Rööki-Kimi ja Rööki-Minttu
Kommentit (34)
Ymmärrän kyllä, että tämä minttu polttaa jotta ei nälkä yllättäisi, mutta sitä en tajua että toi urheilijakin vetää. Eikö se vaikeuta hapenottokykyä kun täytyy köhistä tervat keuhkoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noi edes ole Minttu ja Kimi.
Ketäs sitten?
Kinttu ja Mimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wt-pari.lukeutuu niihin vaikka rahaa on.
Totta, uusirikkaat ei saa sivistystä rahan mukana vaan pysyvät wt:nä.
Uusrikkaat ovat sentään itse tienanneet rahansa, eivätkä ole pätemässä isoisoisän työn tuloksilla. Ihmeellistä, että tässä demarilandiassa silti hyväksytään tuo jälkimmäinen paremmin.
Monttu on minttu. Mutta tuo mies ei ole Kimi. Liian iso kimiksi.
Vierailija kirjoitti:
Monttu on minttu. Mutta tuo mies ei ole Kimi. Liian iso kimiksi.
Jos Kimillä on ollut massakausi. Tai korkokengät.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että tämä minttu polttaa jotta ei nälkä yllättäisi, mutta sitä en tajua että toi urheilijakin vetää. Eikö se vaikeuta hapenottokykyä kun täytyy köhistä tervat keuhkoista?
Vormuloissa hapenottokyvyllä onkin suuri merkitys.
Eikö se Marlboro edelleen sponsoroi lajia?
Käsittämätöntä tämä tupakan vihaaminen. Vaikka se voittaa entisaikojen ihailun, niin aika heikosti. Oksettavaa kuinka muiden tekemisiä voidaan kyylätä ja tuomita ihan laillisen päihteen kohdalla. Enkä tarkoita vain näitä kahta kuvassa, pätee muihinkin. Terveisin: Lopettanut
Tuo kuva ei ole tainnut olla Kauneus & Terveys lehden sivuilla ainakaan? :D
Mielestäni olen nähnyt sen kuvan Seiskassa joskus. Luen siis Seiskaa joskus, ja olen ylpeä siitä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Marlboro on sponsoroinut Minttuakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No luulisi sen olevan aika ikävää alkaa köhiä tervaa keuhkoistaan formulan ratissa. Mutta eipä mulla omakohtaista kokemusta formulalla ajamisesta ole, lieneekö sitten aika kevyttä hommaa?
Tuo on muuten aika ällöttävää että nämä langanlaihat julkkikset (en nyt tätä kyseistä daamia välttämättä tähän kastiin lue) polttavat pysyäkseen sairaalloisen laihoina. Angelina Jolie, Kate Moss nyt ensimmäisenä tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä tämä tupakan vihaaminen. Vaikka se voittaa entisaikojen ihailun, niin aika heikosti. Oksettavaa kuinka muiden tekemisiä voidaan kyylätä ja tuomita ihan laillisen päihteen kohdalla. Enkä tarkoita vain näitä kahta kuvassa, pätee muihinkin. Terveisin: Lopettanut
Relaa vähän hei :D Kerrankin vapaapäivä, eli ei yhtään ketjua meistä ja ostoskärryistä tänään...t:Läski
Silti vähemmän wt kuin tämä palsta.