paremman omilla rahoillaan.

Että minua ottaa päähän nämä nykypenskat, jotka ovat niin kovin koppavia. Kai ne joku sellaisiksi sitten kasvattaa.

Viiden tonnin auto? Eikö sekin ole jo liikaa. Itse ostin 10 vuotta vanhan auton vähän yli tonnilla, toimii moitteettomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelin isäni työsuhdeautolla kun kortin sain -ja täysin luvallisesti.

Vierailija
44/44 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuka saa ajaa työsuhdeautollani?

Yleinen käytäntö on, että samassa taloudessa asuvat perheenjäsenet saavat käyttää autoa samoin kuin kollegat. Asia kannattaa kuitenkin varmistaa yrityksesi autopolitiikasta."

http://www.leaseplan.fi/fi-FI/faq/

Jos nyt päästäisiin takaisin itse asiaan. Tyttö on kyllä pahoillaan tapahtuneesta muttei näytä käsittävän sitä miten kalliiksi firmalleni tulee korjata auto ja miten hankalaan asemaan minä tässä joudun. "Sori mutta firma maksaa ja onhan sulla rahaa" on neidin asenne joka ärsyttää entisestään. ap

Ja miksiköhän neidillä on tuollainen asenne? Itse olet tyttäresi kasvattanut. Nyt näytät sille, että jos sinun kattosi alla asuu, käyttäytyy kunnolla ja lakkaa olemasta nin pirun prinsessaa. Tytön maksettavaksi omavastuu, etkä anna enää ainakaan sitä autoa enää sille ajettavaksi. Ostakaa sille joku viiden tonnin Skoda ensiautoksi, niin tottuu siihen, että ensin harjoitellaan vähän huonommalla, ja sitten kun tienaa itse, ostaa vähän paremman omilla rahoillaan.

Että minua ottaa päähän nämä nykypenskat, jotka ovat niin kovin koppavia. Kai ne joku sellaisiksi sitten kasvattaa.

Viiden tonnin auto? Eikö sekin ole jo liikaa. Itse ostin 10 vuotta vanhan auton vähän yli tonnilla, toimii moitteettomasti.

Samaa aioin sanoa. Todella kermapyllytouhua jos viiden tonnin!!! auto on rangaistus.