Olen juoppo? Kysyttävää
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Millainen on krapulapäiväsi?
Krapulapäivät kestää n. 2-3 vko, jos esimerkiksi sitä ennen ryyppää 5 vuotta. Sohvalla menee ja hiljaiseloa, ehkä muutama tasoittava viikkojen aikana. Jos siis on juotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö röissä?
En käy röissä. Ryöt ei oo nyt in. Juon kaljaa ja pitäisi ostaa auto, mutta en pääse niitä koeajamaan, koska olen kokoajan kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Paras alkoholiton juoma?
Riippuu ruuasta. Esim wienerleike ja cokis sitruunalla on yksi lemppari.
Muuten juon yleensä vettä, kaivosta tuleva vesi on jäätävän kylmää. Välillä tuorepuristettua mehua.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö muita päihteitä?
Kahvia. Käyttäisin varmaankin lsd ja sieniä, jos olisivat laillisia. Mun mielestä niiden pitäis olla laillisia, koska se on jokaisen oma asia.
Mikä on lempparialkoholijuoma?
Millä rahalla juopottelet? Olispa itelläkin fyrkkaa
Mitä juot? Oletko mies vai nainen? Mitä sinä sillä autolla, kun et sitä voi ajaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt johtajan palkoilta liiton rahoilla. Rahaa on myös jäänyt säästöön töitä tehdessä.
Töissä käydessä ryyppään sen verta, että olen selvä ennen seuraavaa päivää kun menen töihin. Vkloput umpikännissä yleensä ja sunnuntaina vain tasoitellaan, että maanantaina pääsee töihin.
Olen ryypännyt nyt 99% viikonlopuista viimeisen 20 vuoden aikana. Viikolla tissutellaan töissä käydessä ja työttömänä on hanat kaakossa.
Lisään vielä: olen myös tarkka siitä, että työt tehdään hyvin, vaikka juoppo olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät punaviinit kolahtaa hyvän pihvin kanssa.
Esim. tämä: https://www.penfolds.com/wine-advice/about-tasting-notes/about-koonunga…
Lähinnä tuo Shiraz-cabernet
Jes mahtavaa, hyvältä kuulostaa, että arvot säilyneet vaikka viina vienytkin! Kaikkea hyvää sinulle ja maksallesi! Ja ei, ei ollut sarkasmia.
kaipaan muutosta ja paljon.
miten voin muuttaa asennettani positiivisempaan suuntaan.
miten voin unohtaa menneisyyden?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko muutosta elämääsi?
No ehkä rahallista, mutta turha sitä on toivoa. Jätetään lottoa ja silleen ..
HEL-NYC kirjoitti:
Mitä juot? Oletko mies vai nainen? Mitä sinä sillä autolla, kun et sitä voi ajaa?
Olen tuurijuoppo. joten voin olla koska vain juomatta, mutta juon koska pidän siitä. Eli voin olla vaikka päivällä juomatta ja ajaa autolla ja illalla vetäistä pienet tumut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suosikkisarjasi TV:ssä?
X-Files
Millainen on krapulapäiväsi?