Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jennifer Lawrence

jlawforever
18.04.2016 |

Mitä pidätte Jenniferistä ? :) Jennifer on mun elämä oon ollu sen fani jo 4 vuotta ja tiiän lähes kaiken hänestä ! Tulin jenin faniks kun ensimmäinen nälkäpeli elokuva tuli teattereihin (jenin rooli oli katniss). Jen on vaan niin täydellinen ja hänel on ihana huumorintaju ja on muutenkin paras ! 💗
tuossa vielä kuva jenistä, jos ette tunnista nimen perusteella :)
http://celebrityhive.com/wp-content/uploads/2016/04/3images.jpg

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin niin ahdistuneen ja kärsivän näköinen nykyäään. Kun silloin alkuaikoina oli elinvoimainen ja villi luonnolapsi. 

Vierailija
2/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jotenkin niin ahdistuneen ja kärsivän näköinen nykyäään. Kun silloin alkuaikoina oli elinvoimainen ja villi luonnolapsi. 

itse asiassa olen hieman samaa mieltä. Isona syynä saattaa olla juuri paparazzit, jotka kuvaa jenin huonoinakin päivinä ja juuri kun on niim suosittu näyttelijä niin elämä ei ole enää "normaalia" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Ja olen siis kohta nelikymppinen nainen. Jennifer on vaatekokoa 38 ja harvinaisen hyvä roolimalli terveestä, ei-nollakokoisesta kauniista naisesta. Jennifer oli erityisen tenhoava American Hustle -leffassa, upea mimmi! On myös fiksu ja kantaaottava.

Vierailija
4/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kuuma nainen. Sellainen vähän suomalaisen näköinen, mutta iloisempi ja kauniimpi. Monet varvit olen jo vetänyt hänen alastonkuvilleen ja fantasioinut hänestä tyttöystävänä.

Vierailija
5/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään! Ja olen siis kohta nelikymppinen nainen. Jennifer on vaatekokoa 38 ja harvinaisen hyvä roolimalli terveestä, ei-nollakokoisesta kauniista naisesta. Jennifer oli erityisen tenhoava American Hustle -leffassa, upea mimmi! On myös fiksu ja kantaaottava.

Totta ! Jen onnistuu jokaisessa roolissaan ja taitoja on vaikka muille jakaa ! Ite oon 15v ja jen on täydellinen roolimalli :)

Vierailija
6/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kuuma nainen. Sellainen vähän suomalaisen näköinen, mutta iloisempi ja kauniimpi. Monet varvit olen jo vetänyt hänen alastonkuvilleen ja fantasioinut hänestä tyttöystävänä.

Okei vihaiseksi teki tässä se , että kehtasit ottaa jenin alastonkuvat puheeksi, koska et edes tiedä jenistä mitään ja sitä mitä ne aiheuttivat jenille ! Kunnioitusta !!!

Vierailija
7/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakukuvat saattoivat olla hyväkin asia. Harvoin enää Hollywoodissa näkee tervettä normaalia naisvartaloa. Kaunis.

Vierailija
8/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jlawforever kirjoitti:

Mitä pidätte Jenniferistä ? :) Jennifer on mun elämä oon ollu sen fani jo 4 vuotta ja tiiän lähes kaiken hänestä ! Tulin jenin faniks kun ensimmäinen nälkäpeli elokuva tuli teattereihin (jenin rooli oli katniss). Jen on vaan niin täydellinen ja hänel on ihana huumorintaju ja on muutenkin paras ! 💗

tuossa vielä kuva jenistä, jos ette tunnista nimen perusteella :)

http://celebrityhive.com/wp-content/uploads/2016/04/3images.jpg

Rehellinen vastaus: nevöhööd.

Vierailija
9/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jlawforever kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei vihaiseksi teki tässä se , että kehtasit ottaa jenin alastonkuvat puheeksi, koska et edes tiedä jenistä mitään ja sitä mitä ne aiheuttivat jenille ! Kunnioitusta !!!

Tiedänpäs ja onhan se harmi, että niin kävi. On se silti seksikäs ja se on minulta ihastumisen osoitus, että runkkaan niille kuville.

Vierailija
10/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies47 kirjoitti:

Nakukuvat saattoivat olla hyväkin asia. Harvoin enää Hollywoodissa näkee tervettä normaalia naisvartaloa. Kaunis.

Jos kuvat olisivat Jenin omasta halusta jaettuja asia olisi ok , mutta tässä tapauksessa kuvat oli hakkeroitu hänen iCloudista ja pistetty nettiin, joka ei ollut Jenille ok.

Vierailija
11/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi ok jos kuvat olisivat Jenin omasta halusta "lähetettyjä" mutta kuten sanoin tuossa äsken, että ne on hakkeroitu hänen iCloudista, joka ei ollut jenille eikä minulle todellakaan ok !

Vierailija
12/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jlawforever kirjoitti:

Se olisi ok jos kuvat olisivat Jenin omasta halusta "lähetettyjä" mutta kuten sanoin tuossa äsken, että ne on hakkeroitu hänen iCloudista, joka ei ollut jenille eikä minulle todellakaan ok !

tämä on siis tuolle vierailijalle

Vierailija
13/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis mutta ei mikään kummoinen näyttelijä. Sattui saamaan sopivat blockbuster roolit missä tarvitsi vain tihrustaa samalla ilmeellä läpi koko leffan ja kähistä.

Vierailija
14/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin katsoisi peiliin ja näkisi itsensä 20 vuotta sitten  :)

Se tuntuu todella oudolta.

Vierailija
15/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis mutta ei mikään kummoinen näyttelijä. Sattui saamaan sopivat blockbuster roolit missä tarvitsi vain tihrustaa samalla ilmeellä läpi koko leffan ja kähistä.

Jos olisit yhtään enempää katsonut nälkäpeliä niin tietäisit, että hän ei tihrusta samalla ilmeellä tai kähise läpi koko leffaa...

Vierailija
16/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin katsoisi peiliin ja näkisi itsensä 20 vuotta sitten  :)

Se tuntuu todella oudolta.

Oi kiva ! Jen on kyllä todella kaunis !

Vierailija
17/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jlawforever kirjoitti:

Mies47 kirjoitti:

Jos kuvat olisivat Jenin omasta halusta jaettuja asia olisi ok , mutta tässä tapauksessa kuvat oli hakkeroitu hänen iCloudista ja pistetty nettiin, joka ei ollut Jenille ok.

Ei varmaan ollut, mutta nyt ne ovat avoimessa netissä eikä niitä pois voi saada mitenkään. Näyttelijänä Lawrence on huomattavan taitava (ja nyt en todellakaan puhu mistään Nälkäpeleistä). Mutta pakko myöntää, että sen verran sian geenejä taitaa minussakin olla etten voinut olla kuvia katsomatta kun ne nettiin tulivat.

Vierailija
18/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jlawforever kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedänpäs ja onhan se harmi, että niin kävi. On se silti seksikäs ja se on minulta ihastumisen osoitus, että runkkaan niille kuville.

Vierailija
19/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies47 kirjoitti:

jlawforever kirjoitti:

Mies47 kirjoitti:

Ei varmaan ollut, mutta nyt ne ovat avoimessa netissä eikä niitä pois voi saada mitenkään. Näyttelijänä Lawrence on huomattavan taitava (ja nyt en todellakaan puhu mistään Nälkäpeleistä). Mutta pakko myöntää, että sen verran sian geenejä taitaa minussakin olla etten voinut olla kuvia katsomatta kun ne nettiin tulivat.

Fanina en ole katsonut edes niitä enkä aiokkaan, koska aion kunnioittaa Jeniä aina kuin vain voin ja kiitän kaikkia siitä, että alastonkuvien levittäjä on saatu vihdoin kiinni ja saa rangaistuksen.

Vierailija
20/40 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jlawforever kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit yhtään enempää katsonut nälkäpeliä niin tietäisit, että hän ei tihrusta samalla ilmeellä tai kähise läpi koko leffaa...

Montako kertaa ne pitää katsoa läpi että sen huomaisi? Pitää ilmeisesti tulla jokin fanihurmos ja alkaa nähdä näkyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan