Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin, että mitä oikein teen yhden miehen kanssa... mitä sinä tekisit?

Vierailija
17.04.2016 |

Sanoi ensimmäisen tapaamisen jälkeen, ettei ehkä nyt etsi mitään vakavaa kuitenkaan, lähinnä seuraa matkoille jne. Mies on eronnut muutama kuukausi sitten, eikä kuulemma ollut vielä valmis mihinkään. Otin asian puheeksi toisten treffien jälkeen ja sanoin, että asia hieman häiritsee ja että voidaanko olla vain kavereita. Tässä vaiheessa mies sanoi, että on ihastunut minuun eikä ole sulkenut vakavaa suhdetta kohdallamme pois. Ja ettei missään tapauksessa halua lopettaa näkemistä.

Miksei mies alunperin voinut pitää suutaan kiinni ja katsella vaan rauhassa mitä meistä kehittyy, jos kehittyy? Miksi pitää määritellä suhde jo valmiiksi, jos ei itsekään ole varma, mitä haluaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtisi suhteeseen jossa mies eronnut muutamia kuukausia sitten.. En halua olla laastarisuhde. Mutta tämä vain oma mielipiteeni

Vierailija
2/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mies olisi voinut tietää, että sinä et halua kuulla asiaa, kun moni nainen taas nimenomaan haluaisi? Eivät miehetkään mitään ajatustenlukijoita ole.

Vierailija
4/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä. Ei halua mitään vakavaa mutta tahtoo kuitenkin pitää sinut elämässään jos tekee mieli jotain.

Vierailija
5/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaipa sitä ihmiset muuttaa mieltään. Mikä tuossa nyt on se ongelma? Että mies muutti mieltään, vaikka sinä et piittaa koko tyypistä? Vai se, että tuli ekana pohtineeksi ääneen, että on ehkä liian aikaista sitoutua?

Älä tee ongelmaa asiasta, joka ei ole ongelma. Ota ja katso, miten homma etenee. Sitten sen näkee.

Vierailija
6/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan tuollaista rehellisyyttä?

Vierailija
7/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään. Olen hetero, en olisi edes tuossa tilanteessa.

Vierailija
8/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu. Välillä pitäisi pitää suu kiinni ja sitten olet katala valehtelija kun jätät, ja jos taas kerrot suoraan niin oot silloinkin kusipää. Mitä jos te ämmät ette olisi päästä niin vialla.

Vierailija
9/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu. Välillä pitäisi pitää suu kiinni ja sitten olet katala valehtelija kun jätät, ja jos taas kerrot suoraan niin oot silloinkin kusipää. Mitä jos te ämmät ette olisi päästä niin vialla.

Ota ny happee välillä :DD

Vierailija
10/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tavallaan arvostan, että ollaan rehellisia, mutta kyllähän se syö... romantiikkaa suhteen alusta, kun käydään kertomaan, että "sinä voit edustaa minulle asiaa x, mutta et asiaa y". Kaikesta huolimatta pidän miehestä hyvin paljon. ap

Vierailija
11/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinuna varmaan katsoisin mitä tuosta tulee. Sinänsä tuo kaverikortin heitto sinulta oli hieman outoa toisien treffien jälkeen.

Vierailija
12/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoin etten ole valmis mihinkään vakavaan miehelle, josta en ollut kiinnostunut. Jatkoimme kuitenkin tapailua enemmän kaverimielessä ja vähän ajan päästä ihastuin. Nyt olemme parisuhteessa. Luultavasti mies on aidosti kiinnostunut sinusta ja haluaa suhteen.

Vierailija
13/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinuna varmaan katsoisin mitä tuosta tulee. Sinänsä tuo kaverikortin heitto sinulta oli hieman outoa toisien treffien jälkeen.

Ajattelin, että se olisi helppo tapa lopettaa koko homma ja luulin, että hänkin olisi ollut samaa mieltä. Yllätyin, kuin ei ollutkaan. ap

Vierailija
14/14 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoin etten ole valmis mihinkään vakavaan miehelle, josta en ollut kiinnostunut. Jatkoimme kuitenkin tapailua enemmän kaverimielessä ja vähän ajan päästä ihastuin. Nyt olemme parisuhteessa. Luultavasti mies on aidosti kiinnostunut sinusta ja haluaa suhteen.

Ok. Kiva kuulla tällainenkin tarina ja että ihmiset voivat oikeasti muuttaa mieltään tuossa ihastumisasiassa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi