Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ujo ja lihava nainen löytää puolison?

Vierailija
18.04.2016 |

Ei voi!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin.

Vierailija
2/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti voi ja sinulla on paljon paremmat mahdollisuudet, mitä samoilla ominaisuuksilla varustetulla miehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kukaan löytää puolisoa?

Vierailija
4/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Nettideittailu on helpoin tapa ujolle, kun pystyy avaamaan itseään persoonana kirjoitellen helpommin kuin vieraalle livetilanteessa. Ja tosiaan sitä kautta joku voi ihastua luonteeseen ja persoonaan niin, ettei ylipaino haittaakaan.

Vierailija
5/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka ujo ja kuinka lihava... Jos on 10kg-30kg ylipainoa ja ujo porukassa, mutta kahdenkesken viihtyy, niin luulis olevan saumaa markkinoilla. Sitten jos on niin lihava, että miettii mahtuuko edes ovesta ulos ja vielä ujoutensa takia lukittautunut sisälle, niin tuskinpa. Jollei sitten netistä löydä jotain...

Vierailija
6/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Siinä tapauksessa, että omaisuutta on n. kaksi miljoonaa euroa. 

Arvio on vain suuntaa antava. Mahdollisesti isommallakin summalla onnistuu. 

Vierailija
7/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä voi. Vai etkö oo koskaan nähnyt lihavaa naista miehensä kanssa? Niitä on aika paljon ja tuskinpa kaikki niistä erityisen ulospäinsuuntautuneita on.

Vierailija
8/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin alkuvuodesta ujon ja lihavan yksinhuoltajan, jolla oli bodattu ja komea mies. Mies tosin oli naistakin ujompi, käytännössä mykkä.

Vierailija
9/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous on epämiellyttävien, jurojen ja itsekeskeskeisten ihmisten kiertoilmaus käytökselleen.  

Mitä muuta "ujous" on kuin suuren suurta itsekeskeisyyttä, suoranaista egoismia. Koko maailma pyörii sen ympärillä, miten muut nyt minut näkevät. 

Terveellä itsetunnolla varustettu ymmärtää, että sanoi möläytti ihan mitä tahansa niin ketä se loppujen lopuksi kiinnostaa. 

Julkkistenkin jutut unohtunvat parissa viikossa/kuukaudssa. Saati ihan taviksen toilailut. 

Vierailija
10/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua väitetään lihavaksi vaikka olen kyllä ihan normaalipainoinen. Ujokin olen ja juu, kyllä miehiä on löytynyt omiksi tarpeiksi vaikka muuta on kovinkin pontevasti eräät tahot vakuutelleet.

Vierailija
11/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mieheni tavatessa 10kg ylipainoinen ja olen introvertti. Nyt lapsen saamisen jälkeen 15kg ylipainoa ja vieläkin introvertti. Että kyllä voi löytää puolison jos kelpaa introvertti himpula nörtti (hei rakas ;)) eli jos ei haaveile puolison olevan movie star tasoa.

Vierailija
12/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujous on epämiellyttävien, jurojen ja itsekeskeskeisten ihmisten kiertoilmaus käytökselleen.  

Mitä muuta "ujous" on kuin suuren suurta itsekeskeisyyttä, suoranaista egoismia. Koko maailma pyörii sen ympärillä, miten muut nyt minut näkevät. 

Terveellä itsetunnolla varustettu ymmärtää, että sanoi möläytti ihan mitä tahansa niin ketä se loppujen lopuksi kiinnostaa. 

Julkkistenkin jutut unohtunvat parissa viikossa/kuukaudssa. Saati ihan taviksen toilailut. 

Et näköjään ymmärrä ollenkaan mitä ujous on. Se on synnynnäinen ja pysyvä temperamenttipiirre, jossa ihminen on varovainen ja hidas uusissa sosiaalisissa tilanteissa. Tähän ei aina liity mitään tuollaista ajattelua "mitähän ne minusta ajattelee", vaan keho vaan on pienessä hälytystilassa mahdollisen vaaratilanteen varalta ja mieli kehottaa olemaan varovainen. Tämä on luultavasti ainakin menneisyydessä usein ollut erittäin viisaskin strategia, lähestyä varuillaan uutta ihmisyhteisöä jonka jäseniä ja aikeita ei tunne.

Vierailija
13/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8Tietenkin voi. Ainakin jos itse tekee aloitteen.

Itse pidän pyöreämmistäkin naisista jos vaan ovat aloitteellisia ja osoittavat siten todella haluavansa minua. Se saa kiihottumaan.....palhon enemmän kuin joku fitnessmimmi joka ei millään lailla osoita haluavansa minua.

Ota vaikka vähän rohkaisuryyppyä alle (mutta älä liikaa kuitenkaan). Miehiä voi tavata vaikka kokkauskursseilla, ruokakaupassa tai bussipysäkillä...ei ole pakko mennä baariin.

Vierailija
14/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski lähtee liikkumalla ja ujous ei haittaa.

Vierailija
15/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän pyöreämmistäkin naisista jos vaan ovat aloitteellisia ja osoittavat siten todella haluavansa minua. Se saa kiihottumaan.....palhon enemmän kuin joku fitnessmimmi joka ei millään lailla osoita haluavansa minua.

Ota vaikka vähän rohkaisuryyppyä alle (mutta älä liikaa kuitenkaan). Miehiä voi tavata vaikka kokkauskursseilla, ruokakaupassa tai bussipysäkillä...ei ole pakko mennä baariin.

Turha vaiva, eivät naiset kuitenkaan uskalla tehdä aloitetta. On helpompaa vaipua itsesääliin kuin tehdä aloite. Näin siis naisilla.

Vierailija
16/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti voi ja sinulla on paljon paremmat mahdollisuudet, mitä samoilla ominaisuuksilla varustetulla miehellä.

Kuinka niin? Miehethän kuitenkin pitävät ulkonäköä tärkeämpänä kriteerinä kumppanille kuin naiset.

Vierailija
17/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin? Miehethän kuitenkin pitävät ulkonäköä tärkeämpänä kriteerinä kumppanille kuin naiset.

Joo, netissä. Jos nettikriteerit olisivat ne tosiasialliset kriteerit, niin ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon 150 vuoden kuluessa. Tai no, suomalaisethan ovat siihen suuntaan menossa, koska naisten kriteerit ovat nousseet huimasti. Suomalainen nainen on nykyään joko täydellisessä suhteessa tai yksin, harrastaen satunnaisseksiä täydellisten miesten kanssa.

Vierailija
18/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, netissä. Jos nettikriteerit olisivat ne tosiasialliset kriteerit, niin ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon 150 vuoden kuluessa. Tai no, suomalaisethan ovat siihen suuntaan menossa, koska naisten kriteerit ovat nousseet huimasti. Suomalainen nainen on nykyään joko täydellisessä suhteessa tai yksin, harrastaen satunnaisseksiä täydellisten miesten kanssa.

Päivittäin tälläkin palstalla näkee miesten rehellisiä kommentteja, joissa todetaan miten naiseen joutuu tyytymään kun parempaakaan ei saa. Miesten kriteerit ovat nykyisin aivan helvetin korkealla, pitäisi olla ulkonäöltään täydellinen ja hyvä luonne eikä koulutus auta, koska miehille merkitsee vain ulkonäkö ja naisen ikä :(

Vierailija
19/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha vaiva, eivät naiset kuitenkaan uskalla tehdä aloitetta. On helpompaa vaipua itsesääliin kuin tehdä aloite. Näin siis naisilla.

Ja miehet turvautuvat naisten jatkuvaan haukkumiseen.

Vierailija
20/34 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei näytä olevan juurikaan käsitystä siitä todellisesta elämästä, jos luulet naisten seurustelevan vain täydellisten miesten kanssa. Valtaosa naisista pariutuu aivan tavallisten miesten kanssa, jotka eivät ole sen täydellisempiä kuin naisetkaan. Todellisessa elämässä sen enempää naiset kuin miehetkään eivät etsi täydellistä ihmistä. Todellisessa elämässä suurin osa sekä naisista että miehistä ovat ihan tavallisia ja suurin osa heistä myös pariutuu ainakin kerran elämässään. Järisyttävän suurta eroa sinkkujen määrässä ei sukupuolten välillä ole.

Ujous on yleensä luonteenpiirre, josta on kumppanin etsinnässä enemmän haittaa miehelle kuin naiselle, koska edelleen moni nainen tykkää jos mies tekee aloitteen. Epäedullisesta ulkonäöstä on puolestaan enemmän haittaa naiselle kuin miehelle, koska ihan tutkitusti miehet asettavat kumppanin etsinnässä ulkonäön korkeammalle sijalle kuin naiset. Näin ollen uskaltaisin väittää, että ujon ja lihavan naisen mahdollisuudet löytää kumppani ovat yhtäläiset ujon ja lihavan miehen kanssa. Ja molemmille kumppanin löytäminen on täysin mahdollista, koska todellisessa elämässä sekä miehiä että naisia ohjaa pariutumisessa enemmän rakkaus kuin ulkoiset tekijät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi