Edesautoin osaltani Suomen talouden nousua shoppailemalla vaatteita ja kenkiä 1387 eurolla viime viikolla.
Ostin Camel Activen nahkatakin, G-Starin farkut, G-starin reisitaskuhousut, kaksi G-Starin t-paitaa, kolme GASP:in pitkähihaista trikoopaitaa, Henri Lloydin kävelykengät, Caterpillarin tennarit ja Bossin kengät Ja Dolce&Gabbanan aurinkolasit.
M41
Kommentit (10)
Selvennän vielä otsikkoa. Olin siis viime viikolla yhtenä päivänä shoppailemassa ja päivän saldo oli tuo 1387,00 e.
M41
Sun shoppailut ei vaikuta Suomen talouteen mitenkään.
Miten ulkomaisten tuotteiden ostelu auttoi mielestäsi Suomen taloutta?
Tuin ainakin suomalaista palveluelinkeinoa.
M41
Jaahas. Minä taisin auttaa sitä taloutta enemmän ostamalla tänä aamuna neljällä kympillä Valion maitoa, HK:n makkaraa ja paikallisen leipomon leipää. Kaikki joutsenlipputuotteita, joten myös raaka-aineiden osuus jäi Suomeen.
Pakko hemmotella itseään, kun ei ole ketään kaunista naista, jota hemmotella. Voisin viedä sen naisen Aleksander Nevskiin syömään vaikka blinejä samppanjan kera.
M41
Ostin myös Versacen Pour Homme EDT:tä.
Kivan raikas ja kesäinen tuoksu.
M41
Minä taas aion tällä viikolla viedä kahdet saappaat suutarille ja vanhempieni vanhan paimentolaismaton pesulan kautta omaan olohuoneeseeni.
Töihin ostin merkkivaatteita (mm. Ivana Helsinki) second hand -kaupasta. Lisäksi haaveilen, että ostan tänä keväänä kauan haaveilemani ikkunanpesun. Kevään juhliin ostan leipomukset paikalliselta yrittäjältä.
Mutta marimekkoja ja iittaloita en varmasti osta, ärsyttää noiden lafkojen ylimielisyys ja kiinalaisen työvoiman käyttö.
Ostitko kakkoslaatua kun noin halvalla sait? :D
Minä vein tuplaten tuon summan ulkomaille, hehheh