Arvasitko lapsesi sukupuolen oikein?
Tuntuu jotenkin siltä, että poika on tulossa, vaikka mitään preferenssiä ei olekaan.
Kommentit (15)
Arvasin molemmilla kerroilla heti. Ekalla kerralla mies ei uskonut ennen rakenneultraa, toisella kerralla hänkin luotti tuntemuksiini ja nimikin oli päätetty jo ennen varmuutta asialle. :D
Lapsen syntymäsukupuolen arvailu on niin five years ago.
Koettakaa arvata lapsenne sukupuoli kun hän täyttää 20v.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen syntymäsukupuolen arvailu on niin five years ago.
Koettakaa arvata lapsenne sukupuoli kun hän täyttää 20v.
Sori, olisi tietenkin ollut korrektimpaa kysyä "arvasitko tulevan lapsesi ulkoiset sukupuolielimet oikein?". Täten olkoon kysymys sittenkin noin kuten edellä. Ap
Ulkoiset sukuelimet ovat vain sosiaalinen konstruktio. Sukupuolia on seitsemän miljardia.
Minulla oli koko ajan todella vahva tunne tytöstä, nimi valittuna, suunnitelmat yhteisistä tekemisistä tehtynä - ja kuinka ollakaan, poika tuli. :)
Minun lapseni on hermafrodiitti. Kukaan ei arvannut oikein.
Vaihtoehtoja on kaksi. Olet tosi hyvä, jos arvaat oikein :D
En. Koska kaikki veikkasivat jonkun mahan asennon tai muodon vuoksi mulle poikaa, niin menin itse samaan ajatukseen mukaan. Olin hehkeä. En kärsinyt mistään, en pahoinvoinneista tms. Poikaa odotin, mutta tyttö tuli!
Ainahan sanotaan, että naama kukkii tai pahoinvointia on paljon jos tulee tyttö (näin mulle sanottiin ainakin). En siis tiennyt sukupuolta oikeastikaan etukäteen, enkä halunnut selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja on kaksi. Olet tosi hyvä, jos arvaat oikein :D
Olettepa te konservatiivinen. Muutamien vuosien päästä tuollaisten kommenttien laukojat selvitetään ja lähetetään uudelleenkoulutusleireille.
Kyllä. Heti plussan tehtyä oli tunne pojasta ja poikahan sieltä tuli. :)
Mulla kävi niin, että kuvittelin vahvasti odottavani tyttöä niinkuin kaikki sukulaisetkin jostain syystä. Sitten näin kolme kertaa sellaista unta, jossa näin vauvan muka ikään kuin "ultran" läpi ja unessa kerrottiin hänen olevan poika. Sattumaa tai ei, poika tuli. Toisella kertaa ei ollut mitään aavistusta ja saimme tytön. Kummallakaan kerralla en toivonut kumpaakaan erityisesti, minulle se oli aivan sama.
Minä tiesin jo pikkutyttönä että tulevaisuudessa tulen saamaan kaksi tytärtä, ja niin sainkin. :)
Minun lapseni arvasi, että olen nainen. Hän oli aivan oikeassa. Fiksu lapsi.