Olen varma, että mies pettää ja valehtee. Miten todistan? Tulen kohta hulluksi!!!
Jää usein ylitöihin, tulee kaikenlaisia viime hetken menoja, vaikka on alunperin sovittu muuta, iltaisin saattaa kulua tuntikausia ettei vastaile viesteihin, vaikka muuten näprää koko ajan puhelintaan. Monia pieniä, sinänsä harmittomia asioita, mutta niitä tulee vaan liikaa. Olen kysynyt onko jotain muuta meneillään, mutta ei myönnä mitään. Olenko tosiaan vainoharhainen?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tarvitsee todistaa? Jo se, ettei luota toiseen, kertoo siitä että suhde on huono. Mä en viitsisi kiusata itseäni pähkäilemällä tuollaista.
Ongelmahan tässä on se, ettei ap tiedä onko hänellä huono itsetunto vai pettävä mies... Vai molemmat? :)
Älä odota mitään todisteita. Mieti miltä tuntuisi nähdä ja kokea ne konkreettisesti.
Parempi kun lähdet vain lätkimään ja unohdat tuollaisen miehen heti.
Käytä silmiäsi ja hajuaistiasi, tuoksuuko mies vieraalta deodorantilta tai hajuvedeltä. Itse vakoilisin ja tutkisin kännyn. Ei sitä voi olla huomaamatta. Miehet ei osaa valehdella uskottavasti. Tutki kännyä!!!
Johan sinä olet päättänyt, että mies pettää. Mikä muka todistaisi sinulle olevasi väärässä?
Pikku kiinalainen soittelee ahkerasti sekoilevia lemmenviestejä tietylle nimelle, pian sen jälkeen pikku kiinalainen poika lähettelee lemmenviestejä, eri nimi.
Löytääkö pikku tytteli itsensä vainoharhaisena jostain diskosta? Kyllä ja itkevänä sellaisena. Ärsyttää siis itseään koska pää savuaa liikaa.
No onhan tuo aika selvä tapaus. Mies pettää ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Käytä silmiäsi ja hajuaistiasi, tuoksuuko mies vieraalta deodorantilta tai hajuvedeltä. Itse vakoilisin ja tutkisin kännyn. Ei sitä voi olla huomaamatta. Miehet ei osaa valehdella uskottavasti. Tutki kännyä!!!
Mitä jos puhelimesta ei löydy mitään raskauttavaa? Sitten on rikottu lakia ja luottamusta, eikä epäilykset ole kadonneet minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Jää usein ylitöihin, tulee kaikenlaisia viime hetken menoja, vaikka on alunperin sovittu muuta, iltaisin saattaa kulua tuntikausia ettei vastaile viesteihin, vaikka muuten näprää koko ajan puhelintaan. Monia pieniä, sinänsä harmittomia asioita, mutta niitä tulee vaan liikaa. Olen kysynyt onko jotain muuta meneillään, mutta ei myönnä mitään. Olenko tosiaan vainoharhainen?
Varmaan pettääkin.
Missäpäin asutte?
Mikäli sulla on myös joku naisepäilty niin voit mm. väittää sen olevan raskaana ja katsoa miehesi ilmettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos puhelimesta ei löydy mitään raskauttavaa? Sitten on rikottu lakia ja luottamusta, eikä epäilykset ole kadonneet minnekään.
Kyllä löytyy. Hätä ei lue lakia. Pettäjän saa käräyttää. Hajuaisti paljastaa. Onko erivärisiä hiuksia kuin sinulla, kiinnostaako miestä seksi???
Jos tiedät, niin mihin niitä todisteita tarvitset? Nyt vaan päätät haluatko elää pettäjän ja valehtelijan kanssa, vai lähdetkö menemään. Minäkin tiesin. Mies kielsi kaiken mutta sen syyllisyyden vaan näki sen käytöksestä, luotin vaistooni ja muutin pois. Kuukausia myöhemmin kun mies tajusi ettei enää saa minua takaisin, myönsi itse pettäneensä.
no ensi kerralla kun tulee äkkinäinen meno, lähdet väkisn mukaan, ja katsohan miten kovasti yrittää saada sua jäämään pois, tai minne keksii mennä yhdessä ,kun et päästä enää yksin. Samoin, ylitöissä jos on, menet paikan päälle katsomaan onko auto parkissa, vai ei. Tai menet sisään ja katsot onko ukko siellä vai ei. EI tuon luulis olevan vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä löytyy. Hätä ei lue lakia. Pettäjän saa käräyttää. Hajuaisti paljastaa. Onko erivärisiä hiuksia kuin sinulla, kiinnostaako miestä seksi???
Jos tietää jo etukäteen, että todisteita löytyy, miksi penkoa puhelinta? Eihän se mitään muuta. Helpompaa on vain jättää mies. turha tehdä erosta likaisempaa kuin on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hätä ei lue lakia? No kyllä vain lukee! Jos oikeasti pariskunnan välinen luottamus on kateissa, niin ei se puhelinta tonkimalla löydy. Itse saisin megaraivarin jos joku tonkisi puhelintani ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietää jo etukäteen, että todisteita löytyy, miksi penkoa puhelinta? Eihän se mitään muuta. Helpompaa on vain jättää mies. turha tehdä erosta likaisempaa kuin on pakko.
Ap, ei ole varma. Kyllä se muuttaa tilanteen, jos yhden naisen kanssa viestitellään usein. Pettäjä ei poista kaikkia viestejä. Tiedän pettäjien juonet. Ei poista, koska ei pysty, välittää liikaa.
Yleensä sen vaistoaa, minä ainakin huomasin . Jotain vain oli muuttunut erilaiseksi.
Sen verran vaan olen tossu, että vielä yhdessä ollaan. Vaikea heittää menemään 25 vuotta yhteistä historiaa. Toivottavasti olen kuitenkin siihen joskus valmis.
Tuo mies on jäänyt rysän päältä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei ole varma. Kyllä se muuttaa tilanteen, jos yhden naisen kanssa viestitellään usein. Pettäjä ei poista kaikkia viestejä. Tiedän pettäjien juonet. Ei poista, koska ei pysty, välittää liikaa.
Jos ap ei ole varma, miten hänelle voisi mies todistaa pelkonsa olevan väärä? Mitä jos siellä puhelimessa ei tosiaan ole mitään? Sittenkö haihtuu epäilykset?
Miksi tarvitsee todistaa? Jo se, ettei luota toiseen, kertoo siitä että suhde on huono. Mä en viitsisi kiusata itseäni pähkäilemällä tuollaista.