siis miten mies voi hoitaa aviolliset velvollisuutensa jos nainen
haluaa 12-14 yhdyntää viikossa eikä miehellä riitä mieskunto siihen?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni mitään aviollisia velvollisuuksia ei ole olemassa vaan seksi on yhteinen nautinto, jota harrastetaan halusta ja rakkaudesta toista kohtaan, mutta vastaan silti kysymykseesi, että vain vähemmistö naisista ylipäänsä saa orgasmin yhdynnässä. Jos miehellä on terveet kädet ja toimiva suu, niin hän pystyy mainiosti "hoitamaan aviolliset velvoitteensa".
ei näin...itse naisena nautin yhdynnästä ihan mielettömästi. suuseksi ja käsiseksi ei todellakaan tyydytä. Yhdyntä on minun kohdallani ainut tapa saada seksuaalista tyydytystää. Sillä ei ole orgasmin kanssa mitään tekemistä, sillä esim masturboidessa saan orgasmin mutta se ei tyydytä seksuaalisesti. Joten jos mies ei kykene yhdyntään, en saa seksuaalista tyydytystä, mutta en kuitenkaan pidä miestä esineenä jonka pitäisi minut aina tyydyttää...
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni mitään aviollisia velvollisuuksia ei ole olemassa vaan seksi on yhteinen nautinto, jota harrastetaan halusta ja rakkaudesta toista kohtaan, mutta vastaan silti kysymykseesi, että vain vähemmistö naisista ylipäänsä saa orgasmin yhdynnässä. Jos miehellä on terveet kädet ja toimiva suu, niin hän pystyy mainiosti "hoitamaan aviolliset velvoitteensa".
Itse en ole saanut orgasmia yhdynnästä, mutta yhdyntäliikkeet tuntuvat mielettömän hyviltä, aivan tajunnan räjäyttäviltä. Orgasmi ei vain tule. Mieluumin valitsen yhdynnän kuin esim suihkulla saadun orgasmin.
Ei kenenkään, sen enempää miehen kuin naisenkaan, tarvitse harrastaa seksiä vastentahtoisesti tai jollei vaan pysty. Ei ole mitään aviollista velvollisuutta seksiin. Ja jos toisen puolison seksintarve on noin suuri kuin 12-14 kertaa viikossa, niin kyllä siinä tinkimisen varaa on aikalailla. Ei tuollaista ole kohtuullista puolisolta edes vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään, sen enempää miehen kuin naisenkaan, tarvitse harrastaa seksiä vastentahtoisesti tai jollei vaan pysty. Ei ole mitään aviollista velvollisuutta seksiin. Ja jos toisen puolison seksintarve on noin suuri kuin 12-14 kertaa viikossa, niin kyllä siinä tinkimisen varaa on aikalailla. Ei tuollaista ole kohtuullista puolisolta edes vaatia.
No kyllähän tuo 12-14 krt on vielä ihan normaalia.
Eiköhän ne velvollisuudet voida katsoa kuitatuksi vähän vähemmälläkin. Tuo on jo vaimon osalta riistoa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne velvollisuudet voida katsoa kuitatuksi vähän vähemmälläkin. Tuo on jo vaimon osalta riistoa.
Miksi sitten sellaisessa suhteessa jossa toinen haluaa esim kerran kahdessa kuussa ja toinen joka viikko, niin tuon vähemmän haluavan pitäisi antaa enemmän? Samasta asiasta kyse. Halujensa määrää ei voi päättää.