Kenen perse/tissi, paljastavasta turhisjulkkiksen kuvasta uutisoidaan huomenna?
Kommentit (35)
Veikkauksia kuinka korkealle kolikko pomppaa S Penttilän perseestä ?
Penttilän perse edestä, Penttilän perse takaa
Penttilän perse istuu, Penttilän perse makaa
Penttilän perse siellä, Penttilän perse täällä
Penttilän perse joka säällä
Anna Abreu treenaa treenattua persettään: "Mun mies pyyhkii mun perseen ja mä pyyhin sen."
Olisiko Mervi Tapolan appelsiini-ihoinen hanuri
Kaikki noi "jutut" on niin eeppisen typeriä.
"Julkun X NOLO MOKA. SE ja TÄMÄ vilahti!!"
Niinku mikä vitun "moka" ? Ne tietää tasan taatusti mikä vilahtaa mistäkin ja mikä näkyy paidan läpi, se että julkku esittelee kamelinvarvastaan tai nännejä paidan läpi on niille business as usual. Mut nää pelletoimittajat jaksaa uutisoida näitä "noloina mokina". Noloja olette vain te, toimittajat.
Tuksun glamourelämää suoraan roskiskatoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu treenaa treenattua persettään: "Mun mies pyyhkii mun perseen ja mä pyyhin sen."
Pyyhkimään !
Vierailija kirjoitti:
Penttilän perse edestä, Penttilän perse takaa
Penttilän perse istuu, Penttilän perse makaa
Penttilän perse siellä, Penttilän perse täällä
Penttilän perse joka säällä
Haastattelu Penttilän perseeltä, yksinoikeudella.
Palstavalaat taas kateellisina ja katkerina, kun itse ovat niin plösöjä etteivät jaksa kotoaan liikkua.
Hyvä Susanna! Olet sata kertaa ihanampi kuin palstan paksukaiset ja sata kertaa fiksumpikin!
Vierailija kirjoitti:
Palstavalaat taas kateellisina ja katkerina, kun itse ovat niin plösöjä etteivät jaksa kotoaan liikkua.
Hyvä Susanna! Olet sata kertaa ihanampi kuin palstan paksukaiset ja sata kertaa fiksumpikin!
Nih, keski-iän kriisistä kärsivälle ikipissikselle on toki kaikki kateellisia tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se haastattelu olisi ennemminkin perseestä. Petomaani Penttilä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se haastattelu olisi ennemminkin perseestä. Petomaani Penttilä.
Kysymykset esitetään suoraan perseelle, se heistä suurempi julkkis on.
Paavo Väyrynen rohkeana: "olen aina käyttänyt tangoja, niissä tulee niin tyttömäinen olo".
Vierailija kirjoitti:
Paavo Väyrynen rohkeana: "olen aina käyttänyt tangoja, niissä tulee niin tyttömäinen olo".
Paavo on jumala :D
Sara La Fountain on selkeästi alkanut vallata Minttu Virtasen territoriota. Viime viikolla oli useampaa lomakuva selfietä ja tissivakoa, jotka olivat ylittäneet uutiskynnyksen.
Miten voi elin mikä on tarkoitettu istumiseen ja paskantamiseen voi kiinnostaa niin paljon.
Kipeän eron kokenut Janna tyrmäävänä kesän kuumissa bikinikuvissa: "Uutta musaa tulossa ja eropäätös helpotus. Olemme kuitenkin päättäneet pysyä ystävinä......."
Cheyenne: "En ole ankka" Cheyenne kertoo uudessa seiskassa, liian monta duck face kuvaa ovat saaneet ihmiset epäröimään onko hän ihminen. Lue myös seiskan uudesta kynätestistä johon osallistua Suomen tunnetuimmat silikonijulkkikset. Testasimme myös kuinka korkealle kolikko pomppaa S.Penttilän perseestä.