Jennifer Lawrence
Mitä pidätte Jenniferistä ? :) Jennifer on mun elämä oon ollu sen fani jo 4 vuotta ja tiiän lähes kaiken hänestä ! Tulin jenin faniks kun ensimmäinen nälkäpeli elokuva tuli teattereihin (jenin rooli oli katniss). Jen on vaan niin täydellinen ja hänel on ihana huumorintaju ja on muutenkin paras ! 💗
tuossa vielä kuva jenistä, jos ette tunnista nimen perusteella :)
http://celebrityhive.com/wp-content/uploads/2016/04/3images.jpg
Kommentit (40)
jlawinfinity kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jlawforever kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis mutta ei mikään kummoinen näyttelijä. Sattui saamaan sopivat blockbuster roolit missä tarvitsi vain tihrustaa samalla ilmeellä läpi koko leffan ja kähistä.
Jos olisit yhtään enempää katsonut nälkäpeliä niin tietäisit, että hän ei tihrusta samalla ilmeellä tai kähise läpi koko leffaa...
Montako kertaa ne pitää katsoa läpi että sen huomaisi? Pitää ilmeisesti tulla jokin fanihurmos ja alkaa nähdä näkyjä.
Oletkos katsonut matkijanärhi osa 2 ? Jos olet nähnyt sen niin tiedät kohtauksen jossa Katniss (jennifer) purkaa surunsa kissaan heittelemällä lautasia kissaa päin niin se kuvattiin YHDELLÄ OTOKSELLA ! kuvittele , vain yhdellä otoksella. Pystyin heti tuntemaan katniksen kivun/surun ja siihen ei monet näyttelijät pysty. Katso vaikka muitakin Jenin elokuvia esim. Joy, Winter's bone tai Poker house !
siinä linkki josset ole nähnyt kyseistä kohtausta matkijanärhi osa 2:sta .
Muuten mitä pidätte Jenniferin "Hanging tree" ? laulusta tai "Deep in the meadow" joka taas julkastiin viimeisen elokuvan jälkeen ?
tuossa linkki "There Are Worse Games To Play" joka saa minut joka kerta itkemään koska se on niim koskettava ja saa kaikki nälkäpeli muistot mieleen ! apua rupean jo itkemään pelkästä ajattelustakin ! noin kohdassa 1.40 jennifer alkaa laulamaan "Deep in the meadow", joka saa minut itkemään vielä enemmän, koska siitä tulee mieleen ruen ja primin kuolemat jotka musersivat sydämmeni JA JENIN ÄÄNI ON SIINÄ TODELLA KAUNIS JA RAUHOITTAVA
Vierailija kirjoitti:
Ap demiin siitä
Demi on hieman vaikea käyttöinen minulle haha 😂😂
Ollapa vieläkin 15-vuotias fanityttö. Mä fanitin kymmenen vuotta sitten Johnny Deppiä, mutta varmaan fanittaisin Jenniferiä, jos olisin vielä saman ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ollapa vieläkin 15-vuotias fanityttö. Mä fanitin kymmenen vuotta sitten Johnny Deppiä, mutta varmaan fanittaisin Jenniferiä, jos olisin vielä saman ikäinen.
Jenniferin fanina on oikeesti ihan paras olla, koska jen on niin huippu ja todella inspiroiva ja hyvä roolimalli ! Sen takia mulla onki hylly täynnö lehtiä jossa jen on kannessa , nälkäpeli fanikamaa+ julisteet ja kaikki jenin elokuvat missä hän on tähän asti esiintynyt :) PARASTA !
Vierailija kirjoitti:
Ap demiin siitä
Kyllä kai ap täälläkin saa olla, eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap demiin siitä
Kyllä kai ap täälläkin saa olla, eikö vain?
Kyllä voisin mennä muuallekin, mutta tämä sivusto on mielestäni helppokäyttöisin ja aktiivisin
Joko ap on ikäisekseen jälkeenjäänyt tai sitten valehtelee ikänsä useita vuosia ylös päin.
Vierailija kirjoitti:
Joko ap on ikäisekseen jälkeenjäänyt tai sitten valehtelee ikänsä useita vuosia ylös päin.
Ihan 15 vuotias oon.
Miksi ap kokee tarvitsevansa roolimallin tai ainakaan sellaisen, jonka uraa ei voi saavuttaa? Terveitä roolimalleja voisi katsella mieluummin tuttavista.
I
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kokee tarvitsevansa roolimallin tai ainakaan sellaisen, jonka uraa ei voi saavuttaa? Terveitä roolimalleja voisi katsella mieluummin tuttavista.
Koska en saavuta Jenin uraa vaan hänen luonnettaan, huumorintajuaan ja kaikke muuta sellaista ! Jenin välittäminen muita kohtaan myös inspiroivaa esim. Jennifer on järjestämyt Jennifer Lawrence Foundationin ja olen niin ylpeä hänestä !
jlawforever kirjoitti:
I
Vierailija kirjoitti:
Koska en saavuta Jenin uraa vaan hänen luonnettaan, huumorintajuaan ja kaikke muuta sellaista ! Jenin välittäminen muita kohtaan myös inspiroivaa esim. Jennifer on järjestämyt Jennifer Lawrence Foundationin ja olen niin ylpeä hänestä !
tarkoitan että "en tavoittele" eikä "saavuta" .
Vähänkö on ihanaa löytää joku toinenkin jennifer fani nyt yhtäkkiä tästä tää tulee kyl tosi myöhään et oon tyyliin 8kuukautta myöhässä mut mun mielipide jenistä on se että se on täydellinen ja se on mun elämä mun seinät on täynnä kaikkia kuvia ja julisteita nälkäpelistä ja passengerista ja jenistä omistan myös hänelle fanisivun
Rakastuin jo Winter's Bonen myötä! Aivan ihana! Täydellinen!
T. mies yli 30v
Oletkos katsonut matkijanärhi osa 2 ? Jos olet nähnyt sen niin tiedät kohtauksen jossa Katniss (jennifer) purkaa surunsa kissaan heittelemällä lautasia kissaa päin niin se kuvattiin YHDELLÄ OTOKSELLA ! kuvittele , vain yhdellä otoksella. Pystyin heti tuntemaan katniksen kivun/surun ja siihen ei monet näyttelijät pysty. Katso vaikka muitakin Jenin elokuvia esim. Joy, Winter's bone tai Poker house !