Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä unissapuhuminen johtuu?

Vierailija
18.04.2016 |

Itse olen ainakin kova höpisemään unissani, samoin poikaystäväni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hereillä ollessa ei ehdi sanoa kaikkea. Nykyinen ja eksäkin ovat kertoneet kuinka puhun unissani. Tämän nykyisen kertomana kuulemma nauran myös unissani. Olin ensin selittänyt jotain ja päästänyt oikein räkäsen käkätyksen päälle. Vissiin oli hauska uni?

Vierailija
2/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa keho ikäänkuin halvaantuu, jotta et unessa voisi satuttaa itseäsi, mutta joissain tapauksissa tuo halvaantuminen ei toimikaan. Joillakin vapautuu koko kroppa (unissakävelijä) ja joillain vain suu (unissapuhuja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit puhuu unissaan, koska ovat valveilla ollessa tuppisuita, niin nukkuessa tulee kaikki sisällä haudotut jutut ulos.

Vierailija
4/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo höpisee miehistä, joiden kanssa pettää mua. Olisi joskus hauska kuulla itsestäänkin jotain.

Vierailija
5/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertit puhuu unissaan, koska ovat valveilla ollessa tuppisuita, niin nukkuessa tulee kaikki sisällä haudotut jutut ulos.

Mä en kyllä oo mikään tuppisuu hereillä ollessani. Kovasti kuitenkin on asiaa öisin. :D

Ap

Vierailija
6/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut vastoin parempaa tietoa. Olen erittäin puhelias hereillä, humalassa en anna toiselle suun vuoroa. Unissani puhun vielä lisää mitä ei hereillä kerkeä. Siitä mulla ei ole aavistustakaan olenko introvertti vai perus pertti? Mies kuitenkin kun munan näköinen on jalkojen välissä.

Vierailija
7/7 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa kysymykseen, kerron vain yhden omista kokemuksistani.

Itse kävelin usein lapsena unissani. En tiedä kävelenkö nykyään kun asun yksin. Mutta lapsena olin vähällä kuolla kun olin lähdössä kävelemään unissani mökin parvelta alas. Olin portaiden yläpäässä kun äitini kuin ihmeen kaupalla heräsi ja otti äkkiä minut kiinni. En tiedä olisinko selvinnyt hengissä tai edes vammoitta.

Kiitos äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi