Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä hetkinä erityisesti olet onnitellut itseäsi siitä, että olet jättänyt eksäsi ja jatkanut omaan suuntaasi?

Vierailija
18.04.2016 |

Kun eksä liputtaa avoimesti tällaisten puolesta, voin vain olla kiitollinen siitä, että tajusin vaihtaa maisemaa:

http://sailaslioor.blogspot.fi/2015/05/femakko-seka-hanen-vassykkamiehe…

http://www.miesasia.fi/

http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/199612-feministikin-kaipa…

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen joka kerta, kun puoliso osoittaa lämminsydämisyytensä. Edellisen puolisoni arvomaailma perustui rahaan. Erostani on 11 vuotta.

Vierailija
2/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kymmenen vuoden tauon jälkeen näen, että alkoholinkäyttö on jatkunut yhtä rankalla kädellä ellei rankemmalla ja alkaa jo jättää jälkiään keski-ikäistyvään mieheen. Oma elämäni on ollut erosta lähtien alkoholivapaata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen joka kerta, kun puoliso osoittaa lämminsydämisyytensä. Edellisen puolisoni arvomaailma perustui rahaan. Erostani on 11 vuotta.

Sulla tulee joka kerta exä mieleen, kun nyxä osoittaa lämminsydämmisyyttään?

Vierailija
4/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kymmenen vuoden tauon jälkeen näen, että alkoholinkäyttö on jatkunut yhtä rankalla kädellä ellei rankemmalla ja alkaa jo jättää jälkiään keski-ikäistyvään mieheen. Oma elämäni on ollut erosta lähtien alkoholivapaata. 

Hyvin samanlaiset tunnelmat.  Ja kun jälkikäteen huomasi monen muunkin jutun kuin niiden joista kiinni jäi olleenkin vain niitä holistin satuja. Jatkan elämääni vähemmän sinisilmäisenä.

Vierailija
5/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin samanlaiset tunnelmat.  Ja kun jälkikäteen huomasi monen muunkin jutun kuin niiden joista kiinni jäi olleenkin vain niitä holistin satuja. Jatkan elämääni vähemmän sinisilmäisenä.

Juuh, mulla myös tämä. Nykyään exä ei tosin enää häiriköi elämäämme, mutta aikanaan joka kerta kun näin tai edes kuulin hänet, niin kiitin luojaani siitä, että tajusin lähteä.

Vierailija
6/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Ja tajusin myös, että hänen kanssaan asuisin 70-luvun betonikuutiossa, kuten hän tekee. Nyt minulla on uusi, sisältä ja ulkoa kaunis omistusasunto ja laadukasta ruokaa (hän vaati aina ostamaan halvinta ruokaa - muutenhan rahaa ei olisi riittänyt tupakkaan ja alkoholiin...). Kotona on aina rauhallinen ja hyvä olo, ei tarvitse pelätä mitään. 

Vierailija
7/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan, joo. Ensimmäinen kierros on jättänyt aikamoiset jäljet, olin nuori ja naiivi. Lisäksi miehet ovat kuin yö ja päivä, enkä voi olla ihmettelemättä, kuinka hieno ihminen nykyinen on (oikeasti, mulla on paljon opittavaa) ja kuinka helppoa on olla onnellinen.

Vierailija
8/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan, joo. Ensimmäinen kierros on jättänyt aikamoiset jäljet, olin nuori ja naiivi. Lisäksi miehet ovat kuin yö ja päivä, enkä voi olla ihmettelemättä, kuinka hieno ihminen nykyinen on (oikeasti, mulla on paljon opittavaa) ja kuinka helppoa on olla onnellinen.

Mulla samankaltaisia tunnelmia. No, en todellakaan mieti jatkuvasti eksää, mutta mietin jatkuvasti sitä kuinka hienon miehen olen löytänyt enkä varmaan osaisi arvostaa asiaa niin paljon ilman aiempaa karua kokemusta. Sitä hyvää suhdetta pitäisi ehkä helpommin itsestäänselvänä asiana. 

Vierailija
9/9 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samankaltaisia tunnelmia. No, en todellakaan mieti jatkuvasti eksää, mutta mietin jatkuvasti sitä kuinka hienon miehen olen löytänyt enkä varmaan osaisi arvostaa asiaa niin paljon ilman aiempaa karua kokemusta. Sitä hyvää suhdetta pitäisi ehkä helpommin itsestäänselvänä asiana. 

Kiitos, muotoilit ajatukseni :) juuri näin. -1&7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi